2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ηλίας | 2014-09-05 17:28 alk3sh részére

 Típushibák illetve dolgok amire figyelni kell vásárlás előtt -nem az általánosak- valóban hasznosak lennének, ha vannak ilyenek. 

MazdaAuto | 2014-09-05 14:31 man200 részére

 A megfogalmazás alapján nem teljesen értem a kérdést. Az autónak csak 2011-től van digitális szervizkönyve. Az utolsó bejegyzett szerviz: 2013.09.05., 82340 km.

MazdaAuto | 2014-09-05 14:26 Mikula részére

 A korróziós garancia érvényesítése mindig egyedileg, helyszíni kárfelméréssel, és többek között a Mazda Motor Hungary-nek küldött fényképek alapján zajlik. A fórum keretein belül nem lehetséges. Bármelyik hivatalos Mazda márkaszerviz segíthet.

MazdaAuto | 2014-09-05 14:23 drnet részére

 Víztartalom mérő eszközzel ellenőrizhető a tartályban található folyadék. 6 év után ettől függetlenül már érdemes cserélni a teljes rendszerben.

man200 | 2014-09-05 12:53

        

        Tisztelt Mazda-Auto.

  Előéletét szeretném megkérdezni garanciás javításokon résztvett-e 2007 -től digitalis szervizkönyve van. Rendszeresen márkaszervizben szervizelve ,2005.07. havi Mazda 6 JMZGG14T201291217 , utolsó szervízlátogatása?

 Köszönettel; J.Ferenc

Ηλίας | 2014-09-05 12:28 erdosg részére

 Nekem nagy csalódás lenne az off kocsimnak a benzines verziója. :-) Diesel garanciával pedig nincs eladó rendes felszereltséggel. Ott eléggé benne vagyok a témában.

Azért is lenne jó a Mazda6, mert nagyobb karosszériájú, kell a hely, viszont egyterű nem játszik.

 

Ηλίας | 2014-09-05 12:23 alk3sh részére

 Ezért is gondolkodok benzines mellett. A versenyzés nem szempont, pár plusz deci belefér ha jó a 2.0-ást találok, de nem ragaszkodom hozzá, mint ahogyan a 6-os váltóhoz sem. Nyitott vagyok dolgokra, ha maga kocsi jó állapotban van.

 

Köszi a linket.

Mikula | 2014-09-05 12:13 pusi65 részére

 Az autó a tavalyi évben egy teljeskörű alvázvédelmen esett át szintén Mazda szakszervízben.

z3ff | 2014-09-05 10:58 Mikula részére

Saját tapasztalataimat tudom megosztani. Harmadik tulaj vagyok  idén nyáron csináltattam meg sárvédőív cserével.

6 éve már a vásárláskor felfigyeltem a hólyagosodásra (akkor még csak a behajló íven jelentkezett). Rákérdeztem az egyik nagy budapesti márkaszervíznél (ahol egyébként az átvizsgálást is csináltattam), feltétel volt a folyamatos márkaszervízbe hordás amit az előző tulajok meg is tettek és igazolni is tudtam talán egy-két eset kivételével. Nagylelkűen szemet hunytak és felvették garanciális javításra. Egy hetet volt náluk az autó majd amikor megjött nekem úgy tűnt mintha csak rákentek volna valamit a belső ívre (konkrétan ragasztószalag kinézete volt a dolognak) de a szervízkönyvben korrektül fel volt tüntetve, garanciális rozsdásodás elleni szervíz elvégezve, pecsét satöbbi. 

Talán egy évig sem küzdött a szalag a rozsda ellen és feladta. Egy ideig néztem ahogy terjed majd rákérdeztem szakiknél akik azt mondták valószínűleg (mindamellett hogy típushiba) törve is volt és nem lett megfelelően összekorcolva az ív a javítás során. Én meg azt hittem a merevített textil belső borítás tartja ott a vizet. Nálam ajtóknál nem jelentkezett és az elsőknél sem.

 

Egy szó mint száz, én megjártam, ráadásul nem lehet tudni volt-e javítva a tiéd, esetleg nem elég szakszerűen amibe talán beleköthetnek.

 

 

Nem filléres megoldás a javítóív nekem a két hátsó cakkpakk 90 volt de remélem mire újra megeszi addigra már nem az én gondom lesz. Garanciális szervíz keretében szerintem nem javítóíveznek ;)

 

pusi65 | 2014-09-05 10:42 Mikula részére

 Na erre kíváncsi leszek. Akár borítékolom is... Kérlek írj majd a fejleményekről. Szerintem nincs olyan 6-os ezekből az évjáratúakból, ami ne rohadna. Ráadásul ez látványos, de a többi....? A sajátomat én magam javítottam ki még időben. Ez volt a legegyszerűbb. Érdemes a hátsó futómű, küszöb alsó belső pereme, stb. részeit is megnézni és már most egy alapos tisztítás után kezelni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó