2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2020-11-12 18:29 Dzsokee részére

Szia!

Biztosan jól lett leszabályozva a féktárcsa?

Saját tengelyén szabályozták, vagy le lett szerelve és úgy?

mazda-auto.hu2 | 2020-11-12 18:25 sajmon1 részére

Kedves Sajmon1!

Kellene egy alvázszám, és egy e-mail cím, ahava küldhetem az előéletet.

 

Dzsokee | 2020-11-12 14:10

Sziasztok!

Mazda 6 2006 eleje fékezésnél ráz! Nem tudunk rájönni hol lóg?

valami gyerekbetegség? Fékek fel vannak szabályozva, szilentek átrángatva nem lógnak, én arra gondolok hogy féltengelycsukló csere volt nála és ott lett valami elrontva, azóta ráz, de csak fékezésnél!

sajmon1 | 2020-11-12 07:45

Mert csak 64ekm van benne. 

sajmon1 | 2020-11-12 07:43

Kedves Mazda-autó. hu nemrég vásároltam egy 6-os kombi mazdát 2011-ből és szeretnék a futásteljesítményéről információt, hogy valós-e mert csak 6

mazda-auto.hu | 2020-11-06 11:45 pusi65 részére

Köszönjük a segítő és értő hozzászólásokat Pusi65 kollégának  :- ) !

A mazda 6-osoknál 1 liter/perc szabályt követve lassan töltjük a rendszert, nincs külön légtelenítő csavar.

Dzsokee | 2020-11-05 09:44 pusi65 részére

Szia!

 

Köszönöm a segítséged!

pusi65 | 2020-11-05 08:33 Dzsokee részére

Azért az is része a menetnek, hogy mitán egy rendes felmelegedés megtörtént, (pár km menet után) egy rendes lehűlést is ki kell várni és másnap rátölteni azt a pár decit  a túlfolyó tartályba max. jejölésig, ugyanis az automatikus légtelenítés miatt hiány szokott jelentkezni, amit lehűléskor “beszív” a tartályból.

pusi65 | 2020-11-05 08:26 Dzsokee részére

Szia. Látom Mazda Toronyban szünetel az élet, ezért beleszólok. Nekem RF5C motorom van, de hűtésileg nem hinném, hogy van különbség. Ha csak leengedted a folyadékot, majd kiürítetted (remélem) a túlfolyó tartályt, akkor a radiátor sapkán át feltöltöd a rendszert, majd feltöltöd a túlfolyó tartályt, majd beindítod a motort, felmelegíted, maxra állítod a fűtést, (hőfokot) aut. állásban, és adsz 1500-200 fordulatszámot, kicsit túráztatva néhányszor. Ez nekem mindig elég volt az esetleges légtelenítési procedúrához és jött a meleg normálisan. Sőt! legutóbb totál leengedtem a hútőlevet, met úgy szétszedtem mindent. Hasonlóan jártam el és minden OK. 

Ha léptél az ügyben, örülnék, ha visszaírnál, mert egyre többen “némák” maradnak a fórumban a válaszom után – nem minősítem.

Dzsokee | 2020-11-04 13:35

Sziasztok!

 

érdeklődnék hogy RF7J-s mazdánál kell e légteleníteni a hűtőrendszert, mióta folyadékot cseréltem nem igazi a fűtés vagy pontosan van e valami folyamat a feltöltésre?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó