2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
erdosg | 2014-09-05 10:36 Mikula részére
Szia!
Bár nem vagyok márkaszervizes, de a véleményem az, hogy ha végig márkaszervizbe hordtad igazoltan, (ahol folyamatosan ellenőrizni és dokumentálni kell a karosszéria állapotát is (!!)), akkor nem szabad, hogy akadálya legyen a garancia érvényesítésének.
Nézd meg az ajtók belső részének alját is.. ott is szokott rozsdásodni.
Ha Magyarországon nem járnál szerencsével, próbálkozz külföldön.
(megj.: hiába javítják ki garanciában, nagy valószínűséggel 2 év és ismét rohadni fog.)
Üdv!
erdosg | 2014-09-05 10:32 Ηλίας részére
Leírásodból azt vettem ki, hogy mindenképp kombi karosszéria kell. Ha meg voltál amúgy elégedve a KIÁ-val, én vennék a helyedben egy 1,4-es kombi Ceed-et...
Ilyen rövid útra (5 km) minél kisebb motor, annál jobb (hamarabb melegszik be). Kombiba szerintem 1,6-os motor lenne a minimum, de a Ceed (vagy Hyundai i30) 1,4-es 109 lovas motorja bőven jó lenne neked. Nincs belőlük sok használtan.
Jah, és mindenképp 0w-s olajjal használd!
De ha mindenképp Mazda 6 kombi, akkor a legkisebb motorral... azaz 1,8-assal vedd.
Mikula | 2014-09-05 10:28
... és a 3. , kissé gyengére sikeredett kép :
.
Mikula | 2014-09-05 10:11
Tisztelt Mazda Auto !
5 éve vagyok második tulajdonosa egy 2004-es 136 LE-s 6-os kombi diesel Mazdának. Az autó nagyon megkímélt állapotú, folyamatosan szakszervízben szervizelt, élő digitális szervízkönyvvel rendelkezik. Nagyon szeretem az autómat, az ég világon semmi gondom nincs vele leszámítva az első kerékívek feletti, ill. a hátsó sárvédőkőn megjelenő korrodálást a lökhárító illesztése mentén. Több karosszériás " ismerősöm-ismerőse " látta, akik azt tanácsolták, hogy mindenképpen próbáljam érvényesíteni a 12 év átrozsdásodás elleni garanciát mert véleményük szerint ezek a hibák garanciálisak. Megítésélük segítségére csatolok 3 fényképet is.
Kérem Önöket véleményezzék a látottakat. ( amennyiben szükséges több adatot is tudok küldeni a szakszervízlés ellenőrzésére )
Számomra kedvező elbírálásukban bízva,
köszönettel: M. Annamária
alk3sh | 2014-09-05 09:23 Ηλίας részére
Ha csak városi futkározásra kell akkor hidegindítózás mellett még véletlenül sem diesel... olajkör fel sem meglegszik...turbó nem szereti ha csak indítasz mész 5km fordulat nélkül és megállsz. és ez 2-5x naponta csapágyazás nemfogja 150ezerig sem bírni IHI turbó sem jobb mint a többi :)... Kenés hiány stb előjön aztán megy gajra a dpf-el együtt.
Ehhez kb elég az 1,8 benzin is.bőven, plusz sztem az már egy hosszabb útra is viszi a kasztnit elfogadható fogyasztás mellett persze nem Fittipaldi módban. Én gazdaságosság szempontból 1,8 mondanék de ha kifogsz egy hasonlóan jó 2.0 be lehet vállalni persze pénzbeszél gondolom. típushibáról a benzinesek beszéljenek :)
http://www.mazda-auto.hu/mazdafelszerelesek-18i-te-1905.html
hefi6 | 2014-09-05 05:21 alk3sh részére
szerintem meg nem használtam alacsony fordulaton a motort...
drnet | 2014-09-04 18:52
Tisztelt mazda.auto szakértő!
Kérdezném, hogy a 2008-as 2.0-ás benzines motornál a fékfolyadékot milyen gyakran kell cserélni? A honlapon nem találok rá utalást. A kezelési kézikönyvben az van, hogy 2 évente illetve 40 ekm-enként. Az előző tulaj 5 évig hordta márkaszervízbe (évi 9-10 ekm-es futásteljesítménnyel), de soha sem cserélték le a fékolajat, csak valami műszerrel megnézték, hogy jó-e, és mindig jó volt. Azt szeretném kérdezni, hogy ez jó így? Önök meg tudnák nézni, hogy kell-e cserélni az olajat vagy sem?
Ηλίας | 2014-09-04 14:55
Sziasztok!
Egy sajnálatos önhibán kívüli baleset miatt gazdasági totálkáros lett a Kia Ceed SW 1.6 crdi-nk, így másik autó után kell néznünk.
A kiszemelt típus egy 2010-2011-es, 6-os kombi Mazda lenne. Az évi futásteljesítményünk 10-12.000 km körül van, 80 %-ban Budapest területén, sokszor 5-5 km-es távokkal hidegindítás után, de azok kertvárosban, két közlekedési lámpával, haladós úton. Szeretném a véleményeteket kikérni azzal kapcsolatban, hogy milyen motort válasszak a fenti körülményekkel összhangban. A 2.0-es benzines mennyivel fogyaszt többet városban, mint az 1.8, valamint érdemes e a 2.0-ást választani a másikal szemben. Dieselt azért nem szeretnék, mert az már részecskeszűrős és nem bizti, hogy egészséges lenne neki a városi, sokszor rövid távú menet, valamint a valószínűleg ismeretlen előélet, mégha rendszeresen szervizelt is, de meglehet győzni az ellenkezőjéről is. :-)
Nézegetem az itthoni és a német felhozatalt is.
Köszönöm a tanácsokat előre is.
Üdv:
Iliász
szerk.:
Esetleg tud valaki adni egy linket, ahol a fenti évjárathoz kapcsolódó felszereltségi táblázat található?
alk3sh | 2014-09-04 13:51 hefi6 részére
Sztem amúgy csak alacsony fordulaton használtad a motort, s nem feltétlen egyből jelentkezik a dpf hiba. ha nem ua kútnál tankoltál vajmi kevés esély van rá hogypont ugyanolyan rossz minőség legyen....
Mellesleg én a móri MOL kútnál tankoltam egyszer kénmentest szegénybe mert hogy jó lesz kipróbálni.... ott kifejezetten nagyobb fogyasztás jött le mint a szokásos esetben...
Szerencsére egyéb gond nem volt még azokon a kutakon ahol járok... leginkább Fejér s Komárom Eszt. megyei kutak...
murmuc | 2014-09-04 12:27 hefi6 részére
Semmi közöm a shell-hez,sőt mi több a go sem jobb mint a többié de nem is rosszabb.Csak nem értem a go ménőségének mi köze van a DPF dugulásához úgy hogy az injektorok nem mennek tönkre?