2025. Május 8. Csütörtök - Mihály

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-10-09 08:08

Megoldható, több példa is volt már rá.

biturbó | 2007-10-05 14:26

Üdv mazda-autó!
Töprengek azon hogy valahogy dupla kipufogóvá tegyem az autóm(dizel).Arra gondoltam hogy ha a bal oldalon megvan a helye akkor oda egy dobot és valahogy egy y csövel csatlakoztatni a rendszerhez,ez megoldható önök szerint?

mazda-auto.hu | 2007-10-04 14:15

Ez a tuningtól függ.

elenor | 2007-10-01 19:15

Hy! 143le-s mazda 6 om van de használtan vetem.Ha ezelõtt tuningolva lett azt honan tudhatnám meg?Mit keresek a szekeren és hol?Elõre is kössz.

Oszi | 2007-09-27 19:11

Mazda 6 16-os gyari alufelni biztos hogy nem megy ra az MPS-re.

Louis Saha | 2007-09-24 13:59

Válaszát köszönöm.

mazda-auto.hu | 2007-09-24 09:46

Egy biztos, több Mazda típus (nem turbós) esetében elõfordult már, hogy utólag nagyobb teljesítményt mértek a gyárilag megadott adatoknál. Hivatalos információ ezen kívül nincs. Az is biztos, hogy nem egy esetben kiderül, hogy más márkák esetében kicsit túlzóak a gyári adatok.Pl.: Mazda3 1.6 csoportteszt. 2. A turbós benzineseket és dízeleket "egyszerûbb" tuningolni, így nem véletlen, hogy a szívó benzines motorokhoz ritka a "chiptuning".

Louis Saha | 2007-09-23 12:58

Korábban volt szó dízel autó chip tuningjáról a kétlieres 143 lovaséról.
Ott azt írta,hogy 143-ról 165-re nõl a teljesítmény a nyomaték pedig 360ról 405re.
Ez igen meggyõzõ adat és azt szeretném kérdezni,hogy egy hasonló erõs benzines esetében is hasonló javulások tapasztalhatóak-e vagy ott mivel nincs turbófeltöltõ ez miatt nem ekkora az elõrelépés? A másik pedig,hogy valaki írta hogy a gyengébb Mazda 6 jával lenyomta a papíron jóval erõsebb Opel Vectrát és ezt õn azzal indokolta,hogy azért mert a Mazdanal(japánoknál) egy átlagos nyomatékot adnak meg amit mindig képes az autó teljesíteni még a riválisoknál legtöbbször egy olyan csúcsértéket adnak meg,ami a turbófeltöltõ túlpörgése esetén jön létre.És azt szeretném tudni,hogy a nem turbós benzineseknél is van-e ilyen,hogy a technikai adatok alapján kicsit kevesebbet adnak meg a reálisnál.

mazda-auto.hu | 2007-09-12 10:33

Induljunk ki abból, hogy a magasabb oktánszámú üzemanyag önmagában nem növeli egy motor teljesítményét...de a magasabb oktánszám lehetõvé teszi egy motor esetleges tuningolását. Az elõírtnál kisebb oktánszámú üzemanyag viszont sûrítés közben öngyulladásra hajlamos. A MAZDA6 MPS motorjának mechanikai-vezérlési jellemzõi a 98-as üzemanyag használatára vannak optimalizálva. Hála a kopogásérzékelõnek a vezérlõ elektronika alkalmazkodik a kisebb oktánszámú üzemanyaghoz, de hogy ez mennyi veszteséggel jár, arra nincs adatunk. Talán 5%.

Maxim G | 2007-09-11 17:53

Oké és ez mit jelent? Mekkora a teljesítmény csökkenésem? (sacc) Vagy valami másban mutatkozik meg a különbség?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó