2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hefi6 | 2014-09-03 22:34 murmuc részére

 örülök, hogy a shellel jó a tapasztalatod, a szerviz ahol most az autó van, azt mondta nem az első eset, hogy ilyennel találkoznak shelles tankolás után. én nekem vissza vezethető, hogy az ott tankolás után jelentkezett csak a hiba. ennyi. 1 éve hajtom, 30ekm-t tettem bele, eddig 3 szor tankoltam shell kuton,2szer kidolgozta, 3dikra már nem birta. Olaj mindig gyári dpf-es dexelia(ultra) került bele, nálam kb 10ekm-enként.  ez az én tapasztalatom. nem gondolnám, hogy felhasználói a hiba. az autó ezen a hibán felül hibakód mentes volt, a porlasztók kiváló állapotúak.

elajos | 2014-09-03 21:27

 Sziasztok!

Új fiú vagyok itt, legyetek kiméletesek :) Kétségbeesésemben regisztráltam ide, a következő a helyzet: 

Van egy 6 éves, 5 ajtós mazda6-osom, amiből tavaly a lakótelepen kiműtötték (és visszanyomkodták) az egyetlen cilindert. Megijedtem, hogy dekirták a sorozatszámát v valami, ezért kiiktattam inkább és ledugóztam. Jól megvoltam a távirányítóval is, egészen ma reggelig, amikor egyszer csak nem akarta nyitni az ajtót. Vettem bele egy új elemtet, hátha az merült le, de továbbra sem nyitja. Előtúrtam a pótkulcsot, az defektes: a led sem villog rajta. 

Kihívtam egy zármestert, aki kifeszegette az ajtót, benyomkodott valami rudat és próbálta kipiszkálni a kilincs feletti kis reteszt. Próbálkozott, nem sikerült neki. Végül bejelentette, hogy a mazda6-ot NEM LEHET feltörni mert a riasztó meg az elektronika meg a tököm tudja mi. A fényezést, a kérpitot összeba***ni meg a tömítőgumit kitépni azt azért sikerült neki de most ez mellékes. 

Azt gondolom, hogy esetleg az aksi halt meg benne, de be kéne jutnom, hogy megállapítsam. Hívtam holnapra egy másik szakértőt, ha neki sem megy, akkor mit tanácsoltok, verjem be az egyik ablakot? Ha igen, melyiket?

Köszönök előre minden javaslatot, nagyon rám férne a jó tanács.

pusi65 | 2014-09-03 17:28 hefi6 részére

 Sajnos ezzel nem oldódik meg a probléma, ugyanis Magy.o-on szinte minden kút onnan szerzi be az ü.anyagot, ahonnan éppen kedve támad. Bp-en az Arénánál lévő kút :)) akár hetente má-más országból hozat - aki éppen jó áron, jó kamionnal arra jár.  :)) Érdemes egy bevált kutat (nem márka szerint) kiszemelni és csak ott tankolni.

BobbyEwing | 2014-09-03 15:44

Tisztelt Mazda Autó!

 

Köszönöm a választ. Elnézést kérek, viszont ha megoldható kíváncsi lennék valamennyi adatra, amit látnak a rendszerükben. (Mikor, milyen szervízmunkák lettek elvégezve és mennyi km-nél) Fontos lenne. Köszönöm szépen.

 

Üdv : Józsi

mazda-auto.hu | 2014-09-03 14:51 BobbyEwing részére

 Nincs digitális szervizkönyve, egyéb utolsó adat: 2009.11.16., 84756 km

devayandras | 2014-09-03 13:57

Magam részéről én is Shell V-Power Nitro+-t tankolok. És nincs semmi regenerációs gond, ahogyan a Mazda5 topicban írtam is.

murmuc | 2014-09-03 13:43 hefi6 részére

 Tisztelt hefi6!

Akkor árúld el nekem,hogy az én hatosom shell go-val miért üzemel hibamentesen több mint 35ekm óta.Vagy felhasználó probléma lesz nálad vagy rossz motor olaj volt-van benne,vagy a csúcsoknál jut-jutott a dpf-be olaj és attól dugult el.

hefi6 | 2014-09-03 11:54 mazda-auto.hu részére

 úgy néz ki megoldódott a hiba. rossz minőségű SHELL gázolaj került a rendszerbe amit nem birt eldolgozni, és eltömődött a dpf. az autó átállt szerviz módra, bekapcsolt minden elektronikus védelmet. ezen kívűl hibakód mentes volt, kapott egy kényszer regenerálást. én pedig jó tanácsot, hogy SHELL kutakat amilyen messze csak lehet, el kell kerülni... 

BobbyEwing | 2014-09-03 07:38

Tisztelt Mazda Autó!

 

Amennyiben lehetséges szeretném megtudni 2004es 6os autóm szervíz előzményeit. Alvázszáma: JMZGG14R201235756  Várom válaszukat. Köszönöm szépen.

 

Üdv: Józsi

Flingel | 2014-09-02 14:50 MazdaAuto részére

 Teljesen igaza van, azonban inkább arra értettem, hogy pl. a nagynyomású szivattyú üzemóraszámából, vagy más, még valószínűleg nem cserélt alkatrész működési idejéből, egyéb tárolók kiolvasásából talán belőhető a valós km óra állás. 

Természetesen egy komolyabb diagnosztikát, hibabehatárolást érdemesebb szakszervizben végeztetni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó