2024. Április 26. Péntek - Ervin
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2020-06-16 09:44 atesz11 részére
A “nagyobb” motorhoz képest kevés az olaj és érzékeny az olajszintre, mint minden autó. Ha már egyszer kevés olajjal jártak, akkor előbb utóbb tuti motorfelújítás lesz a vége. A 2.0 benzines 150 LE-s motorral is jó választás, csak a felszereltsége kisebb. Ebben a korosztályban nehéz már vezetett szervizkönyves autót találni, ahol igazolt minde olajcsere. Egy reggeli hidegindítás sok mindent elárul...
atesz11 | 2020-06-14 20:51
sziasztok
mazda 6 vásárláson gondolkozok csak benzines!! érdekelne a pár info 2.3gt néztem de nem tanácsoljak a mert állitólag eszik az olajat ezek a motorok valami infót tudtok mondani ezzel kapcsolatban? vagy érdemes a 2000 benzinest keresni inkább.
Tattila82 | 2020-06-12 11:02 pistvan80 részére
Szia Pistvan80!
Nekem is egy 6os dízelem van, én amióta megvan DUNAUJVÁROSBA hozom a Mazdához. Az én véleményem szerint negyon profi kis csapat, garanciával dolgoznak a nem kevés pénzért, de pont az ilyen fura esetek miatt megéri! (ők is hibáznak de legalább helyrehozzák okoskodás nélkül)
Szerviz
Tel: +36 25 411 048, +36 25 281 351
Fax.: +36 25 282 323
Email: service@dunamotor.hu
Én ezt javasolnám saját tapasztalatom alapján! Ritka rendes, korrekt társaság van itt! (csak húzós az óradíj, de azért kapsz is valamit)
pistvan80 | 2020-06-11 16:10
Üdvözlök Mindenkit!
A segítségetekre/véleményetkre volna szükségem. Autóm egy 2014-es 2,2D 6-os kombi automata váltóval.
Teljesen hibátlanul működött 141000 km-nél elvittem egy márkaszervízbe, olajszivattyú lánc és tömítőszett csere céljából Szekrszárdra hangsúlyozom megelőző karbantartás céljából!
Hazahoztam égett szag jött a motortérből. Felhívtam a szervízt, elmondták hogy a blokkra kerülő esetleges szennyeződéseknek le kell égniük és a szag megszűnik. mentem vele azóta kb 5000 km-t nem szűnt meg. Illetve az autó nem is úgy gyorsul mint korábban.
Visszavittem, megnézték ennek semmi baja. esetleg a generátorszíj az elég beteg. Ok. kicseréltettem. a szag nem szűnt meg,meg. az autó nem úgy viselkedik ahogy korábban. Autópályára amikor felhajtok, akár 4000-ig felpörgeti a motort, anélkül hogy 4-ből 5-be kapcsolna. Váltószervíz motorikus beállításra gyanakszik, mert ez a hiba nem állandó.
Kérdésem hogy amennyiben a vezérlés nem megfelelően lett beállítva okozhat -e ilyen hibákat?
Van-e esetleg Fehérvár környékén megbízható szervíz aki beállítja a vezérlésemet? köszönöm a segítséget?
ali53 | 2020-06-10 22:32
Tisztelt Mazda-autó!
2010/11 GH FL hidegindításkor felpörög ~2700-ig, onnan kezd el visszajönni, de közben fel-fel pörög 2000 fölé. Melegen a pirosnál állva járkál a normál 700 és 1000-1300 között. P0661 hibakód (szívósor hangoló szelep vezérlő áramkör alacsony) tárolódott, de check engine lámpa nem világított. Kimérve szakadtnak bizonyult az egyik mágnesszelep behúzótekercse. Jól múködő bontottra cserélve a hiba továbbra is fennáll. Hidegen és melegen is, ha benyomom a kuplungpedált, szépen beáll a normál fordulatszám és nem ingadozik. Mi lehet a probléma?
Gloiber Ádám | 2020-06-07 20:27
Tisztelt Mazda-Auto!
Egy olyan kérdésem lenne hogy adott egy GG fl 2007 ami gyárilag kártyás, viszont az autót úgy vásároltam már hogy egy sima kulcsot adtak hozzá amit belefaragtak hogy beférjen. A szervízben elég borsos árat mondtak rá és azt is hogy 2 kulcs kell a tanításhoz. Ha vásárolnék egy hozzávaló kártyát külön is fel tudják tanítani? Illetve ami kölcséghatékonyabb lenne az a bicskakulcs, azt rá lehet tanítatni?
Előre is köszönöm válaszukat!
Gloiber Ádám | 2020-06-07 20:27
Tisztelt Mazda-Auto!
Egy olyan kérdésem lenne hogy adott egy GG fl 2007 ami gyárilag kártyás, viszont az autót úgy vásároltam már hogy egy sima kulcsot adtak hozzá amit belefaragtak hogy beférjen. A szervízben elég borsos árat mondtak rá és azt is hogy 2 kulcs kell a tanításhoz. Ha vásárolnék egy hozzávaló kártyát külön is fel tudják tanítani? Illetve ami kölcséghatékonyabb lenne az a bicskakulcs, azt rá lehet tanítatni?
Előre is köszönöm válaszukat!
Marc | 2020-06-03 09:19
Tisztelt Mazda-Auto!
Egy 2013-as évjáratú Mazda 6 tulajdonosa vagyok. Mai nap sikerült olyan szerencsésen parkolnom, hogy a jobb első ajtót meghúztam elég nagy terjedelemben, szerencsére csak a festék jött le. Érdeklődnék, hogy egy ilyen javítási munkálat kb milyen költésget vonz maga után és mennyi időt vesz igénybe.
Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm.
Tisztelettel:
Schmidt Márk
Bobsep | 2020-06-02 21:38
Rendben, köszönöm!
mazda-auto.hu | 2020-06-02 15:35 Bobsep részére
Mindenképpen fel kellene keresi egy másik márkaszervizt és garanciában javíttatni az autót, mert ez sem Önnek sem a szerviznek nem kerül pénzbe, az MMH bírálja el és “fizeti” a javítással kapcsolatos összes alkatrészt és munkadíjat. A garanciában cserélt alkatrészre is van garancia, nem kizáró ok, hogy javították már, viszont azt csak az a márkaszerviz cserélheti, ahol először cserélték.