2024. Április 26. Péntek - Ervin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sajmon1 | 2020-11-12 07:45

Mert csak 64ekm van benne. 

sajmon1 | 2020-11-12 07:43

Kedves Mazda-autó. hu nemrég vásároltam egy 6-os kombi mazdát 2011-ből és szeretnék a futásteljesítményéről információt, hogy valós-e mert csak 6

mazda-auto.hu | 2020-11-06 11:45 pusi65 részére

Köszönjük a segítő és értő hozzászólásokat Pusi65 kollégának  :- ) !

A mazda 6-osoknál 1 liter/perc szabályt követve lassan töltjük a rendszert, nincs külön légtelenítő csavar.

Dzsokee | 2020-11-05 09:44 pusi65 részére

Szia!

 

Köszönöm a segítséged!

pusi65 | 2020-11-05 08:33 Dzsokee részére

Azért az is része a menetnek, hogy mitán egy rendes felmelegedés megtörtént, (pár km menet után) egy rendes lehűlést is ki kell várni és másnap rátölteni azt a pár decit  a túlfolyó tartályba max. jejölésig, ugyanis az automatikus légtelenítés miatt hiány szokott jelentkezni, amit lehűléskor “beszív” a tartályból.

pusi65 | 2020-11-05 08:26 Dzsokee részére

Szia. Látom Mazda Toronyban szünetel az élet, ezért beleszólok. Nekem RF5C motorom van, de hűtésileg nem hinném, hogy van különbség. Ha csak leengedted a folyadékot, majd kiürítetted (remélem) a túlfolyó tartályt, akkor a radiátor sapkán át feltöltöd a rendszert, majd feltöltöd a túlfolyó tartályt, majd beindítod a motort, felmelegíted, maxra állítod a fűtést, (hőfokot) aut. állásban, és adsz 1500-200 fordulatszámot, kicsit túráztatva néhányszor. Ez nekem mindig elég volt az esetleges légtelenítési procedúrához és jött a meleg normálisan. Sőt! legutóbb totál leengedtem a hútőlevet, met úgy szétszedtem mindent. Hasonlóan jártam el és minden OK. 

Ha léptél az ügyben, örülnék, ha visszaírnál, mert egyre többen “némák” maradnak a fórumban a válaszom után – nem minősítem.

Dzsokee | 2020-11-04 13:35

Sziasztok!

 

érdeklődnék hogy RF7J-s mazdánál kell e légteleníteni a hűtőrendszert, mióta folyadékot cseréltem nem igazi a fűtés vagy pontosan van e valami folyamat a feltöltésre?

pusi65 | 2020-10-23 09:50

Halló halló, Mazda torony! Van itt valaki?

rhalasz78 | 2020-10-01 11:06

Sziasztok! Az lenne a kérdésem tud e valaki segíteni xenon szintszabályozó ügyben. Az összekötő tengely eltörött mint egy ropi, sehol nem találok hozzá alkatrészt(még bontottat sem. Előre is köszi a segitséget Üdv.

pusi65 | 2020-08-24 20:54

Kedves Mazda Szakik. Kérdésem lenne. GY kombi dízel, 121 Le. Vezérlés 120 ezernél gondosan! cserélve. Most 185 ezernél szíj elszakadt. Tehát félúton...Csapágyak jók, patron száraz, minden szép, mégis bekövetkezett. Gyönyörű az élet, 3 himba eltörött. Kérdés 1: dugók és szelepek túl szokták élni? Gondolom a himba azért van ilyen puha anyagból, hogy az törjön. 2: a szíj lehetett hibás, vagy a patron esetleg tünetmentesen “lazábban” tarthatta a szíjat, miután lefuthatott? A szíj sem volt olajpárás… viszont látható egy külsérelmi nyom. Köszönöm, ha kapok választ. Üdv.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó