2025. Június 14. Szombat - Vazul

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-08-27 10:09 modica részére

Az olajgőz miatt minden turbó kap egy kis olajat. Ha nem lóg semmi, nincs hangja, és nincs olajfogyasztás, nem kell hozzányulni a turbóhoz.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-27 10:04 szucsfe részére

4. henger égéskimaradás

szucsfe | 2015-08-27 09:55

Sziasztok! Tud valaki segíteni abban, hogy diesel Mazda6 -nál mi okozhatja a P0304 -es hibakódot? Köszönöm!

modica | 2015-08-26 19:46

Tisztelt Mazdások! A szervizben mondták, hogy a turbóm ereszti az olajat. Mechanikailag jó, nem lóg a tengely. Információt szeretnék kérni! Aki már javíttatta a turbóját, milyen módon, hol, s mennyire elégedett vele? Autóm: 2006-os kombi, 2.0, 121LE, DPF

mazda-auto.hu2 | 2015-08-26 14:18 Gruben részére

Természetesen, csak akkor a garai@mazda-auto.hu e-mail címre kellene küldeni egy megrendelőt, számlázási és szállítási címmel, amit árral visszaigazolunk

mazda-auto.hu2 | 2015-08-26 14:15 szucsfe részére

Ha meglesznek a kompresszió értékek, utána beszéljünk.

szucsfe | 2015-08-26 12:44 mazda-auto.hu2 részére

Üdvözlöm! Kicseréltem a befecskendezőket, beletettem a hozzájuk tartozó ellenállás kábelt is, az autó jobb lett, de nem szűnt meg a hiba. Ha esetleg hajtókar, vagy főtengely csapágy probléma lenne, akkor attól nem járna egyenetlenül a motor, igaz? Ma tudom megmérni a kompressziót, de ha az is jó, akkor nem tudom, hogy mire lehetne még tippelni. A zaj a 4 -es henger mellől jön, a váltó - motor illesztés környékéről. Van esetleg valami tippje? Mi okozhat egyenetlen motorjárást, és csattogó hangot? Mindezt úgy, hogy egy pöccenésre indul. Elképzelhető, hogy a lendkerék lelazult? A lendkerékről veszi a főtengely jelet?

Gruben | 2015-08-26 12:22 mazda-auto.hu2 részére

Igen, sajnos pont a cikk miatt írtam. Számomra egyértelmű, már küldöm is vissza. Önöknél lehet szó postázásról, csomagküldésről? Köszönettel!

mazda-auto.hu2 | 2015-08-26 10:34 Gruben részére

A honlapukon a hírek rovatban megtalálható, hogy mi a különbség a hamis és az eredeti olaj csomagolásán. Mi Castrol EDGE Professional 5W-30 C1 olajat használunk, 2378.-Ft/l+ÁFA egységáron, és mivel a gyártótól kapjuk, a hamisítvány kizárva.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-26 10:25 tutu37 részére

Most kaptam választ a Castrol illetékes szakemberétől, és megerősítette, hogy a GH hatosba a gyári specifikáció nem egyezik az általunk forgalmazott egyik ATF olajjal sem, az amit használunk a korábbi automata váltókba való. De kiderült, hogy ez a kérdés eddig azért nem vetődött fel, mert még nem is kerestük náluk ezt a specifikációjú olajat, mert még nem volt rá szükség, mivel nem is kell cserélni. Ha véletlenül váltócsere miatt mégis szükség lenne rá, akkor a gyárit ajánlják. Remélem így már megnyugtatóbb a válasz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó