2025. Május 8. Csütörtök - Mihály

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gallak | 2007-08-10 11:56

Sziasztok.Nekem egy 2004 decemberi,121 lovas hatosom van,amire sikerült felpakolnom egy 225/45 gumit,ami természetesen beleér a kerékívbe,ha egy nagyobb bukkanót sikerül kifognom.A probléma,hogy a kis bokorugró le lesz ültetve 4 cm-rel,bizonyára be kell majd peremeztetnem,de várom a tapasztalataitokat ezzel kapcsolatban.......A másik probléma,hogy a 121 paci kevésnek bizonyul mostanában,gondolkozom programozásban és chip-ben.Ha valaki tud használható infót,kérem segítsen.Egyébként mi a különbség a 121-es és 136-os motor között???-Ötleteitek és segítségetek elõre is köszönöm!

hobo123 | 2007-08-10 10:51

És mikor tudnánk ezt a mûszeres ellenõrzést nyélbeütni??? Mondjuk holnap?

mazda-auto.hu | 2007-08-10 09:18

Vannak "elképzeléseink" a probléma okait illetõen, de felelõtlenség lenne egy mûszeres ellenõrzés elõtt ezekrõl beszélni.

hobo123 | 2007-08-09 14:54

Üdv kedves Mazda-Autó és kedves fórumozók !
Ismét gáz van a verdával !!! Hosszab út után amibe van jócskán vidék is megállok a piros lámpánál és egyszercsak felbõg magától a motor kb 1600-as fordulatra majd csörög csattog mintha kalibrálna valamit aztán majdnem leáll, de mégis visszaáll alapjáratra. Ha a folyamat közben adok egy gázfröcsöt akkor alapjárat de kb 10 mp és kezdi az egészet elõrõl.Na ez mi ??? Ugyanilyen kerregõ hangot hallok reggelente mikor hidegen elindulok vele. Szelepállítás volt az autón pont ti csináltátok meg. Egyébként ez az 1600-as fordulat a kritikus mert itt jár mikor a hibát produkálja itt érzem az autón hogy útközben mintha rángatna és ezen a fordulaton adja hidegen is azt a borzalmas hamgot. Kérem segitsetek! Köszi

biturbó | 2007-08-03 19:02

Köszönöm és majd jelentkezem!

mazda-auto.hu | 2007-08-03 16:55

Rendben. Elõre is köszönjük a bizalmat, amennyiben bennünket választ. A munka fél napot vesz igénybe. A garancia így nem változik.

biturbó | 2007-08-03 15:11

Szeptember-október tájékán szeretném berakatni,beszerelése nem tart tovább pár óránál?ill. egy nap alatt megvan,nem?,és a garancia az autóra is él tovább

mazda-auto.hu | 2007-08-03 14:54

114112,- az anyag, illetve 28000Ft a munkadíj.

biturbó | 2007-08-03 11:50

Dizel autóról lenne szó(143 dpf),akkor csak a vezérlõegységet kell belerakatni?Önöknél mennyibe jönne ki a beszerelés(anyag,munkadijj).Én távirányitós,idõzitõsre gondoltam.Üdv!

mazda-auto.hu | 2007-08-03 09:52

Amennyiben dízel az autó, akkor benne van a kályha. A garancia csak a kályhával, illetve a szereléssel összefüggõ dolgokra szûnik meg, de ha késõbb igazolhatóan a kályha hibája miatt károsodik valami, természetesen az sem rendezõdhet a garancia keretein belül.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó