2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-08-04 13:04 Hiro részére

 Nincs digitális szervizkönyv, de az biztos, hogy 2009.08.06-án 104920 km volt az autóban.

mazda-auto.hu | 2014-08-04 13:02 Fecó részére

 86000 Ft körül van a gyári szíj, és a gyárival egyező patron, görgők.

mazda-auto.hu | 2014-08-04 10:47 szgabe részére

 Valóban nem olcsó. 429514,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-08-04 10:43 meto részére

 A futóműben mozgó alkatrészek közül elsősorban a stabilizátor rúd szilentjei, és a rúd közé kerülhet víz, így valószínűleg azt kell cserélni

soulgramd | 2014-08-04 08:24

Tisztelt Szakértő!

 

Szeretném Öntől megkérdezni a kocsim gyári színkódját, mivel javítanom kell a sárvédőket!

Köszönöm!

Alvázszám:

JMZGG148231110900

harci | 2014-08-03 19:30

  Sziasztok!

 

Nemrég vásároltam egy 2004-es évjáratú 1.8-as benzines 6-ost. Importálva lett a lelkem, futott már kereken 250 000-ret. Teljesen renben megy a kocsi, leszámítva hogy már harmadjára adja ugyan azt a hibakódot: égéskimaradás hengerben. (Sárga lámpa világít, nem hadja hogy élvezzem a vezetést. :()

 

Voltam szakinál aki kapásból cserélt gyertyákat és kiütötte a kódot. Úgy 100 km-ig nem is jött újra elő a jelenség, de aztán megmint ugyan az. Vissza szakihoz, aki kicseréltette velem gyújtókábeleket, mondván eléggé öregesek (valóban kopottak voltak már). Elmentem vele 300 km-t, de ma indítás után ismét előjött műszerfali sárga átok lámpa. 

Én fogyasztás növekedést nem érzékeltem (9,6 vegyes), csak reggeli első indításkor (még 30 fokban is) az alapjárat 2000 - 2500 körül tanyázik 2-3 percig, továbbá eléggé fulladozik, nagyobb gázadások kellenek az elindulásoz. Pár km után ez szinte teljeseen eltűník. Nem tudom hogy kapcsolatban van e a hiba ezzel, de első indításkor a gázpedál is nagyon kemény - de szépen lassan felpuhúl. A kocsi kb 1 évet állt kereskedésben mire hozzám került, nem tudom ennek lehet e ráhatása erre a hibára.

 

Segítségeteket / tippjeitek előre is köszönöm!

 

Hiro | 2014-08-03 11:36

Tisztel Mazda-auto.hu

 

Szeretnék érdeklődni a JMZGY19T201190958-as alvázszámú 6-osom  iránt, hogy milyen szervízek/garanciális javítások stb. voltak rajta. Ez németországi kocsi volt és nem kaptam meg a szervízkönyvet !

 

email cím:rolandszoke@gmail.com

 

Előre is köszönöm a segítségét!

Fecó | 2014-08-02 01:11

Tisztelt Varga Úr.

Kérem árulja el,2.0 dízel,F/L,143Le Mazda6-ba milyen vezérlést érdemes tenni?SKF,esetleg Conti vagy ragaszkodjak a gyári szetthez,vizpumpa,olaj és szűrők nélkül,mennyi lenne a gyári szett önöknél?

Köszönöm.

szgabe | 2014-08-01 23:06

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Egy 2008-as Mazda 6 sportkombi boldog tulajdonosa vagyok.

Alvázszáma: JMZGH19D601134917

Gyári Bose audiorendszer van az autóban, néhány hónapja az erősítő működésénél tapasztaltam rendellenességet. Erőteljes, mély "ütésszerű", vibráló hangot ad csak ki. Többszöri utánajárás után megállapították, hogy az erősítő romlott el. Egy Bose!!!! Számomra ÉRTHETETLEN! Már voltam autóhifi-stúdiónál, a közeli szakszervízbe, de mindhiába.....volt egy lehetőség a közeli szervíz javasolta, hogy küldjük ki Hollandiába, hátha ott meg tudják javítani! De nem jártam sikerrel....Most úgy érzem van egy kíváló autóm, hifivel, ami nem működik...Élvezhetetlen így napi szinten autózni! Mindenkitől csak azt hallom, hogy gyári Bose erősítőt kell rendelni, ha meg akarom csináltatni. De azt mondják, hogy a gyári horror összegbe kerül!!!!???

Elég sok rossz tapasztalatom van a közeli szakszervízről, így eszem ágában sincs hozzájuk fordulni segítségért ismét! Ezért fordulok önökhöz! Önöknél mennyibe kerül egy Bose gyári erősítő ebbe a típusba? Esetleges beszereléssel, munkadíjjal stb. Vagy tudnak egyéb alternatívát?? Javasolták hogy bontott autóból nézzek erősítőt, vagy neten használtat vegyek! Kompatibilisek egymással, ha az évjárat stimmel??? 

 

Az e-mail címem: gabor.szekely83@gmail.com!

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdvözlettel!

Sz.Gabor

Fecó | 2014-08-01 16:47 Fater részére

 Ebből a pont "ilyen" koppanásból is van itt így,ami nem feltétlen ,egy esetleges cserére utal,ha nem valami tervezési,pontlan,hiányos összeszerelési geb@szra(de ez sok Hatosnál rendre így van,tudtommal)..!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó