2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bitesz001 | 2014-08-27 08:49 mazda-auto.hu részére

 értem. a befecskendező alátét hibát külsőre meglehet nézni hogy ott van e a hiba?

istrab | 2014-08-27 08:35

Kedves Mazda-Auto!

Vásároltam egy Mazda 6 2.0 2003 dízel autót, amihez nem kaptam szervízkönyvet.

Legyenek kedvesek e-mailben elküldeni, hogy milyen hivatalos bejegyzések és javítások találhatók a rendszerükben. Továbbá érdekelne az autó gyári színkódja.

Alvázszám: JMZGG14R241183841

E-mail: istrab.gergely@gmail.com

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:19 bitesz001 részére

 Lehet turbófeltöltő szabályzás probléma a gyorsítási egyenetlenség, de kevésbé jellemző. Az olajfogyasztás is eredhet a turbófeltöltőtől, de más oka is lehet, pl. a befecskendező alátétek, vagy kopás, tömítetlenség. 

mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:14 Gábor1978 részére

 Lehetséges, hogy szorul valamelyik féknyereg v. dugattyú, üt a tárcsa, vagy a tárcsa-tárcsák alatt felszereléskor szennyeződés maradt a kerékagyon.

mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:12 Jani84 részére

 Nincs digitális szervizkönyv, egyéb utolsó adat 2008.11.29., 80754 km.

mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:10 pedropadavan részére

 Valószínűleg a gázolaj nyomás-hozam szabályzó szelep okozza a problémát. kb:: 50000,-Ft, tőlünk rendelhető.

mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:08 alk3sh részére

 D2S az égő szabványa.

Hunika2008 | 2014-08-26 22:53

Sziasztok!

Javaséatra lenn eszükségem, hogy a mazda 6 2.0 diesel ( 143 LE) esetében melyik féktárcsa gyártó első féktárcsái érdemes használni ? Én Textarral probálkoztam, 5000 km. után fel kellett szabályozni ( megbízható szakemberrel), 5000 km után ismét rángatja a kormányt 80 -100 km/h sebességnél történő fékezés esetében. Még egy kérés / kérdés: mivel és hogy ajánlott tisztítani a légtömegmérőt. ?egköszönném ha valaki tudna ezekben a kérdésekben segíteni.

bitesz001 | 2014-08-26 14:53

Sziasztok!

 

Van egy 2007 es mazda 6 143LE s DPF es autóm.

Olyan problémám van, hogy 1000 km en 3-3.5 dl olajfogyásom van (hogy közben mennyit higul azt nem tudom mert csak a fogyást veszem észre.) a blokk teljesen száraz olajmentes és sehol nem látok olajszivárgást. a turbo ki és bevezető csövein viszont látok némi olajpárát vagy nemtudom mi ennek a pontos megnevezése. Az autó ereje sem a régi bár jó erőben van de mégsem olyan mint volt. Enyhén érezhető a gyorsitásoknál hogy néha nem egyenletesen húz. a turbo hangja viszont szép. A kérdésem az lenne hogy lehetséges e turbo hiba? illetve általánosan milyen jelei vannak a turbó hibának és hogyan lehet ezt megnézni hogy tényleg az e a rossz? köszönöm elöre is!

Gábor1978 | 2014-08-25 20:03

Tisztelt Mazda-autó.nemrég vásároltam egy Mazda 6 2007-s kombit.

fékezéskor jobra huzott a kormány ,szakszervizben kicserélték az első féktárcsákat és betéteket. Most autópályán vettem észre hogy nagy sebességről fékezéskor a fékpedál ráz visszadolgozik mi lehet a probléma? Válaszát előre is köszönöm.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó