2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-12-18 11:34 Taki0709 részére

 Nincs pontosan meghatározva. 0w-30, 5w-30, 0w-40, 5w-40.  API SN, ACEA A3-B3, C3-CF

Mi Castrol Edge Professional 0w-30 API SN-t használunk.

mazda-auto.hu | 2014-12-18 11:30 Norebee részére

 A koromszűrő nélküli autókban kifejezetten nem előnyös ACEA C1-es motorolaj használata. Ebben a motorban C2 vagy C3 motorolajakat lehet alkalmazni, ha az ACEA szabványt tekintjük.

mazda-auto.hu | 2014-12-18 11:27 Tibko12 részére

 Lehetséges, hogy a turbófeltöltővel, vagy annak szabályzásával van probléma. Amennyiben nagyon átégtek a befecskendezők alatti alátétek, akkor is füstöl az autó, de a teljesítményre inkább a turbónyomás van hatással. Nincs digitálisan rögzített adat.

adam0325 | 2014-12-17 22:16

Tisztelt Mazda-Autó!

 

2006-os 6-os ról lenne szó, xenon a tompítottam, viszont a távolságira (reflektor) lennék kíváncsi, hogy milyen izzó kellene bele? H7, H1 esetleg?

Köszönöm!

Norebee | 2014-12-16 21:37

Tisztelt mazda-auto! Melyik olajat ajánlanád a 2.0 D Mazda 6-ba, 2005.év 89 kw részecske szűrő nélküli még! Mazda Dexelia Ultra 5W30 Mobil 1 ESP Formula 5W30 Eneos Premium Hiper 5W30 Az ACEA jelölése a Mazda olajnak C1, a másik kettőnek C3! Melyik a megfelelő olaj, vagy mind a 3 használható-e a fenti járműbe probléma nélkül? 5w30 mellett fontos gondolom az ACEA jelölés, a gyári olaj C1, megfelelő-e a C3-as Mobil1 vagy Eneos? Vagy a nagyobb szám C3 már tudja a C1-et, sőt jobban teljesít, így jobbat lehet, csak rosszabbat ne elven mehet a C3-as Mobil1, Eneos? Válaszát köszönöm! Örömmel tudatom hogy a hidegen pár perces fulladozás, majd későbbiekben egyre gyakoribb leállás, kuplung kinyomásra leállás megoldódott nyomásszabályzó szelep cserével! Ebben a kapott tájékoztatását köszönöm!

Taki0709 | 2014-12-16 21:36

Tisztelt Mazda szerviz!

 

Érdeklödnék hogy meg tudja nekem  mondani hogy pontosan milyen tipusú motorolaj kell a Mazda 6-osomba? (JMZGG148231114104) Elöre is köszönöm

Tibko12 | 2014-12-16 11:27

 Tisztelt Mazda Szervíz!

Elég komplex problémával küzdök, remélem, látatlanban is tudnak segíteni. Adott egy 2004-es évjáratú, 2.0 Dízel, 4 ajtós 136 LE-s Mazda 6, és az lenne a problémám, hogy elhagyta az erő, valamint nagyobb fordulaton, erős gázadásra erős fekete füst hagyja el a kipufogót. Elvittem szerelőhöz, ahol Légmennyiségmérőt cseréltek, és levakolták az EGR-szelepet mondván, hogy megoldódik a probléma. Nos, a helyzet javult, de még mindig nem olyan, mint amikor vettem. Erősebb lett, de a fekete füstölés továbbra is fennáll. Valamint úgy hallom, mintha magas fordulaton valami furcsa, sikító hang jönne a motortérből. 

Valamint legyen kedves e-mail-ben elküldeni nekem az autó szervízmúltját: tibko12@gmail.com    JMZGG12R201239132

Előre is köszönöm a segítségüket. Tibko

 

Alex9 | 2014-12-16 09:20 mazda-auto.hu részére

 Azt mondták, hogy volt. 

mazda-auto.hu | 2014-12-16 08:27 Alex9 részére

 A fojtószelepház volt már takarítva?

mazda-auto.hu | 2014-12-16 08:24 batesz részére

 A DPF lámpa világítani fog, ha a gép az ember segítségét kéri a regeneráció megkezdéséhez-elvégzéséhez, egyéb esetekben nem feltétlenül van szükség megbizonyosodni a regenerációk végzéséről.

A HHO generátorról megoszlanak a vélemények, nekünk nincs tapasztalatunk, így nem akarok állást foglalni. Én úgy gondolom, talán a nagynyomású dízelmotorok esetében lehet a legkevésbé mérhető változásra számítani a használatával. A Mazda6 dízeles, ilyen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó