2025. Június 28. Szombat - Levente, Irén

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hobo123 | 2007-08-10 15:10

OK nagyon köszönöm !!!
Remélem összejön. Sziasztok

mazda-auto.hu | 2007-08-10 15:09

Gallak - Hát, ha már most beleér, akkor leültetve végképp elkerülhetetlen lesz a peremezés. A felnid ugye nem gyári?

mazda-auto.hu | 2007-08-10 15:07

hobo123 - Holnap sajnos nem, de hétköznap igyekszünk majd alkalmazkodni az lehetõségeidhez.

gallak | 2007-08-10 11:56

Sziasztok.Nekem egy 2004 decemberi,121 lovas hatosom van,amire sikerült felpakolnom egy 225/45 gumit,ami természetesen beleér a kerékívbe,ha egy nagyobb bukkanót sikerül kifognom.A probléma,hogy a kis bokorugró le lesz ültetve 4 cm-rel,bizonyára be kell majd peremeztetnem,de várom a tapasztalataitokat ezzel kapcsolatban.......A másik probléma,hogy a 121 paci kevésnek bizonyul mostanában,gondolkozom programozásban és chip-ben.Ha valaki tud használható infót,kérem segítsen.Egyébként mi a különbség a 121-es és 136-os motor között???-Ötleteitek és segítségetek elõre is köszönöm!

hobo123 | 2007-08-10 10:51

És mikor tudnánk ezt a mûszeres ellenõrzést nyélbeütni??? Mondjuk holnap?

mazda-auto.hu | 2007-08-10 09:18

Vannak "elképzeléseink" a probléma okait illetõen, de felelõtlenség lenne egy mûszeres ellenõrzés elõtt ezekrõl beszélni.

hobo123 | 2007-08-09 14:54

Üdv kedves Mazda-Autó és kedves fórumozók !
Ismét gáz van a verdával !!! Hosszab út után amibe van jócskán vidék is megállok a piros lámpánál és egyszercsak felbõg magától a motor kb 1600-as fordulatra majd csörög csattog mintha kalibrálna valamit aztán majdnem leáll, de mégis visszaáll alapjáratra. Ha a folyamat közben adok egy gázfröcsöt akkor alapjárat de kb 10 mp és kezdi az egészet elõrõl.Na ez mi ??? Ugyanilyen kerregõ hangot hallok reggelente mikor hidegen elindulok vele. Szelepállítás volt az autón pont ti csináltátok meg. Egyébként ez az 1600-as fordulat a kritikus mert itt jár mikor a hibát produkálja itt érzem az autón hogy útközben mintha rángatna és ezen a fordulaton adja hidegen is azt a borzalmas hamgot. Kérem segitsetek! Köszi

biturbó | 2007-08-03 19:02

Köszönöm és majd jelentkezem!

mazda-auto.hu | 2007-08-03 16:55

Rendben. Elõre is köszönjük a bizalmat, amennyiben bennünket választ. A munka fél napot vesz igénybe. A garancia így nem változik.

biturbó | 2007-08-03 15:11

Szeptember-október tájékán szeretném berakatni,beszerelése nem tart tovább pár óránál?ill. egy nap alatt megvan,nem?,és a garancia az autóra is él tovább

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó