2025. Május 8. Csütörtök - Mihály
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-08-27 09:46
Mazda6 DPF 60000km: 4201,-Ft olajszûrõ, 31950,- motorolaj, 16315,- gázolajszûrõ, 7665,- levegõszûrõ, illetve esetleg pollenszûrõ=11415,- , Munkadíj 1.5 óra+MES
biturbó | 2007-08-26 14:59
Helló mazda-autó!
Kérdezni szeretném hogy a 60.000-es szervizen mit szoktak cserélni,ill. átnézni?,mennyibe kerül?(munkadijjal)
mazda-auto.hu | 2007-08-24 09:35
Meg kell nézni, hogy az ablakkeret gumitömítése jól illeszkedik-e a felsõ sarokban. Hihetetlennek tûnik, de akár 1-2mm-es elcsúszás is zajt okoz. A gumi egyébként a hõmérséklet váltakozása, illetve az ablak súrlódása és a gravitáció stb. hatások miatt mozdulhat el idõvel, mivel nincs beragasztva a keretbe.
zsolti744 | 2007-08-24 08:45
Sziasztok. 6osom van, menet kozben kisse zavaro hogy sugnak az ablakok, mintha nem lennenek egeszen felhuzva, termeszetesen csak azt hallom amelyik mellett ulok, a tobbit nem, nem annyira veszes, de egy mazda nekem ne csinaljon ilyet. Foleg szeles idoben hallhato. Ez normalis, vagy rossz a gumitomites?
mazda-auto.hu | 2007-08-22 12:21
Annyit tennénk hozzá az eddigiekhez, hogy minden chiptuning fokozott koromtermelést okoz az eredeti állapothoz képest, amennyiben ki akarjuk használni a megnövekedett teljesítményt. A több korom pedig a DPF szûrõ gyakoribb regenerálását vonhatja maga után. Ez nem feltétlenül jelent gondot, hiszen mi is "ismerünk" olyan chipes DPF Mazda6-ot, amivel semmi gond nincs.
biturbó | 2007-08-21 19:03
robby312:Köszi,megnézem ezeket az oldalakat :)
robby312 | 2007-08-21 15:27
biturbo:
Az árak elég változatosak. A nagyon olcsóktól óvakodj, sok rosszat lehet hallani. A minõségi darabokat viszont nagyon dícséri, akinek van. A komolyabb gyártók komoly garanciát is adnak a termékükre, némelyik még az autóra is. Talán ezt kell megfizetni náluk, de szerintem megéri.
Két cím, amiket szerintem érdemes megnézni. Ezekrõl csak jót hallottam eddig. Nekem ezek valamelyike lesz az új járgányban.
www.steinbauer.cc/index.php?select_lang=hu
www.powertuning.hu/index.php
biturbó | 2007-08-20 21:18
robby312:Köszi a választ,és ez a manõvert nem sinyli meg a dpf vagy valami más?Teljesen biztonságosak a tuningboxok?Mennyibe kerülnek?
gallak | 2007-08-20 19:03
Köszönöm a segítséget,és a tanácsokat!-Ja,még annyit,hogy nem tudtam sebességbe rakni a macüdát,végül 3-asba sikerült beeröltetnem,majd azóta is tökéletesen mûködik,mi lehetett a probléma?Számíthatok valami-féle meghibásodásra?
robby312 | 2007-08-17 11:33
gallak:
Az én 121 LE-s 6-osomat az ATC 151LE, és 360Nm - re húzta fel. Viszont eléggé füstöl gyorsításkor. A tuningboxokkal állítólag ilyen gond nincs. Egyébként elég jól megy.