2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


adam0325 | 2014-07-07 15:26 Matuatuti részére

 Szia! Nekem is ugyan ez volt a jelenseg,de mar kopik, ugy ahogyan kell az egesz tarcsa fekezo feluleten latszik a betet nyoma szepen.. Kb 1.000km utan fogod latni te is. 

 

Persze, nem akarom elvenni a szakember kenyeret! :)

Matuatuti | 2014-07-07 09:06

 Szia! Olyan ügyb3n érdeklődnék hogy nem rég volt komplett tárcsafék és vetét csere a 6osomon azért cseréltem le mert egyrészt kopottak voltak másrészt a két hátsó tárcsa furán kopott az újakon is látszik hogy a hátsó tárcsák felületén csak mintegy 2cmen fog a betét pedig minden új rajta, mi lehet ennek az oka? Esetleg hogy orvosolható? Válaszukat előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2014-07-07 08:12 Merczyke2 részére

 Nem közös.

mazda-auto.hu | 2014-07-07 08:09 drnet részére

 Nem csak a Mazda, hanem más gyártók sem használják, mert nem érdekük, amíg 80000,-Ft os részecske szűrővel, és egyéb megoldásokkal el tudják érni a kívánt emissziós határértéket.

Akkreditált angol laboratórium szerint a dízelek esetében akár 80%-os a koromrészecske (PM) mennyiség. Eleinte mi is kétkedve fogadtuk, de most már rengeteg tapasztalat igazolja, hogy működik.

mazda-auto.hu | 2014-07-07 08:06 adam0325 részére

 Semmi gond nincs az 5w-30-al, ha jó állapotú a motor, ráadásul ACEA C1-es (DPF) olajat csak ilyen viszk. jelzéssel láttam eddig. 

szucsfe | 2014-07-07 06:37 mazda-auto.hu részére

 

Merczyke2 | 2014-07-05 11:13

2008.03-as Mazda 6 Sportkombim van. Kérdésem az lenne, hogy létezik olyan közös biztosíték vagy relé, ami mind az elektromos tükörállításért mind a tekergetős fényszórómagasságért felel? Merthogy egyik sem működik, azért gondoltam valami közös biztire. Előre is köszi a válaszokat! :)

Merczyke2 | 2014-07-05 07:17 mazda-auto.hu részére

 thanks, élni fogok vele!

drnet | 2014-07-04 22:06 mazda-auto.hu részére

 

drnet | 2014-07-04 22:06 mazda-auto.hu részére

Ne vegye kötekedésnek, és remélem válaszolni fog rá, mert tényleg érdekel:

Ha egy ilyen kütyüvel 0,5-1 literes fogyasztáscsökkenést lehet elérni, ezáltal a befektetés normál használat mellett 1 év alatt megtérül, ráadásul egyéb más javító tulajdonsággal rendelkezik, akkor a Mazda miért akkora marha, hogy ezt gyárilag nem teszi bele az autóba? Miért van az, hogy sehol nem garantálják az ecotak eredményességét.

Kíváncsi lennék, hogy mi a Mazda hivatalos véleménye a készülékről.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó