2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Nincs messze a Mazda CX-3.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
bitesz001 | 2014-08-27 08:49 mazda-auto.hu részére
értem. a befecskendező alátét hibát külsőre meglehet nézni hogy ott van e a hiba?
istrab | 2014-08-27 08:35
Kedves Mazda-Auto!
Vásároltam egy Mazda 6 2.0 2003 dízel autót, amihez nem kaptam szervízkönyvet.
Legyenek kedvesek e-mailben elküldeni, hogy milyen hivatalos bejegyzések és javítások találhatók a rendszerükben. Továbbá érdekelne az autó gyári színkódja.
Alvázszám: JMZGG14R241183841
E-mail: istrab.gergely@gmail.com
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:19 bitesz001 részére
Lehet turbófeltöltő szabályzás probléma a gyorsítási egyenetlenség, de kevésbé jellemző. Az olajfogyasztás is eredhet a turbófeltöltőtől, de más oka is lehet, pl. a befecskendező alátétek, vagy kopás, tömítetlenség.
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:14 Gábor1978 részére
Lehetséges, hogy szorul valamelyik féknyereg v. dugattyú, üt a tárcsa, vagy a tárcsa-tárcsák alatt felszereléskor szennyeződés maradt a kerékagyon.
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:12 Jani84 részére
Nincs digitális szervizkönyv, egyéb utolsó adat 2008.11.29., 80754 km.
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:10 pedropadavan részére
Valószínűleg a gázolaj nyomás-hozam szabályzó szelep okozza a problémát. kb:: 50000,-Ft, tőlünk rendelhető.
mazda-auto.hu | 2014-08-27 08:08 alk3sh részére
D2S az égő szabványa.
Hunika2008 | 2014-08-26 22:53
Sziasztok!
Javaséatra lenn eszükségem, hogy a mazda 6 2.0 diesel ( 143 LE) esetében melyik féktárcsa gyártó első féktárcsái érdemes használni ? Én Textarral probálkoztam, 5000 km. után fel kellett szabályozni ( megbízható szakemberrel), 5000 km után ismét rángatja a kormányt 80 -100 km/h sebességnél történő fékezés esetében. Még egy kérés / kérdés: mivel és hogy ajánlott tisztítani a légtömegmérőt. ?egköszönném ha valaki tudna ezekben a kérdésekben segíteni.
bitesz001 | 2014-08-26 14:53
Sziasztok!
Van egy 2007 es mazda 6 143LE s DPF es autóm.
Olyan problémám van, hogy 1000 km en 3-3.5 dl olajfogyásom van (hogy közben mennyit higul azt nem tudom mert csak a fogyást veszem észre.) a blokk teljesen száraz olajmentes és sehol nem látok olajszivárgást. a turbo ki és bevezető csövein viszont látok némi olajpárát vagy nemtudom mi ennek a pontos megnevezése. Az autó ereje sem a régi bár jó erőben van de mégsem olyan mint volt. Enyhén érezhető a gyorsitásoknál hogy néha nem egyenletesen húz. a turbo hangja viszont szép. A kérdésem az lenne hogy lehetséges e turbo hiba? illetve általánosan milyen jelei vannak a turbó hibának és hogyan lehet ezt megnézni hogy tényleg az e a rossz? köszönöm elöre is!
Gábor1978 | 2014-08-25 20:03
Tisztelt Mazda-autó.nemrég vásároltam egy Mazda 6 2007-s kombit.
fékezéskor jobra huzott a kormány ,szakszervizben kicserélték az első féktárcsákat és betéteket. Most autópályán vettem észre hogy nagy sebességről fékezéskor a fékpedál ráz visszadolgozik mi lehet a probléma? Válaszát előre is köszönöm.