2025. December 15. Hétfő - Valér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
A Mazda6 figyel.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










hefi6 | 2014-08-27 15:43
sziasztok, a dpf milyen sűrűn kell regeneráljon? illetve a regenerálási folyamat közben létezhet teljesítmény vesztés? 2007 M6 cd120
bitesz001 | 2014-08-27 08:49 mazda-auto.hu részére
értem. a befecskendező alátét hibát külsőre meglehet nézni hogy ott van e a hiba?
istrab | 2014-08-27 08:35
Kedves Mazda-Auto!
Vásároltam egy Mazda 6 2.0 2003 dízel autót, amihez nem kaptam szervízkönyvet.
Legyenek kedvesek e-mailben elküldeni, hogy milyen hivatalos bejegyzések és javítások találhatók a rendszerükben. Továbbá érdekelne az autó gyári színkódja.
Alvázszám: JMZGG14R241183841
E-mail: istrab.gergely@gmail.com
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:19 bitesz001 részére
Lehet turbófeltöltő szabályzás probléma a gyorsítási egyenetlenség, de kevésbé jellemző. Az olajfogyasztás is eredhet a turbófeltöltőtől, de más oka is lehet, pl. a befecskendező alátétek, vagy kopás, tömítetlenség.
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:14 Gábor1978 részére
Lehetséges, hogy szorul valamelyik féknyereg v. dugattyú, üt a tárcsa, vagy a tárcsa-tárcsák alatt felszereléskor szennyeződés maradt a kerékagyon.
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:12 Jani84 részére
Nincs digitális szervizkönyv, egyéb utolsó adat 2008.11.29., 80754 km.
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:10 pedropadavan részére
Valószínűleg a gázolaj nyomás-hozam szabályzó szelep okozza a problémát. kb:: 50000,-Ft, tőlünk rendelhető.
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:08 alk3sh részére
D2S az égő szabványa.
Hunika2008 | 2014-08-26 22:53
Sziasztok!
Javaséatra lenn eszükségem, hogy a mazda 6 2.0 diesel ( 143 LE) esetében melyik féktárcsa gyártó első féktárcsái érdemes használni ? Én Textarral probálkoztam, 5000 km. után fel kellett szabályozni ( megbízható szakemberrel), 5000 km után ismét rángatja a kormányt 80 -100 km/h sebességnél történő fékezés esetében. Még egy kérés / kérdés: mivel és hogy ajánlott tisztítani a légtömegmérőt. ?egköszönném ha valaki tudna ezekben a kérdésekben segíteni.
bitesz001 | 2014-08-26 14:53
Sziasztok!
Van egy 2007 es mazda 6 143LE s DPF es autóm.
Olyan problémám van, hogy 1000 km en 3-3.5 dl olajfogyásom van (hogy közben mennyit higul azt nem tudom mert csak a fogyást veszem észre.) a blokk teljesen száraz olajmentes és sehol nem látok olajszivárgást. a turbo ki és bevezető csövein viszont látok némi olajpárát vagy nemtudom mi ennek a pontos megnevezése. Az autó ereje sem a régi bár jó erőben van de mégsem olyan mint volt. Enyhén érezhető a gyorsitásoknál hogy néha nem egyenletesen húz. a turbo hangja viszont szép. A kérdésem az lenne hogy lehetséges e turbo hiba? illetve általánosan milyen jelei vannak a turbó hibának és hogyan lehet ezt megnézni hogy tényleg az e a rossz? köszönöm elöre is!