2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda MX-5 Kupé 2009.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
pusi65 | 2019-06-23 13:40 eb részére
Üdv. Sajnos a kérdésre nem tudom a választ. Viszont érdekelne, hogy hogyan történt a visszahívás? Nekem is 2004 es van, újonnan vettem. Sohasem kaptam semmi megkeresést, pedig fényszóró gondok is voltak a legelején. Köszi.
eb | 2019-06-22 18:13
Azt szeretném kérdezni, hogy a 2004-es Mazda 6-osom febrárban volt visszahíváson utasoldali légzsák patron csere miatt,
Májusban elmet a műszerfalon a kijelzés, nem megy a km óra, nem mutatja a sebességet, a fordulatszámot, a motor elktronika a kézifék jelző, az abs jelző világít. Csak az üzemanyag jelző működik.
Van valaki valami ötlete, hogy mi lehet vele, vagy hgyan lehetne megcsinálni?
Várnám a válaszokat.
Body65 | 2019-06-21 19:05
üdv nekem van egy 2003 as Mazda 6 2.0 Dielel és nem akar elindulni,a magasnyomású szelepet kicseréltem,nyomás van,a hibakód olvasó nem mutat hibát,mi lehet a baj?
JMZGG14F231 | 2019-06-19 14:19 pigear részére
Hello,
Én is így jártam :-)
Keress a “Roof Rail Rack Moulding Clips Cover for Mazda 2 3 6”-ra, “free shipping”-gel 1-2 euro.
Kareee84 | 2019-06-19 12:10
Jó napot
P2144-es hibakód mit takar pontosan ?
mert a neten is meg a mazda Workshop datában sincsen konkrét leírás hogy mi lehet vagy mit kell kicserélni.
én az olvasottak alapján az egyik kis válum szelepre gondolnék de konkrétan melyik azt nem tudom kideriteni vagy kimérni se. :)
ebbe kérnék egy kis segítséget
Köszönöm
BrennBal | 2019-06-18 18:10 pusi65 részére
Köszönöm!
mazdaslaci | 2019-06-17 15:17 salesz82 részére
Ugye nem kapcsoltad ki veletlenul a tobbi ablakemelot? Az pont ezt csinaja, lakat ikon a vezetooldali mellett… :-)
Betanitani az automata emelot kell max, hogy ne kelljen tartani hogy le/felhuzza (kattanasik nyomni)
mazdaslaci | 2019-06-17 15:14
Mazda6 2.2 dizel 2011.
Seb.valto specialistat keresek, Bp kornyeken, mivel nehezen reprodukalhato a dolog es nem komplett cserere gondolok:
Neha 2. sebessegbol kiugrik, kanyarodaskor, motorfekezeskor de nem tudom reprodukalni. Mondjuk naponta 1x – 2x. 120e volt valto olaj csere, azota is megvan a hiba, talan picit mintha gyakoribb lenne. A kiugras elott remeg a kar kicsit. Mas sebesseggel nincs gond. 20e szervizek rendben megvoltak.
Elore is koszonom!
pusi65 | 2019-06-14 13:06 BrennBal részére
SCV magyarul hozamszabályzó szelep csinál ilyen jelenséget. Esélyes. Van azért még sajnos több verzió: http://www.dieselgodollo.com/common-rail-javitas/
BrennBal | 2019-06-13 10:28
Sziasztok!
Adott egy 2004 gyártású Mazda 6 2.0 DIESEL. Tegnap este letettem hibamentes,reggel nem indult már,csak tekert! Hiba olvasó szerint NULLA hiba,akksi is OK. Mégcsak lövés sincs. Vezetékek, szűrők, szivattyú, biztosíték,szóval minden ok de nem indul! Van benne PAJZS" de az is rendben van .....! Tudom,hogy nem lehet de 3alkalom szerű Féktisztitó befújásra sem reagált,azt is tudom hogy nem egészséges de behúzni sem ....szóval passz. Ha volt valaki hasonló helyzetben kérném,hogy írjon! Köszönöm! Peace