2025. Június 27. Péntek - László

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-11-08 11:38

Tényleg fontos a futómû állítása. A gumik ilyen jellegû sérülését a tartósan alacsony guminyomás is elõsegíti.

Oszi | 2007-11-08 11:08

Tranyos:Elofordulhat hogy nem lett egeszen jol hozza allitva a futomu a rugo szetthez.Szerintem mondtam neked hogy nagyon fontos hogy hozza legyen allitva.Gyakorlatilag ha leultetted az autot akkor megvaltozik minden a futomu geometriaban,konnyen elofordulhat hogy tul nagy volt a negativ dolese a kereknek is igy az auto sulya a kerek belso felen terhelte meg tulsagosan a gumit es az ugy reagalt a tul nagy terhelesre hogy szetrepedt,foleg mivel neked raadasul 18-as kerek volt fent .Sokan azt sem tudjak hogy ha nagyobb vagy kissebb kereket tesznek fel akkor is javasolt a futomugeometria ellenorzese es korrigalasa mivel a futofelulet kozepvonala mashova esik.Lehet hogy nem volt 100%-osan pontos amit leirtan,de gondolom ezt mazda-auto korrigalja. :)

mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:37

ger - 574560,-Ft. Esetleg érdemes lehet bontóban próbálkozni.

mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:32

Tcsaba - Diagnosztikai vizsgálatra, illetve szemlére van szükség, addig nem tudunk többet mondani.

mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:30

pierke - Télen egészen addig semmi "probléma" nincs a könnyûfém felnivel, amíg a felületi lakkozása meg nem sérül. A kifejezetten télire is ajánlott k.felnik éppen ezért vastagabb fedõlakk réteggel készülnek. A lakkozás alatti könnyûfém nagyon gyorsan képes oxidálódni ha a védõ lekkréteg alá jut (sérülés miatt) a sós lé. Télen könnyebb a padkának nekicsúszni, de a jeges latyak is megsértheti a lakkozást, ezért ódzkodnak sokan az ilyen felnik használatától. A 15 collos gumi esetében a felni pereme messzebb van az útfelülettõl, így az nagyobb védelemben van. Télen szintén elõnyös lehet a vastagabb oldalfalú (15 coll) gumiabroncs jobb önrugózási képessége. Már csak egy kérdés marad: vajon hideg lesz-e a telünk?

ger | 2007-11-08 01:18

Üdv! A segítségeteket kérném!

Tetettem chip tuningot az automba (mazda 6 2004-es 100kw), és most ugy tünik, teljesen elcseszte a vezérlését, nem reagál semmit a kocsi!

Ha uj vezérlõegységet kell vennem az autóba, kb menniybe kerülhet?

Vagy lehet ilyet használtan is venni?

Remélem nem ez a baj, de fel kell készülnöm erre is! Köszi

Tibi

Tcsaba | 2007-11-07 20:14

Tisztelt mazda-autó!

Régi "mazdás" családként (323F, 2db B2500, 6-os) meglepõdve tapsztaltuk, hogy amint ~5fok alá csökken a hõmérséklet a mazda 6-nak elmegy az alapjárata, hideg meleg motor esetén is. Kis gázt adva tökéletesen jár a motor. Kissebb lehülés esetén csak ki-ki hagy az alapjárat. (2000-es kissebbik diesel, 125e Km ) nagyszervíz után. Mi lehet a baj? Mennyire? szokott fájni a megoldás.

pierke | 2007-11-06 19:42

Sziasztok!

2007-es Mazda6-ra vennék téli gumit. Most 205/55R16 van alufelnin.
Olvastam mindenfélét, hogy télire acél/alufelnit érdemes-e.
Nekem inkább az a kérdésem, hogy ha már alufelni, akkor inkább 15-ös vagy 16-ös az észszerûbb a budapesti utakon.
Köszi elõre is...
ui: autec téli alufelni mennyire jó?

tranyos | 2007-11-05 16:00

A " bevált" nem a legjobb kifejezés. Nagyon tetszik így az autó, de a vezetési élmény ezeken az utakon 0! Esetleg pályán, ott nincs gond. Viszont ami elszomorított, kaptam egy jobb elsõ defektet pont a házunktól 300m-re. Gondoltam hazáig kibírja. Lecseréltem és a belsõ fala teljesen szét volt nyílva. Na, mondom fasza! Szétjártam a gumit. Akkor már felteszem a 16" gyáriakat télivel. Aha, ahogy sorba vette le a gumis, a töbi 3 is szétnyílva de csak a belsõ perem. Kuka. Pirelli PZero Rosso. Egy barátom pont így járt ugyan ilyen gumikkal. 2002-es használt volt, de nem láttam szétérve. Most a gyári 16"-os van fent, hát ég és föld. A rugóval nincs gond, bár volt ahol leért (betonon) de így nagyon csumpi. A feleségem ragaszkodik a rugóhoz és a nagy kerékhez :)) Szerelmes az autóba :(. De nem bántam meg!!

Oszi | 2007-11-04 23:18

Ahogy a szavaidbol kivettem neked bevalt a rugo szett,annyira utalom hogy budapesten nem tudtam vele normalisan kozlekedni,de azert orulok hogy neked bevalt :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó