2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gruben | 2014-12-23 13:52

Tisztelt Mazda-auto!

 

120.000-es szerviz lenne esedékes egy 2009-es CD140 2.0 6-os kombi mazdán. Valóban szükséges kicserélni a porlasztó alátétet, nyomócső átvezetőt és szelepfedél tömítést? Kérhetek referencia árat erről a alkatrészről? RF5C-13-R08 (gondolom ebből 4 db kell) Milyen fékfolyadék szükséges ehhez az autóhoz?

 

Köszönöm!

pusi65 | 2014-12-23 11:44 Norebee részére

 Nincs itt semmi logika kedves norebee, mindenkiből annyi pénzt kikényszeríteni, amennyit csak lehet. Például gyakori eset, hogy egy azonos!! csavar márkán belüli két különböző kategóriájú autóhoz más-más cikkszámon jelenik meg és akár 50-150 %-os ártöbblettel. Aki ebben jártas, természetesen a kisautó cikkszámával rendel, nagyautó árszintjével számláz. De a gyártó sem semmi! ezzel a trükkel - ugye? Egy tömítés nem okozhat gondot egy volt KGST ország emlőin nevelkedett autósnak :))

mazda-auto.hu | 2014-12-22 15:49 Norebee részére

 Semmi gond, de valóban, ha csak a tömítés kell, az valamivel olcsóbb, talán ezért érthető , hogy miért kapható külön.

Norebee | 2014-12-22 15:40 Borla részére

 Akkor én kérek elnézést! Nekem úgy volt logikus hogy új sapka-új tömítés! Nyilván külön véve is egybe lesz! 

Borla | 2014-12-22 15:31 Norebee részére

 Van, akinek csak sapka kell, van, akinek csak tömítés. Így külön-külön is meg lehet vásárolni. Képzeld el, hogy neked scak a sapka kellene, akkor az lenne a baj, ha együtt van a tömítéssel, s azt is meg kell fizetni. Sőt, mi van, ha csak tömítést szeretnél, de azt csak sapkával együtt kapod meg? Az lenne még csak a baj, nem?! :) A logikus, hogy a külön is vásárolható dolgoknak külön ára van. De össze is adhatod a kettőt és kérj sapkát tömítéssel. :)

mazda-auto.hu | 2014-12-22 13:39 Norebee részére

 Külön cikkszámon kell rendelni a tömítést, ennyit tudok mondani. Innen nem tudom eldönteni, hogy jól tömít-e, de ha úgy ítéled meg, hogy tömít, akkor nem kell cserélni.

Norebee | 2014-12-22 12:11 mazda-auto.hu részére

Akkor csak a kupak? Nem egyben van vele a tömítés? Külön kell majd ráhúzni? Nem tartozéka a kupaknak a tömítés hogy külön kell megvenni? Ne haragudj, ez komolytalan! Azt hittem, a gumi karikát rárakják a gyártás során, mivel az úgy látja el funkcióját mint olajbeöntő kupak! Mennyire kell meghúzni? Ha rányomom, és úgy tekerek, akkor nyilván nehezebben lazítom vissza, ha azonban nem nyomom rá csak tekerem mék nem kattan kb. 5-10-et, akkor könnyen visszafordítom lazításnál, főleg ha meleg a motor! Egyébként az olaj nem szivárog!

mazda-auto.hu | 2014-12-22 11:58 Norebee részére

 Lehet rendelni, 7820 Ft. A gumitömítés nincs benne az árban.

Norebee | 2014-12-19 19:13

 Mazda-auto! 

 

Beszerezhető-e önöktől alvázszám kíséretében gyári olajbeöntő sapka, mivel

Mazda 6 típusomon rázárásnál véleményem szerint elég könnyen kattan, nem érzem

 megfelelően szorosnak! Továbbá milyen árban?

mazda-auto.hu | 2014-12-18 11:35 adam0325 részére

 H1

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó