2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fingertips | 2014-07-16 15:28 littlerock79 részére

 Most lett benne cserélve szűrő. A protec adalékot most rendeltem meg hozzá, majd kiderül. Nekem nem indulásnál kopog, hanem amikor tartósan 1500 körüli fordolattal haladok.

 

littlerock79 | 2014-07-16 12:37 fingertips részére

 Egy új gyári gázolajszűrő segíthet a dolgon. Nekem már kétszer segített, amikor darabosan indult, 1500-as fordulat körül (pirostól indulás) becsörgött...

 

esetleg egy Protec adalékot a csere alkalmával be lehet tölteni.

fingertips | 2014-07-16 07:57

 Tisztelt Mazda-auto!

Pár hete írtam önöknek, hogy a diesel mazda 6-om azt a jelenséget produkálja, hogy a reggeli indítás után leáll. Önök azt mondták, hogy feltehetőleg a nyomásszabályzó szelep a rossz. Kicseréltem a szelepet és a hiba megszűnt. Köszönöm a segítséget. Visszont kicsit aggasztó számomra, hogy a magasnyomású szivattyúból enyhe kopgó hang hallatszik, mintha valami csapágy zörögne benne, valamint 1500-as fodultaszám körül haladva, szintén kopogó hangot ad az autó. Találkoztak már ilyen jelenséggel? A porlasztók be lettek mérve azok jók. 

littlerock79 | 2014-07-15 14:31 nagybalint2 részére

 Szorul a féked. Szerelőhöz kell fordulni. Sok hatosnál előfordult már.

Ha így marad, akkor vetemedhet, illetve megég a tárcsa, tönkremegy a fékbetét... egy idő után rosszabb lesz.

 

nagybalint2 | 2014-07-15 13:01

 Kedves Mazda-auto!

Nem kopott a fékbetét, 1 hónapja lett cserélve, szóval még új. Azóta mentem a kocsival, megint tűforró volt azon az oldalon az egész felni, míg a másik oldalt nem. Égett szagot most nem éreztem, a kormány se rángatott, gyorsult is az autó... Mi okozhatja akkor ezt a túlmelegedést? Nem jó a zsírzás talán? Mit tudnék csinálni?

Fecó | 2014-07-14 21:19 adrianfuzesi részére

 Egy új Hatos turbó(IHI) itt is 250.000-300.000ft(minimum)..!

adrianfuzesi | 2014-07-14 16:49

 2006-os diesel mazda 6 osom van es a DPF szuro kicserelese utan vette eszre a szerelom h a turbofeltolto is el van torve sajnos lehetseges e hogy a DPF szuro azert hibasodott meg mert mar nem mukodott jol a turbofeltoltom? A masik kerdesem pedig hogy mennyibe kerul egy uj turbofeltolto magyarorszagon mert angliabol irok es itt 600 fontot kernek tolem csak a turbofeltoltore. koszonom

mazda-auto.hu | 2014-07-14 14:02 aranymives részére

Cserélni kell a résolaj csövek szimmeringjeit is (RF7J), így kb.:30000 Ft.

mazda-auto.hu | 2014-07-14 14:00 KoKoGy részére

Az első ülést kiszerelve leszedhető az ajtókárpit. Így sem egyszerű.

mazda-auto.hu | 2014-07-14 13:59 nagybalint2 részére

Általában kopottabb fékbetéttel előfordulhat, hogy a már nem tökéletes munkahengerben, a kopott betét miatt egészen kint elhelyezkedő dugattyú megszorul.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó