2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó










Bela76 | 2014-09-05 21:47
Tisztelt Mazda Autó és mazdás társak!
Autóvásárlás előtt állok, és jónéhány Mazda után (3x 323F, Mazda 6 CD) ismét csak a Mazdánál kötöttem ki.
Családos ember révén a nagy méretű autók között néztem szét, és most egy benzines kombit vagy 5-ajtóst szeretnék a 2002-2005-ös évjáratú 6-osok közül.
Az 1.8 vagy 2.0-ás elég lenne, nincs szükségünk a 2.3-asra.
Nekem régebben (2004-től 2008-ig) egy 2.0 CD Evo II-m volt, amibe 125e km-t tekertem bele hiba nélkül, és teljesen meg voltam vele elégedve (persze akkor vadiúj volt!) - most mégsem a dízeleket nézegetem hanem a benzineseket, 2 okból is: már nem autózunk annyit mint évekkel ezelőtt (20e körül évente) illetve túl rizikósnak tartom a dízeleket ennyi idős korukban (kettőstömegű lendkerék, turbó, stb. miatt).
Tudna valaki azzal segíteni, hogy a benzines modellek esetében vannak-e tipikus hibák a motorral, a hajtáslánccal illetve az elektronikával? Vásárlásnál milyen apróságokra érdemes leginkább figyelni?
Illetve mik azok amiket megvétel után ajánlatos cserélni, az autó bizonytalan előítéletére való tekintettel?
Előre is köszönettel: V. Béla
Ηλίας | 2014-09-05 17:28 alk3sh részére
Típushibák illetve dolgok amire figyelni kell vásárlás előtt -nem az általánosak- valóban hasznosak lennének, ha vannak ilyenek.
MazdaAuto | 2014-09-05 14:31 man200 részére
A megfogalmazás alapján nem teljesen értem a kérdést. Az autónak csak 2011-től van digitális szervizkönyve. Az utolsó bejegyzett szerviz: 2013.09.05., 82340 km.
MazdaAuto | 2014-09-05 14:26 Mikula részére
A korróziós garancia érvényesítése mindig egyedileg, helyszíni kárfelméréssel, és többek között a Mazda Motor Hungary-nek küldött fényképek alapján zajlik. A fórum keretein belül nem lehetséges. Bármelyik hivatalos Mazda márkaszerviz segíthet.
MazdaAuto | 2014-09-05 14:23 drnet részére
Víztartalom mérő eszközzel ellenőrizhető a tartályban található folyadék. 6 év után ettől függetlenül már érdemes cserélni a teljes rendszerben.
man200 | 2014-09-05 12:53
Tisztelt Mazda-Auto.
Előéletét szeretném megkérdezni garanciás javításokon résztvett-e 2007 -től digitalis szervizkönyve van. Rendszeresen márkaszervizben szervizelve ,2005.07. havi Mazda 6 JMZGG14T201291217 , utolsó szervízlátogatása?
Köszönettel; J.Ferenc
Ηλίας | 2014-09-05 12:28 erdosg részére
Nekem nagy csalódás lenne az off kocsimnak a benzines verziója. :-) Diesel garanciával pedig nincs eladó rendes felszereltséggel. Ott eléggé benne vagyok a témában.
Azért is lenne jó a Mazda6, mert nagyobb karosszériájú, kell a hely, viszont egyterű nem játszik.
Ηλίας | 2014-09-05 12:23 alk3sh részére
Ezért is gondolkodok benzines mellett. A versenyzés nem szempont, pár plusz deci belefér ha jó a 2.0-ást találok, de nem ragaszkodom hozzá, mint ahogyan a 6-os váltóhoz sem. Nyitott vagyok dolgokra, ha maga kocsi jó állapotban van.
Köszi a linket.
Mikula | 2014-09-05 12:13 pusi65 részére
Az autó a tavalyi évben egy teljeskörű alvázvédelmen esett át szintén Mazda szakszervízben.
z3ff | 2014-09-05 10:58 Mikula részére
Saját tapasztalataimat tudom megosztani. Harmadik tulaj vagyok idén nyáron csináltattam meg sárvédőív cserével.
6 éve már a vásárláskor felfigyeltem a hólyagosodásra (akkor még csak a behajló íven jelentkezett). Rákérdeztem az egyik nagy budapesti márkaszervíznél (ahol egyébként az átvizsgálást is csináltattam), feltétel volt a folyamatos márkaszervízbe hordás amit az előző tulajok meg is tettek és igazolni is tudtam talán egy-két eset kivételével. Nagylelkűen szemet hunytak és felvették garanciális javításra. Egy hetet volt náluk az autó majd amikor megjött nekem úgy tűnt mintha csak rákentek volna valamit a belső ívre (konkrétan ragasztószalag kinézete volt a dolognak) de a szervízkönyvben korrektül fel volt tüntetve, garanciális rozsdásodás elleni szervíz elvégezve, pecsét satöbbi.
Talán egy évig sem küzdött a szalag a rozsda ellen és feladta. Egy ideig néztem ahogy terjed majd rákérdeztem szakiknél akik azt mondták valószínűleg (mindamellett hogy típushiba) törve is volt és nem lett megfelelően összekorcolva az ív a javítás során. Én meg azt hittem a merevített textil belső borítás tartja ott a vizet. Nálam ajtóknál nem jelentkezett és az elsőknél sem.
Egy szó mint száz, én megjártam, ráadásul nem lehet tudni volt-e javítva a tiéd, esetleg nem elég szakszerűen amibe talán beleköthetnek.
Nem filléres megoldás a javítóív nekem a két hátsó cakkpakk 90 volt de remélem mire újra megeszi addigra már nem az én gondom lesz. Garanciális szervíz keretében szerintem nem javítóíveznek ;)