2025. Augusztus 8. Péntek - László

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-09-04 09:09 robertoq részére

A legegyszerűbb egy bontottal kicserélni.

mazda-auto.hu2 | 2015-09-04 09:08 csiziba részére

Végig szervizelt, az utolsó 2015.01.14-én volt, 222.019 kilóméternél. A váltóolaj nem lett 200-nál lecserélve.

mazda-auto.hu2 | 2015-09-04 09:03 szucsfe részére

A motort mindenképpen szét kell szedni, mert a fémforgácsoktól teljesen meg kell tisztítani. Utána már látható minden, és ha más nem sérült (főtengely és a csapágyak, hajtókar olajszivattyú stb.)eldönthető, hogy a karcolások túl mélyek vagy sem, azaz felújítható a motor vagy nem. Sok esetben a bontott motor olcsóbb mint a felújítás, de abban is van kockázat, mert nem tudni mennyit futott, és hogy használták stb.

mazda-auto.hu2 | 2015-09-04 08:40 robeg32 részére

A csúszkák csak egy teljesen speciális zsírral kenhetők, más anyaggal való kenés lehet, hogy csak árt és nem használ. Az első lépés, hogy egy szerelő állapítsa meg, hogy mi okozza a remegést, fék, futómű vagy más.

mazda-auto.hu2 | 2015-09-04 08:33 koltypp részére

Végig szervizelt az autó, 2015.07.22-én volt az utolsó szervize, 195.516 kilóméternél.

Luddo | 2015-09-04 07:50

Tisztelt Mazda-Autó. 2005.2.0D mazda 6 motorelektronika lámpa és a menetstabilizátor világít. akksicsere volt. a cseréig naponta világitott csere után 4 nappal megint előjött.mi lehet a gonnd?

robertoq | 2015-09-03 18:02

Tisztelt Mazda Autó! 2008-as GH-s autómban elromlott a jobb hátsó biztonsági öv, nem kattan be az öv a házba. A "piros gomb" benyomható, de nincs igazán ellenállása. Mire lehet számítani a javítást illetően? Köszönöm

csiziba | 2015-09-03 17:32

Tisztelt Mazda autó Érdeklődnék hogy a JMZGHA9A601452616 ALVÁZSZÁM ALAPJÁN MIT TUDNI AZ AUTÓRÓL UTÓLSÓ SZERVIZ ,KELL E LÁNCOT CSERÉLNI ,FÉKBETÉTET ESETLEG VÁLASZUKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM..

szucsfe | 2015-09-03 10:02

Tisztelt Szakértő! Megtaláltuk az autóm hibáját. A dugattyú nincs kilyukadva, viszont a 4-es henger egyik szelepe teljesen be van esve, úgy "elégett". A hengerben elég sok forgács van, és egy kicsit belehúzott a henger falába. Mit kellene tennem? Komplett motor csere? A hengerfejet kompletten kellene kicserélnem, vagy elegendő a szelepet? Köszönöm előre is a válaszát!

szucsfe | 2015-09-03 09:52

Tisztelt Szakértő! Megtaláltuk az autóm hibáját. A dugattyú nincs kilyukadva, viszont a 4-es henger egyik szelepe teljesen be van esve, úgy "elégett". A hengerben elég sok forgács van, és egy kicsit belehúzott a henger falába. Mit kellene tennem? Komplett motor csere? A hengerfejet kompletten kellene kicserélnem, vagy elegendő a szelepet? Köszönöm előre is a válaszát!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó