2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2008-03-25 11:05 ggoeroegi részére
A gyári alapméret 86,000-86,022 mm között van. +0,25mm-enként van a túlméretes dugattyú és gyűrű szett. Valami nem oké, a 87,5 rengeteg.
Ricsi | 2008-03-25 10:55 mazda-auto.hu részére
Sajna nem, ugyanúgy viselkedett, mint nálatok.Nálatok elfelejtettük kipróbálni, hogy az új nyomásszabályzóval amit feltettetek kipróbálásra, sikerülne e a tanítás. Miskolcon azt mondták, szivattyú-csere lesz majd valamikor...persze remélem csak a nyomásszabályzó.Ha valami nagyobb hiba előjönne, jelentkezem!
ggoeroegi | 2008-03-25 10:46
Szia Mindenki!
2002. szeptemberi 136 lovas Mazda6-omat sajna meg kellett fúrni. A gépmühely annyit közölt, hogy 87,5-ös furat készült, viszont sem Magyarországon, sem Ausztriában nem tudják nekem megmondani, hogy ez a méret a 0,25, vagy a 0,5-ös túlméretnek felel meg. Azaz, a standard méretre lenne szükségem ahhoz, hogy meg tudjam tendelni a dugót-gyürüt.
Motorkód: RF5C
Köszi a segítséget
ggoeroegi
mazda-auto.hu | 2008-03-25 10:24 Ricsi részére
Tehát meleg üzemanyaggal sem lehetett "tanítani"? Akkor mélyebben bele kell "nézni".
Ricsi | 2008-03-25 10:19
Szia Dárius!
Nekem 136-os van, ugyanezzel a problémával.Alapjárat, csörgő hang.Próbáltad már a befecskendezőt "betaníttatni"?Mazda-auto:nekem Miskolcon sem sikerült a betanítás, ugyanúgy megszakadt a program, mint nálatok.Egyelőre "várom", hogy valami történjen, de stabilan ugyanolyan, 10e km-t mentem azóta.
Én is gondoltam a chiptuningra amúgy :-) Hátha segítene rajta, de akkor elvetem ezt az ötletet.
mazda-auto.hu | 2008-03-25 10:00 Darius részére
Az alapjárati problémát semmiképpen nem a tuninggal kellene megoldani, tehát atuning előtt meg kell oldani. Szervízünkben tudnánk segíteni, így látatlanban nem.
mazda-auto.hu | 2008-03-25 09:57 hor@monornet részére
Feco - A 'Mazda optikai tuning' fórumunkban éppen erről volt szó utoljára. Ott részletesen leírtuk mi kell az átalakításhoz. Feltétlen nézd meg!
Tizso | 2008-03-24 22:31
cichlid! pénteken megyek Pestre. Tudunk valahol tlálkozni? Tényleg kíváncsi vagyok. Hogyan érlek el?
Köszi:tizso
Oszi | 2008-03-24 09:27 macuda626 részére
En a TRW-re szavznek,bar az a legdragabb viszont jo minosegu dolgokat csinalnak.Viszont ha nem szaguldozol akkor az olcsobb is jo lehet."Na most nesze semmi fogd meg jol" :)
Ezt a kerdest ugy is a penztarcad fogja eldonteni szerintem.
hor@monornet | 2008-03-23 22:09
Köszi Oszi infot,Fecó v!Biztam hogy jó,pedig szemre ugy tünik stimmel,nekem sajna ez jönbe,ahogy te írod ma már semmi sem megoldhatatlan!Biztos addig nem nyugszom mig meg nem oldom!Ismerem magam tuti valamit ki találok,szeretem ily lehetetlen dolgokat,na most agyalhatok!Minden jót,üdv Fecó!