2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bal700 | 2008-03-26 14:00

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne hogy nagyon halkan olyan sipló hangot hallok, mint egy turbina, de nagyon halkan hallanai mikor nem megy a rádió. Esetleg nem tapasztalat valaki hasonló jelenséget? Olyan mint egy turbina vagy ventillátor,

foz | 2008-03-26 12:50 bandita részére

Én is úgy indultam neki, hogy csak a hangfalakat cserélem ki (jobb is lett a hangzás tőle), de a mélyeket így sem lehetett hallani, ezért vettem bele egy mélyládát, de ehhez ugye kellett venni egy erősítőt is, és ha már erősítő, akkor már legyen 4 csatornás. Most már szépen szól :)
Szerintem ha csak a 4 hangszórót cseréled ki, elsőre az is megteszi, mert a gyáriak tényleg nagyon gagyik.

bandita | 2008-03-26 12:13 foz részére

Szia!

Az elso probleman az ablakemelo tanitasaval segithetsz. Ha jol emlekszem az az adott oldalon levo pocokkel kell teljesen felhuzni illetve leengedni az ablakot majd tovabbi legalabb 2 masodpercig az adott allasban kell tartani a "pockot".

En is kerdeznek: ugyanilyen autom van es hnagyon nem vagyok megelegedve a hifi hangjaval (nem vagyok vajtfulu). Erdemes csak hangszorot cserelni, hallhato lett a kulonbseg?

Udv
bandita

foz | 2008-03-26 12:00

Sziazstok!

Nemrég szereltek be új hangfalakat az első ajtókba (2006 M6) és azóta a vezető oldali ablak mozgató mintha elfelejtette volna a teljesen felemelést ill. leengedést. Az első utasoldali ablakot pedig egyáltalán nem lehet mozgatni innen. Aki szerelte azt mondta, hogy csak 1 csatlakozó van az ajtóban, és azt vissza dugta. Meg tudnátok mondani, mitől lehet ez?
A másik kérdésem nekem is hideg motorral kapcsolatos : amíg be nem melegszik a motor (diezel 143Le, elindulás után kb. 10 percig), elég hangos "csörgő" hangot ad 1500-s fordulattól kezdve. Bemelegedés után elhalkul. Szerintetek ez normális jelenség?

Köszi

mazda-auto.hu | 2008-03-26 10:08 volvofl részére

Állítható a szelephézag, a nagynyomású rendszer inkább csak kalibrálni lehet. Elképzelhető, hogy kokszosodás, porlasztó fellazulás, tömítetlenség stb.. miatt van a hang. Szervízszemle szükséges.

kopter | 2008-03-26 09:42 pierke részére

Szia. Egy elérhetőséget tudnál nekem prezentálni!?Egy barátomat megmozgatta a dolog.

pierke | 2008-03-25 23:46

gyári 16-os alufelni és nyári gumi szettben továbbra is keresi gazdáját 45e/db áron. m3, m5, m6 is jó

http://href.hu/x/54jy

Oszi | 2008-03-25 22:22

a szelephang alapjaraton is meglenne illetve magasabb fordulaton is.
Lehet,hogy a befecskendezok koszolodtak illetve a motorkopas is kozre jatszhat,de pontos infot mazda-autotol kaphatsz.

Szelephezag amugy nohet es nem elalitodas miatt hanem inkabb kopas miatt,de nem jellemzo.20000km-nel majd 120000km-nel kell ellenorizni a szelephezagot es igeny szerint hezagolni.

volvofl | 2008-03-25 20:45

Helló.Van egy 2003-as Mazda6-om.Az utobbi időben elkezdett hidegen kopogosan járni.olyan 2000fordulat alatt.Olyan hang mint ha a szelepek zörögnének vagy a elötöltés lenne nagy.Az lenne a kérdésem hogy el állitothat -e a szelephézag vagy az elötöltés?Köszönettel

cichlid | 2008-03-25 16:59

Tizso: egész nap kint leszek a Fehován (Hungexpo), csak azt nem tudom hogy a kocsi nálam lesz e, mert ugye én egész nap ott leszek, elvileg nem kell. Tehát lehet hogy hoznak visznek. Este szerintem 9 körül leszek talán otthon (XVIII: kerület)
többit mailben: palfaig@gmail.com

üdv
cichlid

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó