2025. November 4. Kedd - Károly
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                   Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Mazda Furai
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
              
              
              
              
              
              
              
              
              









mazda-auto.hu | 2007-11-08 11:38
Tényleg fontos a futómû állítása. A gumik ilyen jellegû sérülését a tartósan alacsony guminyomás is elõsegíti.
Oszi | 2007-11-08 11:08
Tranyos:Elofordulhat hogy nem lett egeszen jol hozza allitva a futomu a rugo szetthez.Szerintem mondtam neked hogy nagyon fontos hogy hozza legyen allitva.Gyakorlatilag ha leultetted az autot akkor megvaltozik minden a futomu geometriaban,konnyen elofordulhat hogy tul nagy volt a negativ dolese a kereknek is igy az auto sulya a kerek belso felen terhelte meg tulsagosan a gumit es az ugy reagalt a tul nagy terhelesre hogy szetrepedt,foleg mivel neked raadasul 18-as kerek volt fent .Sokan azt sem tudjak hogy ha nagyobb vagy kissebb kereket tesznek fel akkor is javasolt a futomugeometria ellenorzese es korrigalasa mivel a futofelulet kozepvonala mashova esik.Lehet hogy nem volt 100%-osan pontos amit leirtan,de gondolom ezt mazda-auto korrigalja. :)
mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:37
ger - 574560,-Ft. Esetleg érdemes lehet bontóban próbálkozni.
mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:32
Tcsaba - Diagnosztikai vizsgálatra, illetve szemlére van szükség, addig nem tudunk többet mondani.
mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:30
pierke - Télen egészen addig semmi "probléma" nincs a könnyûfém felnivel, amíg a felületi lakkozása meg nem sérül. A kifejezetten télire is ajánlott k.felnik éppen ezért vastagabb fedõlakk réteggel készülnek. A lakkozás alatti könnyûfém nagyon gyorsan képes oxidálódni ha a védõ lekkréteg alá jut (sérülés miatt) a sós lé. Télen könnyebb a padkának nekicsúszni, de a jeges latyak is megsértheti a lakkozást, ezért ódzkodnak sokan az ilyen felnik használatától. A 15 collos gumi esetében a felni pereme messzebb van az útfelülettõl, így az nagyobb védelemben van. Télen szintén elõnyös lehet a vastagabb oldalfalú (15 coll) gumiabroncs jobb önrugózási képessége. Már csak egy kérdés marad: vajon hideg lesz-e a telünk?
ger | 2007-11-08 01:18
Üdv! A segítségeteket kérném!
Tetettem chip tuningot az automba (mazda 6 2004-es 100kw), és most ugy tünik, teljesen elcseszte a vezérlését, nem reagál semmit a kocsi!
Ha uj vezérlõegységet kell vennem az autóba, kb menniybe kerülhet?
Vagy lehet ilyet használtan is venni?
Remélem nem ez a baj, de fel kell készülnöm erre is! Köszi
Tibi
Tcsaba | 2007-11-07 20:14
Tisztelt mazda-autó!
Régi "mazdás" családként (323F, 2db B2500, 6-os) meglepõdve tapsztaltuk, hogy amint ~5fok alá csökken a hõmérséklet a mazda 6-nak elmegy az alapjárata, hideg meleg motor esetén is. Kis gázt adva tökéletesen jár a motor. Kissebb lehülés esetén csak ki-ki hagy az alapjárat. (2000-es kissebbik diesel, 125e Km ) nagyszervíz után. Mi lehet a baj? Mennyire? szokott fájni a megoldás.
pierke | 2007-11-06 19:42
Sziasztok!
2007-es Mazda6-ra vennék téli gumit. Most 205/55R16 van alufelnin.
Olvastam mindenfélét, hogy télire acél/alufelnit érdemes-e.
Nekem inkább az a kérdésem, hogy ha már alufelni, akkor inkább 15-ös vagy 16-ös az észszerûbb a budapesti utakon.
Köszi elõre is...
ui: autec téli alufelni mennyire jó?
tranyos | 2007-11-05 16:00
A " bevált" nem a legjobb kifejezés. Nagyon tetszik így az autó, de a vezetési élmény ezeken az utakon 0! Esetleg pályán, ott nincs gond. Viszont ami elszomorított, kaptam egy jobb elsõ defektet pont a házunktól 300m-re. Gondoltam hazáig kibírja. Lecseréltem és a belsõ fala teljesen szét volt nyílva. Na, mondom fasza! Szétjártam a gumit. Akkor már felteszem a 16" gyáriakat télivel. Aha, ahogy sorba vette le a gumis, a töbi 3 is szétnyílva de csak a belsõ perem. Kuka. Pirelli PZero Rosso. Egy barátom pont így járt ugyan ilyen gumikkal. 2002-es használt volt, de nem láttam szétérve. Most a gyári 16"-os van fent, hát ég és föld. A rugóval nincs gond, bár volt ahol leért (betonon) de így nagyon csumpi. A feleségem ragaszkodik a rugóhoz és a nagy kerékhez :)) Szerelmes az autóba :(. De nem bántam meg!!
Oszi | 2007-11-04 23:18
Ahogy a szavaidbol kivettem neked bevalt a rugo szett,annyira utalom hogy budapesten nem tudtam vele normalisan kozlekedni,de azert orulok hogy neked bevalt :)