2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2018-12-05 13:47 KovZoli részére

Nem biztos, hogy az üzemanyagrendszernél kell keresni a hiba okát. A lendkerék csapra lett téve ? Le kellene húzni a vezérmű tengely jeladót, ha úgy beindul, akkor a vezérlés lett eltéve. Több hiba is lehet, nehéz így segíteni ...

mazda-auto.hu | 2018-12-05 13:36 Kicsitoto részére

A DPF nyomásszenzor is lehet hibás, ráadásul nincs hibakódja

ali53 | 2018-12-04 22:37 ZsoJan részére

Szerintem elérte élettartama végét a két xenon égő. Keresd fel a lumenet.hu-t, ott találsz jó áron OSRAM égőket. Ha hosszú távon szeretnéd használni az autót, akkor akár 4 év garival is találsz egy párat 20 ezer forint magasságában.

ZsoJan | 2018-12-02 21:41

2007-es Mazda 6-os autóm projektoros fényszóróval és gyári xenon izzóval van szerelve. Valami oknál fogva én egyáltalán nem látok este, mert olyan gyengén világít, hogy még a ködlámpa / ami szintén projektoros, de hagyományos izzós / is nagyobb fényt bocsát ki. Egyébként mindkét izzó vibrál. 

Valaki tapasztalt már ilyet, vagy hasonlót? Ha igen, mi az oka? 

Kicsitoto | 2018-11-21 06:11

Üdv.! Olyan kérdésel fordulok önhöz ,hogy van nekem egy Mazda 6 -om 2006 -os 2.0 Diesel ,rendre gond van a részecskeszűrővel . Januárban le volt szerelve ki pucolták ,utána menttem vele 30000 km-ert és csak hosszában és most újra elő jött ugyanaz a hiba,szervizben meg nézték szenzorok rendben vannak,Dpf nincs eltomodve,viszont a regenerálas csak teszterel történik meg. Az volna a kérdésem hogy ennek mi lehet az oka  hogy menet közben nem tud regeneralni és egyből elkezd villogni a Dpf lámpa ,na meg utánna a motor és a ki pörgés gátló lámpa is ?!

KovZoli | 2018-11-20 01:51

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Kérdésem egy Mazda 6, 2006,  2.0, 105 kW, GG1, RF motorkódú,  diesel autóra vonatkozik. Az autó működőképesen lett leállítva, főtengelycsapágy hiba gyanúval. Motor ki, motor szét, gyanú beigazolódik, főtengely köszörültetés, új csapágysor, motor össze, motor vissza az autóba. Minden jónak tűnik, manuális olajnyomásmérő óra is beépítve, olajnyomás is megfelelő (némi inditózás után), de az autó nem akar indulni, olyan mintha nem kapna üzemanyagot. A kérdés konkrétan az lenne, hogy egy ilyen leürített, újra összeépíttett üzemanyag rendszernél, létezik valami trükk, az indításhoz, vagy esetleg a magasnyomású szivattyúnál keresendő a hiba, esetleg a porlasztók nem nyitnak ki és ha igen, hogyan győződhetnék meg róla, hogy melyik?

 

Válaszát előre is köszönöm!

 

Üdv.: Zoli

pusi65 | 2018-11-10 17:41 ZsoJan részére

Igen. Fékfolyadék csere 2 évente, általános tisztítás kb évente, teljes szétszedés és a megfelelő részek kenése kb 4-5 évente. Csodák nincsenek, csodakocsik sem. Trabanttól a Bugattiig minden autót karban kell tartani. :)

ZsoJan | 2018-11-09 19:13 pusi65 részére

Szakszerűtlen karbantartás? Egy fékmunkahengeren mit kell karban tartani? Egy pár autóm volt már, de egyiket sem kellett karban tartani. Betét csere kellett, olyankor megjárattam a nyerget/dugattyút, de ezen kívül semmi. Na mindegy. Azért köszönöm. 

Tattila82 | 2018-11-09 11:13 pusi65 részére

Persze hogy szakszerűtlen vagy nem karbantartás eredménye, csak megosztottam a történetemet a fékezés közben tapasztalt remegésről.

De nem én voltam nem karbantartó, csak nálam alakult ki a jelenség és miután végigjártam illetve utánajártam, rá kellett jönnöm, hogy Mazdáknál túl gyakori jelenség a fékek (nyergek) berohadása. Nyilván rendszeresebb fékellenőrzéssel és szétszedés/összerakás/kenegetés folyamattal nem lesz ilyen. (de egyik autómmal sem jártam még így, pedig volt egy pár)

Egyébként nagyon szeretem a kocsit :)

pusi65 | 2018-11-08 23:11 Tattila82 részére

Inkább szakszerűtlen karbantartás, illetve NEM karbantartás eredménye a jelenség és bármilyen autónál előfordul ilyen módon. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó