2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-10-14 14:16 myzoli részére

Nem érintett benne

mazda-auto.hu | 2015-10-14 14:10 Feribax2 részére

Az első szériás GG hatosoknál évjárat függő, hogy van-e benne toronycsapágy, ez alvázszám alapján kiderül.

A fotók alapján nekünk is az a véleményünk, hogy nem volt szétszedve a torony!

csabi89 | 2015-10-13 18:22

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem alvázszámmal kapcsolatban. Hogyha jól tudom a mazda 6-os alvázszámának tizedik karaktere utal a gyártási évre. Ha itt 0 szerepel az mit jelent?

miki60 | 2015-10-13 17:07 Feribax2 részére

Igen,házzal együtt szokták cserélni.Mivel a csapágy műanyagháza belerohad.

Feribax2 | 2015-10-13 16:48 miki60 részére

Egész pontosan így néz ki?http://kepfeltoltes.hu/view/151013/1976216_415_width_thumb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

miki60 | 2015-10-13 16:20 Feribax2 részére

Szia!

Ez nagyon úgy néz ki hogy még érintetlen.A torony csapágy amúgy a fekete perem alatt van,de látni,hogy  a csapágy ház és a lengéscsillapító csavarja (az van középen) nem voltak megbontva.Nem rég cseréltem az enyémben,az igaz 323F,de csak a méretek másak.Ne olyan hagyományos csapágyra gondolj,ezek tűgörgösek...

üdv:miki

Feribax2 | 2015-10-13 15:56 pusi65 részére

feribax2@gmail.com, köszönöm!

pusi65 | 2015-10-13 15:47 Feribax2 részére

Nem tudok itt képet berakni, béna vagyok. ha adsz egy email címet, küldök robbantott rajzot.

Feribax2 | 2015-10-13 15:35 pusi65 részére

Köszönöm a hozzászólást! Szedtem már szét ezt-azt,ezért is volt furcsa az elejétől kezdve. 926-os képen ha jót nézek, akkor azt látom, hogy a toronycsapágy maga is rozsdás(újként nem kéne annak lennie). Tehát a középen lévő fekete kör(aminek közepén van a csavar és széleiből szemben ki van metszve egy kis darab) az valóban a toronycsapágy vagy az alatt van valahol, ahol nem lehet látni?

pusi65 | 2015-10-13 15:33 Feribax2 részére

Nem hagy nyugodni a dolog.... Amikor szétszedek-összerakok egy ilyen szerkezeti részt, akkor hiába a nagy igyekezet, sohasem sikerül teljesen pontosan eltalálni annak a három vagy négy csavarnak a helyét. Itt mindegyik csavar totál passzol, semmi perem, illetve az eredeti szerelés által letakart és szép felületű rész nem látszik. Na nem untatom itt a többi Fórumtársat.  

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó