2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


m.robert | 2015-10-19 10:44

Tisztelt Mazda-Auto!

 Sikerült vennem egy 2009-es Mazda 6-t. A kocsi osztrákoktól való. Érdeklődnék, hogy kezelési kézikönyvet honnan tudnék szerezni?

Üdv.: Robi

Balusz888 | 2015-10-17 18:02

Üdv. Olyan problémába estem,hogy reggel indításkor minden előzmény nélkül eltünt az erő. Jelenség: nem pörög fel a motor( csak kis gázzal lassan) kb 1 perc után ingadozik az alapjárat,de ha egy nagyon picit magasabb az alapjárat,már nem. Gond az,hogy semmilyen hibakód nincs. Gázolajszűrőben 5000km van. Jövő héten megy a szerelőhöz,csak jó lenne tudni mire számíthatok.... 2005 m6 rf7j 143le. Segítséget előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-10-16 10:13 Hiro részére

A forgalmi engedély, személyi igazolvány és lakcímkártya másolatát kellene elküldeni az expanzio@mazda-auto.hu címre és küldjük az infót, ha rendelkezésre áll.

mazda-auto.hu | 2015-10-16 10:11 fenya6 részére

Egy kis ügyességgel "házilag" is megoldható a csere, csak a tiszta körülményekre kell figyelni.

mazda-auto.hu2 | 2015-10-15 16:01 robertoq részére

Megérkezett az övtartó, a garai@mazda-auto.hu címre kellene a pontos szállítási cím és név.

Az ára 7.000.-Ft + kb 1.700-2.000.-Ft a szállítás.

fenya6 | 2015-10-15 11:50

Tisztelt szakértők ! eggy kérdésemlenne önökhöz. ha a nagynyomású szivattyú nyomásszabályozó szelepet én cserélném ki az gond vagy mindenképp szakember végezze el.köszönöm előre is.

 

BP | 2015-10-14 17:40

Tisztelt Mazda-Auto!

UPDATE: a netet járva kiderült, hogy nem egyedi problémával állunk szembe: a csatolt videót akár mi is készíthettük volna, az érintett sorstársaknak 2000 jó angol fontba került a csere... azt is kiderítettük, hogy a Mazda Japánban 2010-ben nagy visszahívási akciót bonyolított le pontosan a szervo problémái miatt bizonyos mazda típusoknál.... .. az is érdekes, hogy mindegyik általunk olvasott bejegyzés és a videó is pontosan a balra kormányzást jelölte meg problémának...

https://www.youtube.com/watch?v=J9Wa-ztP8YM

Bekopizom (némileg editelve) a pár nappal ezelőtti kérdést, mert lehet kimaradt az észrevettek közül....közben már megvan a szakszervíz időpont jövő hétre, de előre félünk attól, hogy mi lesz...

Szóval:

Tisztelt Mazda-Auto!

Néhány hete vettük észre először, hogy ha álló helyzetből indulva balra forgatva a kormányt  az autó (2010-es 1,8-as benzin 6 Sportkombi) hangosan és nehézkesen reagál. Erősen gyanús hogy kormánymű gond lehet, ami kissé riasztó lehetőségnek tűnik (árban, és az autó korára  - 5 éves - tekintettel is). Ami biztos: se lengéscsillapító, se gömbcsukló problémára utaló jelet nem találtak.

Nyilván nem ússzuk meg a nagy szervízlátogatást, de előtte szeretném felmérni, hogy mennyire gyakori problémáról van szó, illetve mi a kezelési mód (ha kormányműcsere, akkor az hány autó árába kerül...?)

Válaszukat előre is köszönöm!

Péter

 

Hiro | 2015-10-14 15:36

Tisztelt Mazda Autó!

Kérem írják meg nekem hogy milyen adatokra van szükség a teljes szervíz élettörténet részemre történő továbitásához (vezérlés illetve egyéb cserék).

Előre is köszönöm!

Üdvözlettel:

Szőke Roland

mazda-auto.hu | 2015-10-14 15:11 csabi89 részére

A 10. karakter tényleg az évjáratot jelöli, de ez minden esetben 0.

Feribax2 | 2015-10-14 14:25 mazda-auto.hu részére

2003.09. havi. Elvileg kettős keresztlengőkaros felfüggesztés van elől és ha nem csalnak az infóim, akkor ebben gyárilag nem volt csapágy. Viszont olyat is hallottam/láttam, hogy utólag is lehet betenni csapágyat.
Csapágy cseréhez a szilentet ki kell venni, ami a motortér felől látszik vagy simán a felfüggesztés felől be lehet tenni?
Ami a képeken látszódik 4 csavar(ebből egy a teleszkóp), ezeket mindenképp ki kell szedni csapágy cseréhez?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó