2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Arboner | 2014-07-29 13:52 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm! Annyira örülök,hogy rätok talältam! Toväbbi szép délutänt kivänok!

mazda-auto.hu | 2014-07-29 13:39 Arboner részére

 AZ "okos városi fék rendszer" igényel vizsgálatot. 4 és 30 km/h sebességhatárok között működik, és az esetleges ütközést elkerülendő, fékezhet a vezető helyett. A figyelmeztetés alapján ez most nem működik. Házilag legfeljebb annyit lehet ellenőrizni, hogy nincs-e letakarva a szélvédő felső részén elhelyezett lézer érzékelő szenzora.

Arboner | 2014-07-29 12:35

 üdvözletem,

2013-as mazda 6  22 000 km-rel,ma reggel  kigyulladt a müszerfalon az SCBS prüfen lämpa. Mit jelent ez,illetve mi az oka, és mi a megoldäs rä? Nagyon köszönöm a välaszokat elöre is! 

szucsfe | 2014-07-29 10:45

Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki, hogy a Mazda6 hátsó fékmunkahenger visszaállításához van -e valami trükk, vagy csak célszerszámmal lehet? Esetleg marad a feszít, közben teker módszer? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-07-29 09:16 fingertips részére

Koromlerakódás miatt beszűkült szívótraktus, befecskendező...de más is lehet.

fingertips | 2014-07-28 17:07

 Pár hete írtam, hogy a Mazda 2004-es 2.0 diesel 3000 fordulat körül füstöl. Ma azt tapasztaltam, hogy már kb 2000 fordulatól kezd ütemesen "lüktetve" füstölni mintha valamelyik henger sok üzemanyagot kapna, majd tovább gyórításnál 3000 fordulattól szép lassan " eltűnik" mögöttem az út a fekete füstben. Olajat nem eszi, fogyastása jó. Annyit vettem észre, hogy kicsit kopogósan jár. Hiba oka mi lehet?

szucsfe | 2014-07-28 09:17

 

szucsfe | 2014-07-28 09:15 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-07-28 08:06 alien8686 részére

 Valószínűleg, a nagynyomású pumpa hozam/nyomás szabályzó szelepe okozza a gondot. kb.: 50000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-07-28 08:04 nagybalint2 részére

 Ezt így látatlanban nem lehet megmondani. Lehet, hogy "csak" a csapot, illetve a nyereg tartó konzolt (mert ebben van a másik csap) kell cserélni, de lehet, hogy a nyereg-munkahenger szorulása okozza a gondot, pl a nyereg csap furatai is kopottak, vagy szorul a dugattyú. ???

 

Mazda6 első fék. Autó-Expanzió Kft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó