2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
pusi65 | 2015-10-13 15:20 Feribax2 részére
Illetve a 852-es fotó talán mégis jó: ha befújom egy csavarlazító spray-el, akkor a rozsda ázottá válik és az anya áttekerésekor a rozsda sérül a meneten. Ezen a képen az a másfél menetecske pedig rücskösen rozsdás. Nem akarom itt a nyomozó felügyelőt megjátszani, de szerintem az az anya nem lett mozdítva, csak befújva és akkor viszont nem lett a rugó leszedve és akkor.... :( Egyébként egy hatalmas kátyúba hajtás miatt én is sokat bosszankodtam elhúzással. Nem tett jót a szilenteknek. Lézeres csodabogarakkal állították ide-oda kemény pénzért - a sok tehetségtelen - A végén horgászdamillal és egy házilag kreált kerettel magam állítottam be. Na azóta elengedett kormánnyal is szépen futl, gumi is szép. Lehet most többen megkérdőjeleznek, de nem baj! :))
pusi65 | 2015-10-13 15:04 Feribax2 részére
Nagyon átérzem helyzetedet! Hogy be akart csapni engem is Budapesten a Mazda Szabó anno... Nehéz így vakuval készített fotóról nyilatkozni. Csupa csillogás, ráadásul a menet, aminek "áttekertnek" kellene kinéznie, pont nem igazán kivehető. Szerintem hasznosabb lenne pár kép (lámpával,vaku nélkül) a rugóról, amit kiszerelésnél össze kellett hogy fogdosson a szerelő szétszedés közben, tehát nem lehet egybefüggően poros, sőt!
myzoli | 2015-10-13 14:28
Tisztelt Mazda Autó!
Érdeklődni szeretnék, hogy az autóm érintett-e a légzsák visszahívási akcióban?
Az autó 2004-es évjáratú, alvázszáma pedig a következő:
JMZGG14T201233579
Feribax2 | 2015-10-13 12:16 Feribax2 részére
Kérdést persze kifelejtettem: szerintetek cserélve lett a toronycsapágy vagy sem?
Feribax2 | 2015-10-13 08:13
Sziasztok!
151013/20151013_061841_www. kepfeltoltes.hu_.jpg 151013/20151013_061852_www. kepfeltoltes.hu_.jpg 151013/20151013_061903_www. kepfeltoltes.hu_.jpg 151013/20151013_061916_www. kepfeltoltes.hu_.jpg 151013/20151013_061926_www. kepfeltoltes.hu_.jpg
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mivel úgy érzem át lettem verve. Családbarát ajánlotta "jó szerelő", saját műhellyel. Olajcserére vittem az autót és mivel volt egy pici jobbra húzás is, így gondoltam ezt is megnézhetné. Már az elején mondta, hogy szerinte toronycsapágy lesz és 18ezer körül már jót lehet kapni(én is néztem, több kereskedésben is, de 18-ért már a legdrágábbat adták volna, ezért is furcsa). Kész lett a kocsi, oljacsere, szűrők, 2 toronycsapágy, futóműállítás, cirka 87ezer forint! Azt hittem falnak megyek, amikor ezt meghallottam, de nem volt mi tenni, kifizettem. Hazafelé tartó után direkt autóúton mentünk, hogy leteszteljem. Egy enyhe jobbra húzás még mindig volt, de talán nem olyan vészes, mint előtte. Otthon viszont jött a meglepetés: laikusként néztem, de új alkatrészt nem találtam, sőt alulról bekukkantva ugyanolyan koszos a felfüggesztés, tehát ahhoz hozzá nem ért senki. Csavarok feje rozsdás, kulcsnyom nincs rajta.
Csináltam pár képet, ezért kérném a szakértő szemeket, hogy nézzék meg inkább.
Előre is köszönöm a segítséget!
http://kepfeltoltes.hu/view/
http://kepfeltoltes.hu/view/
http://kepfeltoltes.hu/view/
http://kepfeltoltes.hu/view/
http://kepfeltoltes.hu/view/
robertoq | 2015-10-12 22:12 mazda-auto.hu részére
Tisztelt MazdaAuto! Korábban beszéltünk hátsó övfogadóról, mostanában volt várható. Van esetleg új információ? Köszönöm.
Adrian1984 | 2015-10-12 17:44
Tisztelt Mazda-Autó, kedves Szakik!
Egy kisebb problémával kapcsolatban érdeklődnék. Az autó Mazda6, 2004, 1.8 benzines szedán. A kuplungszett kb. négy hete volt cserélve (Exedy), de ez a probléma már előtte is fennált - igaz, csak nagyon-nagyon ritkán. A helyzet az, hogy néha (viszonylag ritkábban), amikor egyesből (és csak abból) indulnék el, akkor olyan, mintha fulladozna, a fordulatszám durván leesik. Ezt főleg akkor teszi, ha előtte hátramenetet végeztem, bár lehet, hogy ezzel nincs összefüggésben a dolog. Kicsit néha olyan érzésem lenne, mitha "félreváltottam" volna, holott ez biztosan nem igy van.
A fordulatszám egyébként mindig jó (ezt a ritka esetet kivéve), az autó jól gyorsul, a váltás ezt kivéve remek, a motornak nincs furcsa hangja sem (csak ebben a helyzetben olyan, mintha "alulról erőlködne"), mindig "pöccre" indult, tehát nincs rá különösebb indoka.
Kérdésem az lenne, hogy ezt mi okozhatja? Nyilván igy leirva sokkal nehezebb választ adni, mint látni, és ezt ei is fogadom.
Köszönöm szépen előre is a választ!
BP | 2015-10-12 16:06
Tisztelt Mazda-Auto!
Néhány hete vettük észre először, hogy ha álló helyzetből előre és hátramenetben is balra kell kanyarodni, akkor az autó (2010-es 1,8-as 6 Sportkombi) hangosan és nehézkesen reagál. Erősen gyanús hogy kormánymű gond lehet, ami kissé riasztó lehetőségnek tűnik (árban, és az autó korára - 5 éves - tekintettel is). Ami biztos: se lengéscsillapító, se gömbcsukló problémára utaló jelet nem találtak.
Nyilván nem ússzuk meg a nagy szervízlátogatást, de előtte szeretném felmérni, hogy mennyire gyakori problémáról van szó, illetve mi a kezelési mód (ha kormányműcsere, akkor az hány autó árába kerül...?)
Válaszukat előre is köszönöm!
Péter
mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:45 saxoo44 részére
mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:39 fenya6 részére