2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazdaslaci | 2019-06-17 15:14

Mazda6 2.2 dizel 2011. 

Seb.valto specialistat keresek, Bp kornyeken, mivel nehezen reprodukalhato a dolog es nem komplett cserere gondolok:

Neha  2. sebessegbol kiugrik, kanyarodaskor, motorfekezeskor de nem tudom reprodukalni. Mondjuk naponta 1x – 2x. 120e volt valto olaj csere, azota is megvan a hiba, talan picit mintha gyakoribb lenne. A kiugras elott remeg a kar kicsit. Mas sebesseggel nincs gond. 20e szervizek rendben megvoltak.

Elore is koszonom!

 

 

pusi65 | 2019-06-14 13:06 BrennBal részére

SCV magyarul hozamszabályzó szelep csinál ilyen jelenséget. Esélyes. Van azért még sajnos több verzió:  http://www.dieselgodollo.com/common-rail-javitas/

BrennBal | 2019-06-13 10:28

Sziasztok!

Adott egy 2004 gyártású Mazda 6 2.0 DIESEL. Tegnap este letettem hibamentes,reggel nem indult már,csak tekert! Hiba olvasó szerint NULLA hiba,akksi is OK. Mégcsak lövés sincs. Vezetékek, szűrők, szivattyú, biztosíték,szóval minden ok de nem indul! Van benne PAJZS" de az is rendben van .....! Tudom,hogy nem lehet de 3alkalom szerű Féktisztitó befújásra sem reagált,azt is tudom hogy nem egészséges de behúzni sem ....szóval passz. Ha volt valaki hasonló helyzetben kérném,hogy írjon! Köszönöm! Peace 

creativehun | 2019-06-11 20:25

Szevasztok.

A segítségeteket szeretném kérni.

Mazda 6 2002-es  2.0-ás dizel gk.

Hűtővíz visszajelző műszer szerint 10 km megtétele után pirosban.

Mi okozhatja?? Ha jól gondolom..és termosztát..akkor nagyon eldugott helyen van..és a vezérműszíj levétele nélkül ez cserélhető??Köszönettel: Pethő Ferenc

salesz82 | 2019-06-10 17:02 bazsyk részére

Közben meg is oldódott. 

salesz82 | 2019-06-10 16:45

Kedves Mazdások!

Az alábbi témával kapcsolatban szeretném kérni a segítségeteket. A múlt héten szervízben volt az autó, kuplung szettet cseréltek, futóművet állítottak be. Elképzelhetőnek tartom, hogy valami műszert is rácsatlakozathattak az autóra, ami esetleg valahol valmit kicsaphatot( csak feltételezés), mivel azóta a vezető oldalről csak a vezető oldali ablakot tudom működtetni, a többi három meg sem mozdul. Az ajtóknál működik, csak a vezetőoldali kapcsolón nem tudom nyitni-zárni.

Volt-e már valakinek hasonló porblémája, és az hogyan oldódott meg?

Mit ellenőrizzek le esetleg? Esetleg elképzelhető, hogy újra kell tanítani?

2007;1.8B;Kombi

Válaszotokat előre is köszönöm!

 

bazsyk | 2019-05-30 14:45

Sziasztok!

 

Egy 2015-ös évjáratú 2.0 g145 kocsim van. A neten olvastam az AndroidAuto nevű cuccról. A neten azt írja, ghogy 2018 tól megy, de van egy angol cikk, ahol azt írja, hogy 2014-es autók és ujabbak. Erről van valami információtok? Jó lenne a gyári kijelzőn menne a Waze. 

Szép napot!

fgejza | 2019-05-30 08:35

Sziasztok!

Jelenleg egy Mazda 6 GH 2.5 kombi nagyon elégedett tulajdonosa vagyok. Az ok, ami miatt írok az a toladóradar. A hátulsó szenzorok nem reagálnak vmint hátramenetbe kapcsoláskor sincs a kötelező sípoló hang.Van vakinek ötlete, hogy mi okozza, esetleg szakember ismerőse. Előre is köszönöm a segítségeteket.

lrc2107 | 2019-05-28 21:02

Tisztelt Mazda-Auto!

Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy van egy 2007-es diesel 6-os Mazdám RF7J motorkóddal és azt a jelenséget vettem észre, hogy 1000-2000 fordulat között a motor “visszahuppog” a légszűrő házba (az autóban és kintről is hallani).

Kérdésem az lenne, hogy ez mitől lehet, találkoztak már hasonló jelenséggel? Hol keressem a hibát?

Válaszukat előre is köszönöm!

 

Ati6 | 2019-05-27 20:34 mazda-auto.hu részére

Nekem is volt olyan hogy ette a olajat tűzkarikát kell cserélni és útána jó lesz 2000ft a 4db.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó