2025. December 12. Péntek - Gabriella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Peti79 | 2022-10-15 21:36

Tisztelt fórumozók!

Régóta nem kellett írnom mert nem volt rá okom, most viszont olyat produkál az autóm amitől kérdőjelek sokasága lebeg előttem és még a szerelőm előtt is!

A kocsi egy 2004-es mazda diesel 2.0 

A tünet a következő, erős fékezésnél (nem satu) 70km/h felett valami erősen ritmikusan kopog a futóműben, előszőr a féktárcsékra gondoltam de a kormány nem szitál be. A féltengő lógott azt kicseréltük a felfüggesztés rendben és mégis ugya az a hiba! 

Járt már valaki hasonlóan örömmel fogadok minden esetleges megoldást köszönöm előre issmiley

pusi65 | 2022-05-31 15:18 Tomtt részére

Kedves Tomtt, küldenél nekem abból a PDF-ből magam fejtágítására?

Üdv.

kovacsaleb | 2022-05-31 15:06 Tomtt részére

Helló, a 2010-es GH-s alvázkódú

Tomtt | 2022-05-31 14:41 Titi részére

Be kéne vizsgálni a tpms szernzotokat, hogy egyáltalán működik-e mindegyik, nem merült-e le valamelyikben az elem.

 

Tomtt | 2022-05-31 14:39 Titi részére

FL előttihez van PDF-ben könyvem

Tomtt | 2022-05-31 13:13 kovacsaleb részére

Attól függ melyik évjáratról van szó.

kovacsaleb | 2022-05-31 12:52

Üdvözletem kedves Tagok ! Mazda 6-os vásárláson gondolkodom, tudnátok tanácsot adni, hogy a 2.2-es diesel motornál mire kell figyeljek ? A “jó” dolgokra is kiváncsi vagyok. Köszönöm

pusi65 | 2021-06-23 08:36

Kedves Mazda Szakik,

gyors kérdésem: hátsó futómű 10.8-as csavarjai gyárilag piros menetragasztóval lettek szerelve. Bontás után bizonytalannak érzem az ismételt módozatot, mivel a teljes tiszta felület kialakítása szinte megoldhatatlan. Nem is beszélve az emelőről leengedett állapot szilenteknél való nehézkes rögzítéséről... Kérdés: rugós alátét használata engedélyezett-e, mivel a 10-12 kg-os meghúzási nyomaték egy kritikus téma. (több ponton is nagy eltérés lehet a végeredményben az érintkező felületek milyensége arányában)

Köszönöm.

lemmy71 | 2021-05-05 00:59

Tisztelt Mazda Autó!

2003 -as 121 lovas dizellel kapcsolatban lenne egy kérdésem. A motor rf5c és  az injektor kopog be “néha néha” van hogy le is éll az autó, de egy két másodperc után újra indúl müszerfali hibakód nélkűl. Feltettem gépre és a P0093 hibát dobja ki, csak az a baj hogy pontosan nem írja hogy a négy közűl melyik injektor rakoncátlankodik. Mértem résolajat rajtuk de olyankor. Az lenne a kérdésem hogy önök a gyári programmal megtudnák e mondani melyik a rossz injektor. Most 230 ezer van az autóban, anno önöktől vettem újonnan :-) 150 ezenél elvittem mind a négy injektort Uhrin meseterhez de határérétéken belűl volt, Gyuribácsi csak azt jegyezte meg hogy a végeg egy kicsit megégtek, de hát a denso már csak ilyen :-) Szóval most kitöröltem a hibatárolót és ha újra megállna akkor elvinném önökhöz.

Angelo | 2021-05-04 19:01 mazda-auto.hu2 részére

tempfliangelo@gmail.com

Nagyon szépen köszönöm!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó