2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hovangabor | 2014-08-23 20:09 mazdarobi részére

 Mindenesetre köszönöm a segítségét!

hovangabor | 2014-08-23 20:04 mazdarobi részére

 Én is arra gondoltam,kicsi utánaolvasás után. Most kihuzattam autópályán,de nem nagyon javult,talán nem torpan annyira,de esélyes,hogy ilyen gond lehet,mert mostanában, az utóbbi 5 hétben főleg rövidebb utakra használom. 

mazdarobi | 2014-08-23 19:58 hovangabor részére

 A turbó állandóan megy,nem kapcsol ki-be.

Én az EGR szelep működését,koszosságát ellenőrizném,nem-e azért nem épülfen normál nyomás,mert a kipuffogóba engedi a nyomást.

mazdarobi | 2014-08-23 19:56 mas126 részére

 A DPF eltömődés tapasztalataim szerint befecskendező problémáktól szokott előfordulni.

Meg kell nézni a bef.korrekciós értékét +-100 ban kell lenniük,de 80 felett már nem igazából tökéletes.

Az értékeket 3 tanulási eljárással kell ellenőrizni,nagy eltérések nem lehetnek a korrekciós értékek között.

Fontos még az izzitó gyertyák állapota!!Még,ha jól is indul,akkor is fontos a jó izzitás.

 

hovangabor | 2014-08-23 18:11

 Tisztelt Mazda Auto!

 

Remélem,hogy tudnak segíteni,mert észleltem egy hibajelenséget az autómon és most nem tudom megnézetni,hogy mi lehet a gond.

Amikor nagy gázzal gyorsítok,akkor megtorpan az autó, főleg 1900-as fordulatnál jellemző. Ezután felpörög, nem rángat, fogyasztás rendben van. Eléggé feltűnő ez a hirtelen megtorpanás. Mi okozhatja? Kettős tömegű lendkerék, üzemanyagszivattyú,üzemanyag rendszer eltömődés, turbó túltöltés? Mintha lassabban is gyorsulna és a hangja is kicsit érdesebbnek tűnik. 2000-es fordulatnál viszont néha nagyot ránt,amikor bekapcsol a turbó,de még a normális határértéken belül. Indítási,olajfogyasztási gondok nincsennek, nem hengerfejes a kocsi,nem csörög,kopog a kettős tömegű lendkerék,folyamatos tempónál sincs semmi baja,csak nagyobb gázadásnál,illetve néha 1900 fordulat körül megtorpan kisebb gázadásnál is,de nem jellemző.

Remélem,hogy tudnak segíteni és ismerik a hibajelenséget! 2 literes 143 lóerős2006-os dízel kombi 6-osról van szó.

Köszönöm a segítségüket!

mas126 | 2014-08-23 16:51

Szia!

Készülók vásárolni egy 6os kombit. Német, 170e km szervízkönyv. 121 le-s. Mindenki le akar beszélni róla a részecskeszűrő miatt. Állítólag ezeknek típushibája. Azt mondják eltömődik, autó megáll és sehova. Ismerősnek van egy 2005ös 136 lovasa, neki többször is előfordult. Ki lehet ezt küszöbölni? Meg lehet előzni? Van valami előjele amit figyelnem kell vásárláskor? Vagy egyszer csak vége? Nagyon tetszik a típus, de nem akarok megbízhatatlan kocsit, mert sokat járok hosszútávon. Köszönöm!

Fecó | 2014-08-23 09:53 horvathbalu részére

 Igaz az enyém korábbi típusú,de a motor ugyan az benne(még 143Le,modosított F/L,DPF-es sorozat).!Pontossan az álltalad leírtakat produkálja ez is,és a másik M6 fórumon,a kolléga ennél a gondnál,az svc szelepet/hozam szabályzót(asszem jól írom)cserélte ki,és a hiba megszűnt(valami 40.000ft-os tétel).!

Ja.

Mivel én laikus és némi autós fogalommal bíró felhasználó lennék csak,így a Varga Úr tuti ráerősít..!

istrab | 2014-08-23 09:32

Kedves Mazda-Auto!

Vásároltam egy Mazda 6 2.0 2003 dízel autót, amihez nem kaptam szervízkönyvet.

Legyenek kedvesek e-mailben elküldeni, hogy milyen hivatalos bejegyzések és javítások találhatók a rendszerükben. Továbbá érdekelne az autó gyári színkódja.

Alvázszám: JMZGG14R241183841

E-mail: istrab.gergely@gmail.com

Előre is köszönöm!

horvathbalu | 2014-08-23 05:53

 Hello. Egy Mazda 6 140Le Dpf em van. Elméletileg csak 97ezer km van benne. Ha lassan haladok és tartom a fordulatot 1500on akkor elkezd egy kicsit rángatni, de se felette se alatta nem tapasztaltam ezt. Miért csinálhatja ezt? A kocsit Ausztriában vettem és itt is használom, van rá garancia. Szépen húz, füst nélkül. Köszi a választ

jabba99 | 2014-08-22 09:29 jakuszoli részére

 Szia!

 

Köszönöm előre is a választ, a műszerfalon még sosem láttam zöld kulcsot, csak a piros villogást. De akkor is mikor bent van a kártya a kocsiban. Az érdekessége az egésznek, hogy ha rendesen akarnám használni a Mitsubishi(KeyLess-Go) vezérlőn a relé behúz, de nem továbbítja a BC felé a jelet, hogy nyisd ki az ajtót. A másik, ha a kártya benne van a kocsi belsejében, és kiszállok megnyomom a gombot az kívűl az ajtó kilincsen, akkor csipog az autó, hogy benne van a kártya az autóban. Tehát részlegesen érzékeli a kártyát, de nem nyitja az ajtót. 

Segítséged előre is nagyon köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó