2025. Június 15. - Jolán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2020-11-12 18:25 sajmon1 részére

Kedves Sajmon1!

Kellene egy alvázszám, és egy e-mail cím, ahava küldhetem az előéletet.

 

Dzsokee | 2020-11-12 14:10

Sziasztok!

Mazda 6 2006 eleje fékezésnél ráz! Nem tudunk rájönni hol lóg?

valami gyerekbetegség? Fékek fel vannak szabályozva, szilentek átrángatva nem lógnak, én arra gondolok hogy féltengelycsukló csere volt nála és ott lett valami elrontva, azóta ráz, de csak fékezésnél!

sajmon1 | 2020-11-12 07:45

Mert csak 64ekm van benne. 

sajmon1 | 2020-11-12 07:43

Kedves Mazda-autó. hu nemrég vásároltam egy 6-os kombi mazdát 2011-ből és szeretnék a futásteljesítményéről információt, hogy valós-e mert csak 6

mazda-auto.hu | 2020-11-06 11:45 pusi65 részére

Köszönjük a segítő és értő hozzászólásokat Pusi65 kollégának  :- ) !

A mazda 6-osoknál 1 liter/perc szabályt követve lassan töltjük a rendszert, nincs külön légtelenítő csavar.

Dzsokee | 2020-11-05 09:44 pusi65 részére

Szia!

 

Köszönöm a segítséged!

pusi65 | 2020-11-05 08:33 Dzsokee részére

Azért az is része a menetnek, hogy mitán egy rendes felmelegedés megtörtént, (pár km menet után) egy rendes lehűlést is ki kell várni és másnap rátölteni azt a pár decit  a túlfolyó tartályba max. jejölésig, ugyanis az automatikus légtelenítés miatt hiány szokott jelentkezni, amit lehűléskor “beszív” a tartályból.

pusi65 | 2020-11-05 08:26 Dzsokee részére

Szia. Látom Mazda Toronyban szünetel az élet, ezért beleszólok. Nekem RF5C motorom van, de hűtésileg nem hinném, hogy van különbség. Ha csak leengedted a folyadékot, majd kiürítetted (remélem) a túlfolyó tartályt, akkor a radiátor sapkán át feltöltöd a rendszert, majd feltöltöd a túlfolyó tartályt, majd beindítod a motort, felmelegíted, maxra állítod a fűtést, (hőfokot) aut. állásban, és adsz 1500-200 fordulatszámot, kicsit túráztatva néhányszor. Ez nekem mindig elég volt az esetleges légtelenítési procedúrához és jött a meleg normálisan. Sőt! legutóbb totál leengedtem a hútőlevet, met úgy szétszedtem mindent. Hasonlóan jártam el és minden OK. 

Ha léptél az ügyben, örülnék, ha visszaírnál, mert egyre többen “némák” maradnak a fórumban a válaszom után – nem minősítem.

Dzsokee | 2020-11-04 13:35

Sziasztok!

 

érdeklődnék hogy RF7J-s mazdánál kell e légteleníteni a hűtőrendszert, mióta folyadékot cseréltem nem igazi a fűtés vagy pontosan van e valami folyamat a feltöltésre?

pusi65 | 2020-10-23 09:50

Halló halló, Mazda torony! Van itt valaki?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó