2025. Május 7. Szerda - Gizella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-11-09 16:26

Az 1.8-as benzines esetében tényleg nagyobb a hátsó tárcsa, viszont az elsõ az hûtött. Egyébként a felni dolog úgy van, ahogy Oszi írta.

pierke | 2007-11-08 23:17

oszi köszi :D

Oszi | 2007-11-08 21:57

A mazda 6 MPS kivetelevel mindegyik mazda 6-ra fel lehet tenni a 15-os lemezfelnit.Azert irtam hogy a meretek forditva vannak mert mindig az elso tarcsa a nagyobb mivel hatul nem kell akkora fekhatas.

Oszi | 2007-11-08 21:55

Szerintem forditva vannak a meretek :)
Tranyos:Szerintem mazda-autek biztos hogy jol beallitotak(nekem tokeletesen beallitottak es mikor beszelgettem a szerelokkel akkor ok ugyan ezt elmondtak nekem amit en is leirtam ide.Mint mazda-auto is irta a kereknyomas nem megfelelo erteke is okazhat ilyen jellegu hibat es meg sok mas dolog is.Meg akar az is lehet hogy sokat jarsz olyan helyeken ahol nyomvajuk vannak es az koptatta el annyira gumikat hogy az szetrepedjen,vagy az is lehet hogy elvoltak oregedve a gumi(persze ez is csak feltetelezes)es nagyobb terheles miatt tortent.Az is teny hogy gyarto nem ajalja a 18-as kereket mert az mar tul sok a dizel 6-os futomuvenek.Tehat sok minden lehet a jelenseg oka.

pierke | 2007-11-08 21:02

jaj viszont lenne egy kérdésem:
mazda6 1.8i active az autó, a leírás szerint elöl 274-es, hátul 280-as átmérõjú tárcsafékek vannak.
erre szerintetek rá lehet tenni a 15-ös felnit? köszi.

pierke | 2007-11-08 21:00

mazda-auto köszi, megfontolom!

tranyos | 2007-11-08 18:44

Oszi-Megfogadtam a tanácsod és mazda-autóéknál állítattam a futómûvet. Bár azt konkrétan nem kértem hogy a rugókhoz állítsák, azt hittem ez magától értetõdik. Majd tavasszal így kérem.

mazda-auto.hu | 2007-11-08 11:38

Tényleg fontos a futómû állítása. A gumik ilyen jellegû sérülését a tartósan alacsony guminyomás is elõsegíti.

Oszi | 2007-11-08 11:08

Tranyos:Elofordulhat hogy nem lett egeszen jol hozza allitva a futomu a rugo szetthez.Szerintem mondtam neked hogy nagyon fontos hogy hozza legyen allitva.Gyakorlatilag ha leultetted az autot akkor megvaltozik minden a futomu geometriaban,konnyen elofordulhat hogy tul nagy volt a negativ dolese a kereknek is igy az auto sulya a kerek belso felen terhelte meg tulsagosan a gumit es az ugy reagalt a tul nagy terhelesre hogy szetrepedt,foleg mivel neked raadasul 18-as kerek volt fent .Sokan azt sem tudjak hogy ha nagyobb vagy kissebb kereket tesznek fel akkor is javasolt a futomugeometria ellenorzese es korrigalasa mivel a futofelulet kozepvonala mashova esik.Lehet hogy nem volt 100%-osan pontos amit leirtan,de gondolom ezt mazda-auto korrigalja. :)

mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:37

ger - 574560,-Ft. Esetleg érdemes lehet bontóban próbálkozni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó