2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ggabor73 | 2015-08-12 18:58

Tisztelt Mazda Auto. Érdeklödni szeretnék egy mazda 6 után aminek az alvázszáma :: JMZGHA9A601 482360. Álitolag importbol behozott auto s szeretném megvenni. Válaszukat elöre is köszönöm.

Pherry | 2015-08-12 13:30

Tisztelt Mazda-Autó! Az lenne a problémám, hogy az autó külső hőmérője (AMB) által mutatott hőfok általában jelentősen eltér a valóstól. A mostani kánikulában rendszerint 22-26 fok körüli értéket mutat. Lehet ezt valamilyen módon orvosolni? A fő problémám az, hogy még ilyenkor is reggel fűteni akar az autó, pedig én szeretném csak simán a kinti levegőt beáramoltatni... Az autó 2007-es 1,8 CE automata klímával.

jakuszoli | 2015-08-11 14:01 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Hamarosan megnézetem, mi okozhatja a problémát!

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 11:05 fleto24 részére

6. fokozat 63.385.-Ft. (Valószínű a 3. fokozat is cserés, ez 46.686.-Ft) Tengely 145.182.-Ft Tűgörgő a tengely végén 31.319.-Ft. Biztosító gyűrű 4.157.-Ft Távtartó, 3.050.- Vezérmű lánc 58.320.-Ft Láncfeszítő 23073.-Ft Fogaskerék 190.457.-Ft Alátét 4.113.-Ft

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:43 jakuszoli részére

Nagy valószínűséggel nem részecskeszűrő probléma, de látni kellene az autót a konkrét hiba megállapításához.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:40 drdemetercsaba részére

Szívócső működtető vezérlő áramkör alacsony jelszint. Mindenképpen szervízben tudják megoldani a problémát, mert meg kell nézni, hogy mi okozza.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:37 drdemetercsaba részére

Mindenképpen márkaszervizbe kellene vinni az autót. 139.873 kilóméternél rögzítették a digitális rendszerbe, az ezt megelőző, tehát a 120.000 km-es szervize is még a hagyományos szervizfüzetben kell, hogy szerepeljen. Okozhatja.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:23 lizikego14 részére

Mi nem tudunk erről az autóról, hogy nálunk járt volna.

szetodave | 2015-08-10 14:05 jakuszoli részére

Szia! Nalam is hasonlo volt a problema, de mar a gyari regeneralas sem segitett. Szerencsere nem kellett az egesz kipufogo-rendszert cserelni, hanem megoldhato volt egy keramiabetet cserevel, amire kaptam 30k km garanciat is. Azota DPF problema nelkul autozom. En 207k km-rel vettem az autot elso tulajdonosatol, es eleddig ez volt az egyetlen nagyobb kiadasom (kb. 100k).

modica | 2015-08-10 13:55 jakuszoli részére

Szia! Nálam szinte kilométerre pontosan így történt a hiba. Szintén 200 km autópályán, DPF villogni kezd, motorcheck-, DSC lámpa kigyullad, teljesítmény leszabályozva. Mazda szerviz: Nem tudott már regenerálódni a DPF, 7,04 volt az érték. Ezen felül az EGR szelep, és cső rendesen el volt kokszosodva. Kitisztították az EGR cuccokat, kicserélték az injektorok alatti tömítéseket (193000 km-nél még a gyáriak voltak benne), kicserélték az izzítógyertyákat, elvégeztek egy szoftverfrissítést. A telítettség visszament 0,6 értékre. Azóta még nem mentem vele sokat, de eddig szépen teszi a dolgát.... Viszont mondták a Mazdánál, hogy a turbó is gyógyításra szorul, mert ereszti az olajat, s nem igazán használ a DPF-nek :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó