2025. Október 28. Kedd - Simon
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó










Oszi | 2008-05-22 11:28
en is valami ilyesmire tippeltem.Letezne,hogy a sok allas nem tez neki jot?
Volvo lemezt beolvasta,de a kepernyorn szines apro kozkak halmaza volt csak lathato :( valoszinuleg a navteq levedte a dolgot,hogy ne lehessen csereberelni. 99%-ban egyezik a lemezen talalhato fajlok neve es kiterjesztese,csak hat az az 1% meg hianyzik :) Nem baj nem adom fel es most megprobalok majd egy 2008-as SAAB terkepet amint meglesz,mint telefonban mondtam a en 2003-as 6-osomban 2005-os SAAB terkep van.
mazda-auto.hu | 2008-05-22 08:21 Oszi részére
Valószínűleg a hajtásláncban az első-hátsó nyomatékelosztás környékén lehet valami. Nem gondoljuk, hogy normális jelenségről van szó.
Oszi | 2008-05-21 22:08
Mazda-auto:
Ma egy nagyon erdekes jelnsegre lettem figyelmes az MPS-ben amit nem tudok hova tenni:
Kicsit kemenyebben hajtva :) majd utanna visszalasulaskor (kb 20-40korul) egy nagy csattanast lehet hallani es mintha rantana is egy picit ,persze ez akkor ha nem nyomom a gazt csak gurulok es ugy lassul?!Pl:Tecso korforgoban hitelen nagy gaz es utanna szepen begurulok a parkoloba es mikor elerem azt a 20-40 es tempot akkor csattan es rant.Aztan kiprobaltam egyenesben is :lapmatol hirtelen gyors rajt es utanna mikor vissza lassultam szinten csinalta.ennek igy kell lennie vagy irany a szerviz???
mazda-auto.hu | 2008-05-21 11:51
A kiszerelt hengerfejet szakműhelyben vízzel meg tudják "nyomatni"
mérgeshatos | 2008-05-21 11:22 mazda-auto.hu részére
Ezt ki (hol) állapítja meg?
mazda-auto.hu | 2008-05-21 10:27 mérgeshatos részére
Elképzelhető, hogy maga a hengerfej van elrepedve.
mérgeshatos | 2008-05-21 06:38
Sziasztok!
88 KW, 2 literes turbó dízelem alapfordulatban gőzt nyom a kipufogón. Hengerfejpakolást cseréltem, de továbbra is fogy a fagyálló, és sprint üzemmódban nem hűti megfelelően a motort, gyakran utána kell tölteni.
mazda-auto.hu | 2008-05-20 16:32
Elképzelhető, hogy a gázolajszűrő van eltömődve, vagy esetleg a levegőszűrő is. Ettől függetlenül sok minden más is okozhatja a problémát.
Atti77 | 2008-05-20 16:22
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy nem akar "húzni" az autó. 2004-es Mazda 6-osom van 121 LE.Nem tudja valaki mi lehet az oka?Tök lassan gyorsul,és eléggé füstöl a kipufogó ha padlógázig nyomom!
hor@monornet | 2008-05-20 13:30
Köszi az ismételten az infot mazda-auto,Fecó v!Mentem most vele,húzni húz 2-3-4-5-ben,szépen,megszokottan jár a motor,ha megkb:1300-ról kezdem nyomni 5-be,akkor fulad,de szerintem a gázolaj a bünős!Annyira nem vagyok e miatt magam alatt!Ezt mondják tanuló pénznek közhelyesen,ennyi eszem már lehetne,hisz rég voltam már 30-c,de a míg él az ember tanul,hát ez van!