2025. Augusztus 8. Péntek - László

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-08-31 13:26 Baazy részére

A szelepállítás 100.000 km-nél van hivatalosan, de mi is a vezérműszíj cserével együtt szoktuk megcsinálni. Valóban volt egy soron kívüli vezérlés cseréje az autónak 2012.03.20-án, 85.459 kilóméternél.

Baazy | 2015-08-31 13:05 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm. Elvileg 85E km nél meg lett csinálva a vezérlés is. A szelep állítása viszont 120 E km nél jönne ha minden igaz amit olvastam. Köszönöm még egyszer

vargaistvan | 2015-08-31 11:11 Hegyi_G részére

Elképzelhető, hogy csak az akku negatív kábele és a karosszéria közötti csatlakozásnál van gond. A kontaktust csiszolópapírral érdemes megtisztítani. Talán segít.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-31 09:36 Baazy részére

Ausztriában helyezték forgalomba 2006.05.26-án. 2009.05.26-án regisztrálták a digitális rendszerbe, végig szervizelt az autó. Utolsó szervize 2015.05.12-én 115.448 kilóméternél, 120.000 kilométernél lesz a vezérműszíjcseréje. A kocsi részecskeszűrős, nagyon fontos, hogy jó olaj kerüljön bele. Mi a Castrol EDGE Professional 5W-30 C1 olajat használjuk, az biztos jó.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-31 09:26 Hegyi_G részére

Mazda műszerre kell tenni, ha nem adja ki a hibát, akkor az első körben a kontakt hibát kellene kizárni.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-31 09:24 Fecó részére

Nagy valószínűséggel nem az EGR, hanem a nagynyomású szivattyú szelepe. 24.900.-Ft+ÁFA az ára, + postaköltség. Ha nálunk van cserélve, és esetleg nem oldaná meg a problémát, nem kell kifizetni, mert visszavesszük.

Baazy | 2015-08-31 01:03

Tisztelt Mazda-autó Erről az autóról mit tudnak elmondani? szervizek? elvileg időben és rendben volt szervizelve. illetve olajat milyet 5w40 et olvastam hogy jobb mint a 30 as. még valami, szelephézagállításról olvastam és valami tömítésről injektortömítés talán? JMZGY19R671429495 köszönöm

Hegyi_G | 2015-08-30 11:42

Tisztelt Mazda-Autó! Két hónapja vettem egy 2004-es Mazda 6-os, és elég furcsa hibákat kezdek rajta észlelni. Alapesetben világít a motorhiba visszajelző lámpa és a menetstabilizáló lámpa. Állítólag ezeket lehet korrigálni, és nem aggasztó jelek, azonban egyelőre még nem tudták orvosolni. Mostanában viszont egyre többször, menet közben elkezdenek 2-3 másodpercenként alaphelyezbe visszaesni a mutatók (tempomatot nem befolyásolja), és szimultán kivillannak a ASB, kézifék és ESP kijelzők a műszerfalon. Egy idő után elmúlik, tegnap viszont már 20-30 percig is folyamatosan ingázott, motor leállítása / akkumulátor levétele sem segített. Találkozott már önök közül valaki ilyen hibával? Hol kellene esetleg elkezdeni a keresést? Előre is köszönöm!

Fecó | 2015-08-29 18:55

Üdv. A 2006-os F/L 143Le 2.0 CDH TE Hatosom,rendre rángat,2-ben érezhető főleg,és "hidegen",na ná hogy le-le áll alapjáratról,meg ingadozik is alapjárat újabban,hibajelet nem mutat a műszerfal.!Persze nincs agyon hajszolva a Hatos,így a kokszolódás,sem kizárt,és ha az EGR a "ludas",érdemes tisztítani?,vagy csak csere oldja meg).?! :(

fantomas969 | 2015-08-29 15:42

Tisztelt Mazda-Autó, Tisztelt fórumozók! Anyós ülés alatti Bose erösítőt keresek 2008-as GH-s kombi Mazda 6-osomhoz. Minden megoldás érdekel! Típusa :GS1E 66 920A Segítségeteket előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó