2025. Szeptember 2. Kedd - Rebeka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Az akkumulátor technológia fejlődéséről.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
rhalasz78 | 2020-10-01 11:06
pusi65 | 2020-08-24 20:54
Kedves Mazda Szakik. Kérdésem lenne. GY kombi dízel, 121 Le. Vezérlés 120 ezernél gondosan! cserélve. Most 185 ezernél szíj elszakadt. Tehát félúton...Csapágyak jók, patron száraz, minden szép, mégis bekövetkezett. Gyönyörű az élet, 3 himba eltörött. Kérdés 1: dugók és szelepek túl szokták élni? Gondolom a himba azért van ilyen puha anyagból, hogy az törjön. 2: a szíj lehetett hibás, vagy a patron esetleg tünetmentesen “lazábban” tarthatta a szíjat, miután lefuthatott? A szíj sem volt olajpárás… viszont látható egy külsérelmi nyom. Köszönöm, ha kapok választ. Üdv.
pusi65 | 2020-08-24 11:57 Norreck részére
Szia. Feltehetően a munkahenger nyómó bütykét zsírozták…ott lenn... viszont a kuplung kinyomó csapágy és kinyomó szerkezet lamellái adhatják a hangot. Száraz:( és poros, meg kopott is… Szóval ha volt kuplung cserélve, akkor lelketlenül rakták vissza. Ha nem volt még, akkor most lesz... váltó ki, nagytakarítás, megfelelő zsírral kezelés a megfelelő pontokon (rézpaszta) és jó lesz. Persze akkor már lendkerék is le, főtengely szimering is csere, mert ekkora munkánál ilyen filléres dolgokat nem szabad lespórolni. Üdv.
Norreck | 2020-08-24 11:41
Sziasztok!
Olyan gondom lenne hogy pár (5-10) km után a kuplung eléggé nyikorog benyomáskor és felengedéskor egyaránt. Elölről a motor felől jön a hang de független attól hogy jár-e a motor vagy sem. Úgy vettem eszre hogy melegben jobban csinálja. Egyszer már a szerelő megzsírozott elől valamit, attól egy rövid ideig jó lett de most megint elkezdte. Ötlet, tapasztalat hogy mi lehet a baj? (2013 2.0 benzin)
Előre is köszi a segítséget!
fajni | 2020-08-15 10:55 eb részére
Ha kiderült a hiba engem is érdekellne ! Ugyan ezzel a gondal küszködök !
Peti79 | 2020-08-12 17:19
Egy furcsa jelenség megoldása miatt fordulok hozzatok 70 000 km van a vadonatúj kuplungban kinyomócsapágy kettős tömegű Lendkerékben amikor elkészült az autó már akkor is a kuplung elég korán kiengedett de nem volt probléma most így három év után a hosszú úton mondjuk 100 km-en felmelegszik az autó akkor induláskor az egyest vagya lüvertcet nagyon nehezen vagy csak kicsit recsegve veszi be megtudnátok nekem mondani hogy mitől van ez? Előre is kösz!
mazda-auto.hu | 2020-08-06 11:10 Koni84 részére
Kártörténetet nem tudunk nézni, arra van a magyarorszag.hu vagy a cartvertical, de arra egyre többen panaszkodnak. Az előéletet elküldtem
Porti | 2020-07-08 19:46
Segítséget, tanácsot kérek ezzel a kocsival kapcsolatban, amit Dániában szeretnénk megvenni (az ára 22 ezer DKK, ami kb. 1 mFt) és használni (dánból google fordítás):
Koni84 | 2020-07-08 15:10
Üdv! Ismerősöm szeretne használt autót vásárolni. Mazda6 2009es évjárat 1.8benzines. Jelenleg ki van vonva a forgalomból.
Alvázszám : JMZGH148201216019
Mit lehet még tudni róla? Futott km? Kártörténet? Stb?
Előre is köszönöm a választ!
nikolett.kovacs84@gmail.com
pusi65 | 2020-07-04 23:11 mejanos részére
Akku lekötése, vagy gyenge állapota után “elfelejti” a működést. Újra kell tanítani. Az adott ajtó saját kapcsolójával húzva tartva fel, ott várni, majd le, ismét várni. Ezt megismételni minden ajtónál, közben nem nyomkodni semmi mást! Ha jól emlékszem ennyi elég lesz és működni fog. Ez a helyzet azt hiszem 2005-től ilyen. 2005-ig csak a bal első igényli, mert csak az automata fel-le funkciós.