2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


visztem | 2014-08-18 17:05

 Tisztelt Mazda-autó!

Egy 2006-os Mazda6(RF7J) boldog tulajdonosa vagyok! Az autóban kb. 170e km van és a legutóbbi olajcserém óta 7000km alatt megevett 1,2l olajat. Kérdésem az lenne, hogy lehet-e láttatlanban tudni a probléma okát és a rávaló orvosságot?

Köszönettel:V.M.

adam0325 | 2014-08-18 13:49

 Sziasztok!

Szerintetek mennyire hihető a fedélzeti álltal ki irt üzemanyag fogyasztas? (Nem a pillanatnyira gondolok)

Pesten használom,tobbnyire varosban 2.0d 143le. nem a sedan, 7,3ir ki. Ez mennyire hihető? Nem számoltam még ki két tankokas kozti fogyasztast,de ha nem jön valasz kenytelen leszek..Koszi elore is! Udv!

tocsa5 | 2014-08-18 06:37

Tisztelt Mazda Auto!

2003 évj. 2000 136le dizel mazdában szeretnék olajat cserélni.

Castrol 5W-30 4L Edge

ez az olaj megfelelőe?Vagy tudna ajánlani valami jót.

emiter | 2014-08-17 10:26 perendi.marci részére

 Volna egy ötletem. Nálam is jelentkezet ez a próbléma nem is gondoltam volna mi lesz a megoldás rá. Gyanakodtam turbora is. Az oka nálad is az amít cseréltél mert gondolom előtte nem volt ilyen gondod. MP-Disel nevü cég a szomszédunkban van. Dolgozik ott egy srác és egész jól állitja be az injektorokat. Itt korrekciós beállitásokra gondolok amít a szervíz is elvégez mikor beviszed. A MAZDA az IDS szoftvert használja a legtőbb helyen de a DENSO- nak is van egy DST-PC nevű progija. Mindkettő képes arra, hogy beállitsanak olyan értékeket amível már nem füstől. Viszont van olyan is mikor ki kell venni a porlasztokat úgy nevezet kódoló padra tenni van úgy, hogy tőbbször is lefut mirre az értékekhez tud rendelni egy kódot. Aztán ezt a kódot kell az ECU nak beírni. Ami alapján új értékekel dolgozik majd a porlasztó. Lényeg, hogy egy ilyen porlasztó gyenge pontja a tekercs amít vezérel az elektronika és ez a tekercs minden pillanatban másképp viselkedik müködés közben.

emiter | 2014-08-17 10:26 perendi.marci részére

 Volna egy ötletem. Nálam is jelentkezet ez a próbléma nem is gondoltam volna mi lesz a megoldás rá. Gyanakodtam turbora is. Az oka nálad is az amít cseréltél mert gondolom előtte nem volt ilyen gondod. MP-Disel nevü cég a szomszédunkban van. Dolgozik ott egy srác és egész jól állitja be az injektorokat. Itt korrekciós beállitásokra gondolok amít a szervíz is elvégez mikor beviszed. A MAZDA az IDS szoftvert használja a legtőbb helyen de a DENSO- nak is van egy DST-PC nevű progija. Mindkettő képes arra, hogy beállitsanak olyan értékeket amível már nem füstől. Viszont van olyan is mikor ki kell venni a porlasztokat úgy nevezet kódoló padra tenni van úgy, hogy tőbbször is lefut mirre az értékekhez tud rendelni egy kódot. Aztán ezt a kódot kell az ECU nak beírni. Ami alapján új értékekel dolgozik majd a porlasztó. Lényeg, hogy egy ilyen porlasztó gyenge pontja a tekercs amít vezérel az elektronika és ez a tekercs minden pillanatban másképp viselkedik müködés közben.

Dante | 2014-08-14 16:31

 Sziasztok fórumozók, és szakértők!

Nem találom sem online, sem a kézikönyvben, milyen motorhűtő-folyadék való a 2004-es mazda 6-osomba (csak mennyiséget).
166 lóerős, 2,3-as, L3-as benzinmotorról van szó.
Ha konkrétan meg tudjátok mondani, melyik a legideálisabb a motoromhoz, azt veszem.

perendi.marci | 2014-08-14 12:23

Kedves Fórumozók és Mazda Autó!

Olyan gondom, kérdésem lenne, hogy (Maza6 2.0D 136Le) most voltak a porlasztók kicserélve. (használtak de bevizsgált 2db 13H50 és 2db 13H50A) 
A motor szépen jár, indul rendesen, húz is viszonylag jól (nem úgy mint új korában), viszon a gondom az lenne, hogy hidegen inditásnál nagyon füstöl- amíg hideg a motor. Fehér füst.

Mikor bemelegeszik, semmi füst. 

A magasnyomású mágnesszelepet is kitszititották. 

Mi lehet a fehér füst oka? 

Köszönöm! 

Üdv.

mazda-auto.hu | 2014-08-14 10:46 h-balynt részére

 Ezt az autót 2003.07.15-én jelentették le az első tulajdonos nevére, így 3 év alatt mehetett 77000 km-t. A hol végezték kérdésre nem tudok válaszolni. Az biztos, hogy hivatalos Mazda márkaszervizben.

h-balynt | 2014-08-13 15:12

 Tisztelt Mazda-autó akkor ezek szerint magyar autó volt?hol végeztek a landkerek cserét? 4 hónap alatt 77000 kilométert futott volna?letezik köszönöm a választ 

mazda-auto.hu | 2014-08-13 09:30 h-balynt részére

 Nincs digitális szervizkönyv. Egyetlen adat van, 2006.07.14., 77477 km lendkerék csere.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó