2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Kétmillió Mazda6.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
visztem | 2014-08-18 17:05
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2006-os Mazda6(RF7J) boldog tulajdonosa vagyok! Az autóban kb. 170e km van és a legutóbbi olajcserém óta 7000km alatt megevett 1,2l olajat. Kérdésem az lenne, hogy lehet-e láttatlanban tudni a probléma okát és a rávaló orvosságot?
Köszönettel:V.M.
adam0325 | 2014-08-18 13:49
Sziasztok!
Szerintetek mennyire hihető a fedélzeti álltal ki irt üzemanyag fogyasztas? (Nem a pillanatnyira gondolok)
Pesten használom,tobbnyire varosban 2.0d 143le. nem a sedan, 7,3ir ki. Ez mennyire hihető? Nem számoltam még ki két tankokas kozti fogyasztast,de ha nem jön valasz kenytelen leszek..Koszi elore is! Udv!
tocsa5 | 2014-08-18 06:37
Tisztelt Mazda Auto!
2003 évj. 2000 136le dizel mazdában szeretnék olajat cserélni.
Castrol 5W-30 4L Edge
emiter | 2014-08-17 10:26 perendi.marci részére
Volna egy ötletem. Nálam is jelentkezet ez a próbléma nem is gondoltam volna mi lesz a megoldás rá. Gyanakodtam turbora is. Az oka nálad is az amít cseréltél mert gondolom előtte nem volt ilyen gondod. MP-Disel nevü cég a szomszédunkban van. Dolgozik ott egy srác és egész jól állitja be az injektorokat. Itt korrekciós beállitásokra gondolok amít a szervíz is elvégez mikor beviszed. A MAZDA az IDS szoftvert használja a legtőbb helyen de a DENSO- nak is van egy DST-PC nevű progija. Mindkettő képes arra, hogy beállitsanak olyan értékeket amível már nem füstől. Viszont van olyan is mikor ki kell venni a porlasztokat úgy nevezet kódoló padra tenni van úgy, hogy tőbbször is lefut mirre az értékekhez tud rendelni egy kódot. Aztán ezt a kódot kell az ECU nak beírni. Ami alapján új értékekel dolgozik majd a porlasztó. Lényeg, hogy egy ilyen porlasztó gyenge pontja a tekercs amít vezérel az elektronika és ez a tekercs minden pillanatban másképp viselkedik müködés közben.
emiter | 2014-08-17 10:26 perendi.marci részére
Volna egy ötletem. Nálam is jelentkezet ez a próbléma nem is gondoltam volna mi lesz a megoldás rá. Gyanakodtam turbora is. Az oka nálad is az amít cseréltél mert gondolom előtte nem volt ilyen gondod. MP-Disel nevü cég a szomszédunkban van. Dolgozik ott egy srác és egész jól állitja be az injektorokat. Itt korrekciós beállitásokra gondolok amít a szervíz is elvégez mikor beviszed. A MAZDA az IDS szoftvert használja a legtőbb helyen de a DENSO- nak is van egy DST-PC nevű progija. Mindkettő képes arra, hogy beállitsanak olyan értékeket amível már nem füstől. Viszont van olyan is mikor ki kell venni a porlasztokat úgy nevezet kódoló padra tenni van úgy, hogy tőbbször is lefut mirre az értékekhez tud rendelni egy kódot. Aztán ezt a kódot kell az ECU nak beírni. Ami alapján új értékekel dolgozik majd a porlasztó. Lényeg, hogy egy ilyen porlasztó gyenge pontja a tekercs amít vezérel az elektronika és ez a tekercs minden pillanatban másképp viselkedik müködés közben.
Dante | 2014-08-14 16:31
Sziasztok fórumozók, és szakértők!
Nem találom sem online, sem a kézikönyvben, milyen motorhűtő-folyadék való a 2004-es mazda 6-osomba (csak mennyiséget).
166 lóerős, 2,3-as, L3-as benzinmotorról van szó.
Ha konkrétan meg tudjátok mondani, melyik a legideálisabb a motoromhoz, azt veszem.
perendi.marci | 2014-08-14 12:23
Kedves Fórumozók és Mazda Autó!
Olyan gondom, kérdésem lenne, hogy (Maza6 2.0D 136Le) most voltak a porlasztók kicserélve. (használtak de bevizsgált 2db 13H50 és 2db 13H50A)
A motor szépen jár, indul rendesen, húz is viszonylag jól (nem úgy mint új korában), viszon a gondom az lenne, hogy hidegen inditásnál nagyon füstöl- amíg hideg a motor. Fehér füst.
Mikor bemelegeszik, semmi füst.
A magasnyomású mágnesszelepet is kitszititották.
Mi lehet a fehér füst oka?
Köszönöm!
Üdv.
mazda-auto.hu | 2014-08-14 10:46 h-balynt részére
Ezt az autót 2003.07.15-én jelentették le az első tulajdonos nevére, így 3 év alatt mehetett 77000 km-t. A hol végezték kérdésre nem tudok válaszolni. Az biztos, hogy hivatalos Mazda márkaszervizben.
h-balynt | 2014-08-13 15:12
Tisztelt Mazda-autó akkor ezek szerint magyar autó volt?hol végeztek a landkerek cserét? 4 hónap alatt 77000 kilométert futott volna?letezik köszönöm a választ
mazda-auto.hu | 2014-08-13 09:30 h-balynt részére
Nincs digitális szervizkönyv. Egyetlen adat van, 2006.07.14., 77477 km lendkerék csere.