2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2019-12-19 15:06 SasyZ részére

GG-s 6-osoknál ilyen problémával nálunk nem jelentkezett még senki. Valószínűleg a panel hibás, melyet elektroműszerész  meg tud javítani, amennyiben menthető. A bontott is jó megoldás lehet, már csak a próba miatt is...

juhasz.zsolt | 2019-12-19 13:47 ZolTTán71 részére

Szia. 
Más autóknál is jelentkezik ez a probléma ha rossz minőségű üzemanyagot tankolsz vagy a tank aljáról fel kap valamit az üzemanyag szűrő. Cseréld ki az üzemanyagszűrőd (fontos hogy a gyárilag előírt legyen) és megszűnik a probléma :)

Bernie86 | 2019-12-18 21:06

Tisztelt szervíz! Olyan problémám lenne hogy ma munka után beindítottam az autót(2006 Mazda 6 kombi 2000 diesel) nem kapcsol be a fűtés, sem a klíma.... reggel még minden működött. Kijelző jó, erősség allítást jelzi de nem megy a ventillátor sem..... tanácstalan vagyok, biztosítékot megnéztem nem volt rossz Köszönöm válaszukat

TanosJozsef | 2019-12-12 18:30

Tisztelt Szervíz!

Adott egy 2005 FL 2.3-as KeyLessGo autó.
A hiba a következő: KEY felirat pirosan világított a műszerfalon és sípolt az autó, majd 5 perc után kb a sípolás abba maradt és a KEY felirat marad csak. Ma reggel már a kártyával nem tudtam el indítani az autót, nem engedte ki venni kormány zárból és gyújtást adni.  Ezután csak a kárytából kivehető kulccsal próbáltam indítani ( a kártya az nem volt az autó közelében kb. 300m-rel messzebb volt!) így már ki tudtam venni kormányzárból viszont a immobiliser piktogram sűrű villogással maradt és nem indul az autó.
Létezik, hogy immobiliser egységet kell cserélni? Mennyibe kerülhet egy ilyen művelet?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdv!

modica | 2019-12-12 18:00 SasyZ részére

Szia SasyZ!

Ha visszaolvasod a  2019-10-11 18:09.kor kelt bejegyzésemet, láthatod, hogy hasonló az én problémám is. Nekem eddig még senki sem tudott konkrétumot mondani.

SasyZ | 2019-12-08 11:54

Sziasztok! 2006-os (már facelift) Mazda 6-osom közép konzolán a középső 3 kapcsoló, azaz a hátsó ablak fűtés, külsö-belső keringető, klíma mód kapcsolok érintkező hibásak. A hátsó ablak fűtés már eggyáltalán nem kapcsol, a másik kettő ahogy melegszik a kaszni csipogások közepette vissza-vissza jön. A kölünálló klíma panelt kiszedtem, megtisztítottam, de ez a 3 kapcsoló a középkonzol vezérlőpanelén van, amin a rádió is. Találkozott már valaki ilyennel, érdemes, lehet jobban szétszedni (mert talán csak érintkező hiba), vagy rögtön kezdjem a cseréjével, ami azért nem olcsó, a használttal meg ugyanígy járhatok. 

Köszönöm a segítséget! Zoltán

gege_01 | 2019-12-02 16:57

Helló,

Vettem egy mazda 6 GH-t, és arra lettem figyelmes, hogy gázadásnál, illetve elvételnél nyikorog valami. Kiderült hogy a hidrós, motor tartóbak nyikorog, a képen látható hogy az alu kengyel ráül a gumi pogácsára.

Az lenne a kérdésem hogy ez hibás működés? Följebb kéne tartania a baknak az alukengyelt?

Köszönöm a válaszokat.

mazda-auto.hu | 2019-11-27 10:55 PÖPPEC részére

Futómű, gumiabroncs gond is lehet, márkaszervizbe kellene vinni átvizsgálásra

mazda-auto.hu | 2019-11-27 10:54 Flplehel87 részére

A hibakódot bedobhatja, ha koszos a radar vagy a kamera. Ha van hibakód, akkor mindenképpen márkaszervizbe kellene menni és lehet hogy egy programozással orvosolható

mazda-auto.hu | 2019-11-27 10:53 Norbertrkc részére

Mindenképpen márkaszervizbe kellene menni és lehet hogy egy programozással orvosolható

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó