2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tutu37 | 2015-08-20 09:04

Tisztelt Szakértő! Teljesen elbizonytalanított, a castrol ATF olajai között nem találtam Mazda6-ra vonatkozó specifikációs jóváhagyást. Üdv: István

fantomas969 | 2015-08-20 05:31

Tisztelt Mazda Autó! 2008-as GTA kombi 6-osomon elszállt a bose végfokom. (ami az anyós ülés alatt van) Fél évig vissza-vissza tért bele a lélek és némi panel izgatás, mozgatás után még egy ideig ellátott zenével de, egy magától generált hosszú dobszóló után végleg feladta a harcot. Hallottatok már ilyenről? Van erre valami megoldásotok? Válaszotokat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2015-08-19 16:08 tutu37 részére

Az alvázszám alapján automata váltós az autó, ahhoz ez kell, nem kell alternatív megoldás. Mi a Castrol Dexron III. ATF olajat használjuk, nettó 2.850.-Ft/liter.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-19 15:50 Schirmer részére

Ha ismert az előélete, és az olajszint mindíg rendben volt, akkor mindegy. Ha nem ismert, akkor inkább a 2 literes, mert a 2,3 motornak csak 3,2 liter a motorolaj térfogata. Kis figyelmetlenség, és hiányzik 1 liter olaj, a 2,3 motornál márt okozhat extra kopást, ugyanez a 2 literesnél még nem olyan veszélyes.

tutu37 | 2015-08-19 15:27

Tisztelt Szakértő! Szeretnék ATF olajat cserélni mazda6 2.0 TE típusú autómon, milyen altenatív olajat ajánl a cseréhaz. Alv.szám:JMZGH12F701180768 Köszönettel: István

Schirmer | 2015-08-19 14:37

Tisztelt Mazda-Autó! Autóvásárlás előtt állok, ami biztos hogy Mazda 6 és hogy benzines. Két motort néztem, az egyik a 2 literes (141 LE), a másik a 2.3 literes (166LE). A 2 literesről jókat hallottam, viszont a 2.3mast egyáltalán nem ismerem. Mennyivel hajlamosabb esetleg meghibásodásra ez a motor ? Vagy azonos üzemeltetési körülmények között hasonló megbízhatóságra számíthatok mint a 2 literesnél ? További szép napot !

mazda-auto.hu2 | 2015-08-19 07:57 lafinjoe részére

Ha csak csapágyas, azért nem kell motort cserélni, szakszerűen javítható. Motorokat rendszeresen javítunk, és semmi gond nincs velük.

lafinjoe | 2015-08-19 04:26

hello, sajnos csapagyas lett a mazda 6-om...ezert kell egy masik motor. mivel az uj 2.5 millio körül van, ezert jo lenne egy olcsobb alternativa. a modell 2010-es gh modell, 180 le-s dizel, R2-es motorkod. angliaban leteznek felujitott motorok, kb 4 ezer euroert. tud valaki mas megoldast? (az mas kerdes hogy miert lesz csapagyas egy motor 160 ezer km-nel. 10 ezer km-nel lett mindig olajcsere a gyari olajjal. nem lett meghajtva..elöször hengerfejes lett novemberben, es most meg motorcsre..) üdv. zoli

MazdaAuto | 2015-08-18 12:55 Pherry részére

Természetesen lehet, ára 4.829.- Ft / db. Injektor fölé is kell, ára ugyanannyi. Rendelés pontosításához alvázszám szükséges.

Pherry | 2015-08-18 10:52

Tisztelt MazdaAuto! Érdeklődöm, hogy az injektorok alatti tömítőgyűrűket lehet-e külön kapni önöknél? 2007-es 1.8 benzines az autó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó