2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-05-20 11:58 hor@monornet részére

Rátankolás után valamivel ki fog derülni, hogy tényleg az üzemanyag okozta-e a hibát. A szűrőcsere valóban javasolható.

hor@monornet | 2008-05-20 11:38

Szia AndreW77,Fecó v!Azt hiszem a probléma azonos!Eddig rendesen nyomott az ülésbe,ha odatoltam,de most kevésbé!Látva nem egyedi a plobléma(neharagudj picit megnyugtató ez nekem)Nekem se volt eddig semmi bajom a kagylossal,én 1 kis telepűlésen lakom,a környékünkön csak ez van,és 1 három szöges,meg vagy 4 nevesints,házilagos tankolást is kihagyom,meg ezt is,de halottammár más mazda forumonis,voltak gondok itt!Három betűsön tankolék legszivesebben,jobra-balra tölünk 30-km!Biztam,ezért soha nem kérek számlát(rühellek várni)de most már fogok!Remélem esetleg 1 gázolajszürö,és rátankolás megoldja,vagy talán túl dramatizálom!Elnézést az írámodért,de nem vagyok 1 agyon iskolázott!kössz AndreW77

AndreW77 | 2008-05-20 10:27 hor@monornet részére

Én mindig a kagylósoknál tankolok (utoljára múlt szerdán), mert az van a lakás mellett és ma reggel indítás után nekem is kb. 700 és 900közt ingadozott az alapjárat (eddig soha semmi baj nem volt a kagylós üzemanyaggal sem, meg a kocsival sem). Mire kigurultam a kertből, az ingadozás már elmúlt, a városi forgalomban azt nem tudtam kipróbálni, hogy húz-e rendesen. Amúgy 2literes dízel, de a gyengébbik.

hor@monornet | 2008-05-20 09:30

Sziasztok,Fecó v! lenne egy kérdélsem!Disel,143-as,mazda6!Multhét szombaton tankoltam hozzám közeleső kagylos kúton, és valószinünek tartom hogy sikerült kifognom valami nem okes,vagy a kiürülőtartály alja gázolaját!Tegnap mennem kellet az autoval,elöztem M50-sen,egy pár kocsiból álosort,olyan gyengén ment,alig akart 140-felmenni,(A benne léverő,zum-zum érzés elmaradt)erőtlenül,motor hangi,control lámpás változás nincs álva-se,füstöt nem vettem észre,pedig alacsony fordúlatnál töbször koppanásig nyomtam,u-az mint előte,előte az alapjárat apro ingadozát is észre vettem,csak hidegen,ráadásul menet közben h 1900-fordulatnál,4-be,ha elengedem a gázpedált,és ujra rá lépek,akkorát ránt,se 1900 alatt-se fölött nem tesz ilyet,illyet még soha nem csinált!Még jó hogy csak 5-ért tankoltam!Rá tankolok valami jobb olajat!Mi a te-edő,servis,vagy otthon orvosolható?

mazda-auto.hu | 2008-05-19 15:35 Mazdi6 részére

Nálunk a fékbetétcsere a következőképpen "alakul": első szett-22441,-Ft, hátsó szett-17582,-Ft, munkadíj-10-12eFt.

mazda-auto.hu | 2008-05-19 15:33 Csaba részére

Volt már rá példa, hogy szétesett a zárszerkezet, ami ugyanezekkel ajelenségekkel járt.

Mazdi6 | 2008-05-19 14:40

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani mennyibe kerül a szakszervízben egy egy teljes fékbetét csere??? Mind a 4 el van kopva rendesen. Mazda 6 diesel 136Le 2003-as. Köszi a választ!

Mazdi6 | 2008-05-19 14:38

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani mennyibe kerül a szakszervízben egy egy teljes fékbetét csere??? Mind a 4 el van kopva rendesen. Mazda 6 diesel 136Le 2003-as. Köszi a választ!

Csaba | 2008-05-19 14:06

Sziasztok! Olyan gondom lenne a 6-osommal, hogy nem lehet rajta kinyitni a vezető oldali ajtót se belülről, se kivülről. Úgy néz ki, hogy a központizár működik, a kis zárógombbal is lehet arról az ajtóról vezérelni a központizárat is, meg a kis gomb is elfordul nyitáskor, viszont az ajtó ezek ellenére is zárva marad. Tapasztaltatrok már ilyet? Ki lehet nyitni az ajtót valahogyan, ha levesszük a kárpitot?

Köszi szépen a választ! Csaba

mazda-auto.hu | 2008-05-19 12:30 Élõati részére

Holnap után tudjuk postázni. Az utalásra írd rá légyszíves, hogy CX-7 antenna!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó