2025. November 4. Kedd - Károly
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:   
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
              
              
              
              
              
              
              
              
              









mazda-auto.hu | 2007-08-03 14:54
114112,- az anyag, illetve 28000Ft a munkadíj.
biturbó | 2007-08-03 11:50
Dizel autóról lenne szó(143 dpf),akkor csak a vezérlõegységet kell belerakatni?Önöknél mennyibe jönne ki a beszerelés(anyag,munkadijj).Én távirányitós,idõzitõsre gondoltam.Üdv!
mazda-auto.hu | 2007-08-03 09:52
Amennyiben dízel az autó, akkor benne van a kályha. A garancia csak a kályhával, illetve a szereléssel összefüggõ dolgokra szûnik meg, de ha késõbb igazolhatóan a kályha hibája miatt károsodik valami, természetesen az sem rendezõdhet a garancia keretein belül.
biturbó | 2007-08-02 17:46
Helló mazda-autó!
Lenne egy kérdésem,ha állófütést szeretnék beszereltetni és nem mazda márkaképviseletben történne meg,az autó elveszti garanciáját?,azt is hallottam hogy csak a vezérlõ egységet kell belerakatni az autóba mert maga a kálya már van benne,igaz ez?üdv!
mazda-auto.hu | 2007-07-30 08:04
Érdekes tapasztalatok. Talán érdemes lenne a klímagáz nyomását is ellenõrizni (ha már nyúltak hozzá valaha). Túl nagy nyomás esetén lényegesen nagyobb fojtást jelent a motornak a klíma mûködtetése.
Zazir | 2007-07-28 15:19
A mûszeres vizsgálat megtörtént rajta a legujabb IDS-el de DTC-k nem voltak jelen,a szivattyucsere óta nem ment még 3000km ert se,a digitklíma vezérlõszáljára gyanakszok ami megy a klímaszivattyuhoz mert ahogy kapcsolgat a klíma egyenletlenné válik az alapjárat is,de nem úgy ahogy szokott egy klíma bekapcsolásánál hanem 1300-700 között jár .kireléztem azóta a klíma mágneskapcsolójának a szálát és láss csodát nem igazán produkálja a hibát nem ált még le és nem ingadozik az alapjárat,talán bezavarhatta a magasnyomású szivattyu elektronikáját,de még nem akarok inni elõre a medve bõrére várok egy két napot vele ,hogy mit csinál.
mazda-auto.hu | 2007-07-28 09:20
Mindenképpen kellene egy mûszeres vizsgálatot, illetve egy szemlét (mechanikai vizsgálat) tartani. Mennyi idõ telt el a szivattyúcsere óta, hány km?
Zazir | 2007-07-27 12:26
Sziazstok
Van itt egy 2004 es mazda 6 2.0 cd,olyan problémám van vele,hogy fogja magát és leáll van amikor alapjáraton teszi ezt van amikor menetközben a magasnyomású szivattyu ki lett már cserélve meg az üzemanyagszûrö teljes rendszertisztítás megtörtént ,de ugyanugy csinálja.
mazda-auto.hu | 2007-07-13 14:46
Felhívjuk kedves honlap és fórumlátogatóink figyelmét, hogy Július 27-ig nem áll módunkban válaszolni, illetve hozzászólni a fórumon. Szervíz árajánlat, alaktrész árra vonatkozó kérésekre a lenti Szervíz linken "keresztül" tudunk válaszolni.
biturbó | 2007-07-09 16:00
Ok,köszönöm!