2025. Június 15. - Jolán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mejanos | 2020-07-04 10:40

A GGY-os 2007-es Mazda 6-os omnál a vezető felőli ablakmozgató konzolról először a hátsó ablakok mozgatása, majd az első utasoldali ablakok le-fel mozgatása nem működik. Most már csak a vezető oldali ablakot tudom mozgatni. Az ablakok le-fel mozgatása az adott ajtó kapcsolójáról működik. A konzolt szétszedve kontakt hibára gyanakodtam, megtakarítva sem működik. Van-e valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a hiba ( táp, biztosíték, vezeték szakadás, valami buszhiba stb.). Köszi a választ előre is.

JMZGG14F231 | 2020-07-03 14:22 mazda-auto.hu részére

“Sajnos” nem tűnik kopottnak, szépen a helyükön ültek/ülnek a részek. A benne lévő lengőkarnál - szemre is - szélesebb a kúpforma kialakítása. Vagy az utángyártott méretei kisebbek. Egyenlőre talány. GJ6A34J00B és GJ6A34J50B a belevaló, ugyanis az autó GG1*** -149888 (előtti).

mazda-auto.hu | 2020-07-03 11:17 JMZGG14F231 részére

GG-s 6osnál ilyennel szerencsére nem találkoztunk. A csonkállvány nincs kikopva ?

JMZGG14F231 | 2020-07-02 13:16

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy más is belefutott abba 2literes, 2002-es GG-nél, hogy az utángyártók katalógusainak és a gyári kódoknak megfelelő cserealkatrész mégsem megfelelő az autóhoz. Már a második gyártónál kapok első tengely- alsó-hátsó pozícióba olyan lengőkart, amelynél a gömfejének szára átesik a furaton, így az anya mit sem ér, nem tud rögzíteni. A gyártás elején módosíthattak valamit és lenne egy ritkább lengőkar, amiből nem is készül(t) utángyártott??

 

mazda-auto.hu | 2020-07-02 11:58 nagyand részére

Érdemes lenne a befecskendezők korrekciós értékeit megnézni, a kifújást ellenőrizni  és egyúttal a kipufogó vezérműtengely kopást is megvizsgálni. Ezenkívül persze más gond is lehet, alvázszám alapján ellenőrizni kellene a visszahívásokat  I T T !

nagyand | 2020-06-25 08:42

Tisztelt Mazda-Auto.

Van egy 2013-as GJ mazda 6-om. 2.2D 175, revolution. 213.000km

90%-ban autópályán használom az autót.

Pár napja 1500-1800 fordulat között ha tartom a sebességet/fordulatot 2-es vagy 3-as még nagyon enyhén 4-es fokozatban is érezhetö, hogy  rángat az autó. Ha tempomatot bekapcsolom ugyan úgy ugrál az autó mintha a lábammal tartanám a fordulatot/sebességet.

Csak 1500-1800 fordulat közötti tartományban produkálja. Gyorsításkor nincs semmi probléma.

Mi lehet a gond?

Találkoztak-e már ilyen problémával

Az autó 15.000 km-ként szervizelve van Mazda márkaszervízben.

Segítségüket elöre is köszönöm.

ali53 | 2020-06-19 23:33

Tisztelt Mazda-autó és Cartársak!

2010 11. havi GH hatosomban ingadozik az alapjárat, akár 1500-ig is felmegy a piros lámpánál állva. Van, hogy csak 1100-1200-ig mászik fel Viszont ha kinyomom a kuplungot, visszaáll a normál 700-as fordulatra. Időnként megjelenik a checkengine szimbólum, kiolvasva a hibatárolót, azt mondja, hogy túl magas az alapjárat.

Valakinek ötlet?

mazda-auto.hu | 2020-06-19 12:39 Chris8888 részére

A km valósnak tűnik, de elég hiányos a szervize, 22ezer km után csak 157ezernél volt utoljára. Ennél van/lesz jobb autó...

Chris8888 | 2020-06-18 19:02

Üdv Szeretnék érdeklődni erről az autóról. Tudnátok nekem némi információt adni? Mazda 6 alvázszám. :JMZGJ527621137511     Km.:161075

 Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2020-06-16 10:34 Gloiber Ádám részére

Igen, jól mondták, hogy a tanításhoz két kulcs és két távirányító kell. A bicskás nem taítható hozzá, viszont a bontott kártya jó megoldás lehet, ahhoz már csak két új kulcs kell

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó