2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fingertips | 2014-07-17 19:28 mazda-auto.hu részére

 Kb. mennyibe kerül egy ilyen korrekciós programozás? Önöknek mia véleménye a protec common rail rendszertisztító folyadékról? 

tomasso | 2014-07-17 19:01

Tisztelt Mazda-auto!

 

Írtam önöknek a mazda expanziós email címükre,csak még nem válaszolt senki,turbóval

kapcsolatos dolog!

Várom válaszukat minél hamarabb!!!

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:20 nagybalint2 részére

Lehet, hogy a munkahengerben szorul a dugattyú, de lehet, hogy a nyereg szorul a konzolon. Ez utóbbi gyakoribb.

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:18 oexom részére

Hibakód olvasás után derülhet ki, hogy az előző "nullázós" olajcsere után eltelt időszakban haladta meg a megkezdett koromszűrő regenerációk száma az engedélyezett mennyiséget és emiatt kell olajat cserélni, vagy esetleg más probléma van a DPF rendszerrel.

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:15 fingertips részére

Köszönjük a visszajelzést! Valószínűleg nem a nagynyomású pumpa kopog, bár nem kizárt, de nem jellemző. Talán inkább befecskendezési rendellenesség áll fenn. Érdemes lenne a hengerteljesítmén korrekciós programozást lefuttatni egy hivatalos Mazda szervizben.

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:13 adrianfuzesi részére

Igen, valószínű, hogy a turbófeltöltő csapágyát kenő-hűtő motorolaj a turbó hibája után nagy mennyiségben bekerült az égéstérbe, és az égésével keletkező nagy mennyiségű korom tönkretette a szűrőt.

nagybalint2 | 2014-07-17 13:32 littlerock79 részére

 És pontosan mi a gond, mi miatt szorul? Azért kérdezem csak, mert külföldön vagyok, és nem akarom h lehúzzon a szerelő, szóval nagyjából felvázolnám neki hogy, mit kell cserélni, ill javítani :)

oexom | 2014-07-17 10:56

 Kedves Mazda-auto!

2010es Mazda 6 163le diesel autonal autopalyazas kozben elkezdett a  DPF lampa villogni folyamatosan es nem hagyta abba, varosban nem sokat ment mostanab csak palyan. Olaj 9 ezer kilometerrel ezelott volt cserelve.

Olvastam itt a forumon tobb valaszt is, de nem egyertelmu, hogy ezek szerint olajat kell cserelni es utana jo lesz vagy forduljak szervizhez?
Koszonom elore is a valaszt.

littlerock79 | 2014-07-16 20:47 fingertips részére

 Magyon ritkán használom olyan alacsony fordulaton. A kettőstömegű lendítőkerék nem a kétforintos kategória...

 

Ha biztosan egyenesen megyek és kb 65 km/h-t tartok, akkor használom a negyedik fokozatot, és az kb 1600-as fordulat.

 

5-6. fokozatban 2000 alá nem engedem a mutatót...

fingertips | 2014-07-16 15:28 littlerock79 részére

 Most lett benne cserélve szűrő. A protec adalékot most rendeltem meg hozzá, majd kiderül. Nekem nem indulásnál kopog, hanem amikor tartósan 1500 körüli fordolattal haladok.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó