2025. Augusztus 6. Szerda - Berta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Horvbal79 | 2015-02-19 17:47

 Tisztelt Mazda-autó!

2008-as 6os mazdám van 2.0 diesel.Az után szeretné

k érdeklődni hogy van-e  arra lehetőség hogy amikor a kocsit távirányitóval becsukom akkor a tükrök is becsukódjanak?Illetve hogy a xenon ne villágítson folyamatossan azt ki lehet kapcsolni mazdaszervízben?(amint elindítom az autót azonnal felkapcsolja a lámpát mindegy milyen állásban van a kapcsoló)Dvd alapú navi van benne,ehhez létezik valami friss térkép amin rajta van magyaroszág is,ha van akkor mennyibe kerülne?.(a gyárija 2008-as és csak nyugat-európa van benne.Ausztriában vásároltam a kocsit.

Köszönettel:

Balázs

köszönettel

 

arsenaljee | 2015-02-19 16:25

sziasztok! 2011-es rendszerre (navis) Bluetooth-ot szeretném beállítani a kocsiba, ehhez tud valaki adni valami segítséget? vagy valahol lehet hozzá találni magyar nyelvű leírást? segítsetek plíz!

rasotamas | 2015-02-19 14:31

Kedves mazda-auto Érdeklődnék, találkoztak-e már az alábbi tünetekkel: Dadog a motor hidegindításnál, ami hengerfejtömítés-csere után jelentkezett (melegedett a hűtővíz, mert lefogyott a tömítésen át), azóta már több mint 1000 kilometer megtettem. Üzemanyaghiányosan kihagy a motor kb indítás után 1-2 percig, utána még kb 1 percig terhelésre, alapjáraton már nem. Tegnap kb 16 óra állás után -12 fokban rendesen bezuhangatott az alapjárat indításkor, de le nem állt. A fordulatszámmérő kb 10 másodpercig 0-t mutatott járó motor mellett! Fehér volt a füst bemelegedésig ,utána szépen elmúlt. Ha bemelegszik tökéletes. Kájha működik. Jól húz. 60-100 4esben 7.3, 80-120 5-ösben 12 másodperc, elvileg ennyinek is kell lennie. Emellett megvan még a végállásban motort fullasztó szervokormány, ami előtte is megvolt. Ma nem volt olyan vészes, csináltam egy felvételt: https://www.youtube.com/watch?v=SCCy4MCAOHg A fehér füst valószínűleg cask a reggeli pára, 1,5 kilometer után megálltam, megnéztem és nem volt már semmi. Eddig olyan tippeket kaptam, hogy CKP jeladó rossz/rossz pozícióban van/kontakthibás vagy SCV szelep. Hangsúlyozom, a hengerfejtömítés-csere előtt nem volt ilyen probléma, illetve bemelegedés után semmilyen probléma nem jelentkezik. Kérem ossza meg velem, ön mire gondola, illetve hozzávetőleg milyen összeg lenne diagnosztizálni, megjavítani?

norbrecht | 2015-02-19 10:26 mazda-auto.hu részére

 Tisztítani nem lehet? Gondolok arra, hogy kiszerelve 12V-al megműködtetve, kifuvatni nagynyomású levegővel.....Felejtős?

mazda-auto.hu | 2015-02-19 10:21 norbrecht részére

 46000,-Ft.

norbrecht | 2015-02-19 10:09 mazda-auto.hu részére

 Mennyibe kerül egy ilyen nyomásszabályzó szelep? 50-60eFt között találtam. Esetleg egy gyári számot tud valaki mondani nekem, mert a Bárdiban nincs a rendelhető alkatrészek között. Gyári szám alapján lehet tudnék rendelni. (Láttam Denso-márkájút a neten) Még egy kérdés. 2db inbusz csavar fogja , O-gyűrűvel tömít, elég könnyen kiszerelhető......., de csak cserélni lehet?!? Nem lehet tisztítani, kifuvatni mint minden más ny.sz.szelepet?

mazda-auto.hu | 2015-02-18 14:19 Zuggi részére

 Az itteni gyári ültetőrugó beszállító az Eibach. Ehhez a típushoz már nem rendelhető a Mazdától az ültető készlet, így közvetlenül az Eibachtól, vagy pl. a H&R-től érdemes.

mazda-auto.hu | 2015-02-18 14:13 kdani21 részére

 Nem jellemző a nagynyomású pumpa hibája, annál inkább a mennyiségszabályó szelepé.

mazda-auto.hu | 2015-02-18 14:12 ladanyizo részére

 Kb. 120000,-Ft a programozható órás készlet, és további 100e Ft a távirányító.

Zuggi | 2015-02-18 11:06

 Tisztelt Mazda-autó! 2009-es benzines mazda 6-hoz keresek sport rugó készletet,

Létezik hozzá gyári, ha nem akkor milyen márkájut ajánlana.

Válaszát előre is köszönöm!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó