2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


perendi.marci | 2014-07-17 20:49

Sziasztok!

Kiderült, hogy sajnos mind a 4 porlasztóm kuka! (Mazda6 136Le 2004)

Tudnátok segíteni, hogy pontosan milyen sorozatszámú befecskendező kell ebbe a modellba?

13H50A  vagy  13H50B?

Két szerelőt kérdeztem, mind a kettő mást mondott. Illetve mi a különbség ezek között? 

A kocsiba 13H50B-volt, de sajnos az nem mérvadó, mert már az előző tulajnál motor cserés volt. 

Sürgős lenne! Köszönöm! 

fingertips | 2014-07-17 19:28 mazda-auto.hu részére

 Kb. mennyibe kerül egy ilyen korrekciós programozás? Önöknek mia véleménye a protec common rail rendszertisztító folyadékról? 

tomasso | 2014-07-17 19:01

Tisztelt Mazda-auto!

 

Írtam önöknek a mazda expanziós email címükre,csak még nem válaszolt senki,turbóval

kapcsolatos dolog!

Várom válaszukat minél hamarabb!!!

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:20 nagybalint2 részére

Lehet, hogy a munkahengerben szorul a dugattyú, de lehet, hogy a nyereg szorul a konzolon. Ez utóbbi gyakoribb.

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:18 oexom részére

Hibakód olvasás után derülhet ki, hogy az előző "nullázós" olajcsere után eltelt időszakban haladta meg a megkezdett koromszűrő regenerációk száma az engedélyezett mennyiséget és emiatt kell olajat cserélni, vagy esetleg más probléma van a DPF rendszerrel.

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:15 fingertips részére

Köszönjük a visszajelzést! Valószínűleg nem a nagynyomású pumpa kopog, bár nem kizárt, de nem jellemző. Talán inkább befecskendezési rendellenesség áll fenn. Érdemes lenne a hengerteljesítmén korrekciós programozást lefuttatni egy hivatalos Mazda szervizben.

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:13 adrianfuzesi részére

Igen, valószínű, hogy a turbófeltöltő csapágyát kenő-hűtő motorolaj a turbó hibája után nagy mennyiségben bekerült az égéstérbe, és az égésével keletkező nagy mennyiségű korom tönkretette a szűrőt.

nagybalint2 | 2014-07-17 13:32 littlerock79 részére

 És pontosan mi a gond, mi miatt szorul? Azért kérdezem csak, mert külföldön vagyok, és nem akarom h lehúzzon a szerelő, szóval nagyjából felvázolnám neki hogy, mit kell cserélni, ill javítani :)

oexom | 2014-07-17 10:56

 Kedves Mazda-auto!

2010es Mazda 6 163le diesel autonal autopalyazas kozben elkezdett a  DPF lampa villogni folyamatosan es nem hagyta abba, varosban nem sokat ment mostanab csak palyan. Olaj 9 ezer kilometerrel ezelott volt cserelve.

Olvastam itt a forumon tobb valaszt is, de nem egyertelmu, hogy ezek szerint olajat kell cserelni es utana jo lesz vagy forduljak szervizhez?
Koszonom elore is a valaszt.

littlerock79 | 2014-07-16 20:47 fingertips részére

 Magyon ritkán használom olyan alacsony fordulaton. A kettőstömegű lendítőkerék nem a kétforintos kategória...

 

Ha biztosan egyenesen megyek és kb 65 km/h-t tartok, akkor használom a negyedik fokozatot, és az kb 1600-as fordulat.

 

5-6. fokozatban 2000 alá nem engedem a mutatót...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó