2024. Március 28. Csütörtök - Hajnalka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2020-08-24 11:57 Norreck részére

Szia. Feltehetően a munkahenger nyómó bütykét zsírozták…ott lenn... viszont a kuplung kinyomó csapágy és kinyomó szerkezet lamellái adhatják a hangot. Száraz:( és poros, meg kopott is… Szóval ha volt kuplung cserélve, akkor lelketlenül rakták vissza. Ha nem volt még, akkor most lesz... váltó ki, nagytakarítás, megfelelő zsírral kezelés a megfelelő pontokon (rézpaszta) és jó lesz. Persze akkor már lendkerék is le, főtengely szimering is csere, mert ekkora munkánál ilyen filléres dolgokat nem szabad lespórolni. Üdv.

Norreck | 2020-08-24 11:41

Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy pár (5-10) km után a kuplung eléggé nyikorog benyomáskor és felengedéskor egyaránt. Elölről a motor felől jön a hang de független attól hogy jár-e a motor vagy sem. Úgy vettem eszre hogy melegben jobban csinálja. Egyszer már a szerelő megzsírozott elől valamit, attól egy rövid ideig jó lett de most megint elkezdte. Ötlet, tapasztalat hogy mi lehet a baj? (2013 2.0 benzin)

 

Előre is köszi a segítséget!

fajni | 2020-08-15 10:55 eb részére

Ha kiderült a hiba engem is érdekellne !   Ugyan ezzel a gondal küszködök !

Peti79 | 2020-08-12 17:19

Egy furcsa jelenség megoldása miatt fordulok hozzatok 70 000 km van a vadonatúj kuplungban kinyomócsapágy kettős tömegű Lendkerékben amikor elkészült az autó már akkor is a kuplung elég korán kiengedett de nem volt probléma most így három év után a hosszú úton mondjuk 100 km-en felmelegszik az autó akkor induláskor az egyest vagya lüvertcet nagyon nehezen vagy csak kicsit recsegve veszi be megtudnátok nekem mondani hogy mitől van ez? Előre is kösz!

mazda-auto.hu | 2020-08-06 11:10 Koni84 részére

Kártörténetet nem tudunk nézni, arra van a magyarorszag.hu vagy a cartvertical, de arra egyre többen panaszkodnak. Az előéletet elküldtem

Porti | 2020-07-08 19:46

Segítséget, tanácsot kérek ezzel a kocsival kapcsolatban, amit Dániában szeretnénk megvenni (az ára 22 ezer DKK, ami kb. 1 mFt) és használni (dánból google fordítás): 

Mazda 6 2.0 Sport Benzin modellév 2004 km 153 000 km, Kék metál színű, ABS
Légzsák, ABS, Szervó, ESP, Centrifugálás, Pull, Frissítve: 20-06-2020 hibák és megjegyzések nélkül, Ütemmérő (ACC), Légkondicionáló Klíma (működőképes), Alváz többször, CD / Rádió, 4XEL ablakok, Elektromos tükrök, Elektromos parkolóóra, Kupatartó, C. Zár, Távirányító, Indító zár, Split hátsó ülés, Velour ülés, Magasság beállító első ülés, Kartámasz, Ülésfűtés, ISOFIX, Hátsó ablak, Multifunkcionális kormánykerék, Fehér zseblámpa, Mosdó, Láncszíj (nincs fogasszíj), Teljes elektronikus szervizkönyv, Új tengelykapcsoló-könyv, Új csak meghajtott 153000km, Nagyon szép és jól karbantartott autó nincs / nincs rozsda, hibátlanul indul és hajt, Megbízható, szép, tágas kocsi, nincs zaj. mennyire szívja meg az egyszerű ember, ha ilyenbe belevág? Mit érdemes megnézni, hogy csökkenjen a nagy meglepetések száma? Előre is köszönöm a segítséget!

 

Koni84 | 2020-07-08 15:10

Üdv! Ismerősöm szeretne használt autót vásárolni. Mazda6 2009es évjárat 1.8benzines. Jelenleg ki van vonva a forgalomból.

Alvázszám : JMZGH148201216019

Mit lehet még tudni róla? Futott km? Kártörténet? Stb? 

Előre is köszönöm a választ!

nikolett.kovacs84@gmail.com 

pusi65 | 2020-07-04 23:11 mejanos részére

Akku lekötése, vagy gyenge állapota után “elfelejti” a működést. Újra kell tanítani. Az adott ajtó saját kapcsolójával húzva tartva fel, ott várni, majd le, ismét várni. Ezt megismételni minden ajtónál, közben nem nyomkodni semmi mást! Ha jól emlékszem ennyi elég lesz és működni fog. Ez a helyzet azt hiszem 2005-től ilyen. 2005-ig csak a bal első igényli, mert csak az automata fel-le funkciós.

mejanos | 2020-07-04 10:40

A GGY-os 2007-es Mazda 6-os omnál a vezető felőli ablakmozgató konzolról először a hátsó ablakok mozgatása, majd az első utasoldali ablakok le-fel mozgatása nem működik. Most már csak a vezető oldali ablakot tudom mozgatni. Az ablakok le-fel mozgatása az adott ajtó kapcsolójáról működik. A konzolt szétszedve kontakt hibára gyanakodtam, megtakarítva sem működik. Van-e valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a hiba ( táp, biztosíték, vezeték szakadás, valami buszhiba stb.). Köszi a választ előre is.

JMZGG14F231 | 2020-07-03 14:22 mazda-auto.hu részére

“Sajnos” nem tűnik kopottnak, szépen a helyükön ültek/ülnek a részek. A benne lévő lengőkarnál - szemre is - szélesebb a kúpforma kialakítása. Vagy az utángyártott méretei kisebbek. Egyenlőre talány. GJ6A34J00B és GJ6A34J50B a belevaló, ugyanis az autó GG1*** -149888 (előtti).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó