2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-08-11 09:24 sutivi részére

 Pillanatnyi hiba lehetett, de hibakód olvasás szükséges a megállapításához. Valami olyan segédberendezés-szenzor hibája, mely zavarja a motor  vezérelhetőségét, amikor csúszós úton esetleg beavatkozásra van szükség

szenti | 2014-08-09 22:41

 Volna még egy kérdésem. Amikor ráadom a gyújtást rögtön bekapcsolódik a világítás is. Magyarul nincs rajta OFF állás. Ausztriában vásároltam a 6 os és olyat halottam hogy egy azóta eltörölt rendelet miatt voltak igy átalakítva az autók. Ezt vajon csak egy átkötéssel vagy szoftveresen van megoldva? Jó lenne vissza állítani eredetire. Köszi a segítséget.

szenti | 2014-08-09 22:07

 Hello  mazda-auto.

Azt szeretném megkérdezni hogy mi okozhat többlet fogyaztást! Egy mazda 6 2.0 120 lovas dpf van a tulajdonomban 2006 os kiadásu. 130 as tempónál hatodikban tempomattal autópályán haladva 8,3 l irt a számítógép. Egy befecskendező kalibrálásra lenne szükség vagy nagyobb a gond. Egyébként minden jól működik, a dpf is.

Köszi elöre is a választ. Üdv.

alien8686 | 2014-08-09 19:41 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, a vállaszt.!

sutivi | 2014-08-09 08:30

Sziasztok

 

Mazda dízel 2.0 2005 182000km , 1 hónapja van nálam az autó.

Olyan problémám lenne, hogy ma munkából hazafele egyszer csak kigyulladt  a TSC/DSC illetve a motor ellenőrző lámpa. Mi lehet a probléma és mit kellene javíttatni rajta? Semmi változást nem vettem észre az autón.

 

Nagyon szépen köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2014-08-08 09:43 alien8686 részére

 Nem vezették fel digitális nyilvántartásra az autót. Más jellegű adat: 2008.10.21., 225640 km.

mazda-auto.hu | 2014-08-08 09:37 sebekattila részére

 Valószínűleg az üzemanyag nyomásával van gond. Ha ez valóban így van, akkor több okból is lehet. Lehet nyomásszabályzó szelep, befecskendező, stb...

mazda-auto.hu | 2014-08-08 09:35 ladanyizo részére

 Látatlanban nem tudjuk. Lehet, hogy csak bent, a pedál szerkezeténél van gond.

alien8686 | 2014-08-07 16:05 BobbyEwing részére

 Üdv, nekem is kb így jelentkezett elsősorban, majd később már nem csak ingadozott az alapjárat, hanem le is ált a motor egyre gyakrabban.! Nem tudom biztosra mondani, hogy neked is ez a baja 100% ban, de nekem nyomásszabályzó szelep csere oldotta meg a problémát.! Üdv

alien8686 | 2014-08-07 15:56

Tisztel Mazda-auto.hu

 

Szeretnék érdeklődni a JMZGG14T241170847-Es alvázszámú 6-osom  iránt, hogy milyen szervízek/garanciális javítások stb. voltak rajta. Ez külföldi kocsi volt és nem kaptam meg a szervízkönyvet !

  1. Köszönöm.!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó