2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tomasso | 2014-02-13 22:52 geizol részére

 Helo

 

Az alapjárat ingadozást a nyomásszabályzó okozza 100%,majd olyan is lesz h besem indul a végén!

A "ciripelés" hát ez csörög csattog ne haragudj, ez viszont szerintem porlasztócsúcs lesz...

 

Üdv:-)

hlacus | 2014-02-13 21:18

 Tisztelt mazda auto

Segitségét szeretném kerni abban, hogy honnan lehet olyan beépitő keretet venni amely 1dines mérettel rendelkezik. Nekem a 6lemezes cd táras verzio van amely kozépen teljesen egybe van. Ha valaki tud valamit kérem itt irjon vagy hlacus1975@gmail.com ra. Koszonettel;hlacus

 

Frappi | 2014-02-13 19:32 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm az infót!

Nyiri | 2014-02-13 08:58

Üdv!

Érdeklődnék, hogy 2003 benzines mazda6-nál a kuplung munkahengert lehet légteleníteni vagy úgy az egész kuplung rendszert?

 

Köszi

KicsiP | 2014-02-12 21:39

 Köszönöm, megtaláltam! :)

toget | 2014-02-12 21:36 KicsiP részére

Szia!

 

Az előbb küldtem neked mailt, nem ment át? esetleg spamben?

KicsiP | 2014-02-12 21:29

 

toget | 2014-02-12 21:06 schrene07 részére

Szia!

 

Én arra a lábtérvilágításra gondoltam, ami az ajtóban van, de persze az az ajtótérvilágítás :) szóval ez az én elírásom.

 

toget

confiance | 2014-02-12 16:26 geizol részére

 szia hát nehari nem akarok rosszat irni de nem egy szép dizel hangja van ....google ciripelés motorbol irdbe sok fajta kocsinak volt már ilyen.

alapjárat hiba egr szelep pillanoszelepház totális takaritása.  ez a 2 alapjárat ingadozás fő oka.

geizol | 2014-02-12 15:59

Tisztelt Mazda Autó!
Augusztusban vásároltam egy 2006-os Mazda 6 Sport CD TE autót. Azóta folyamatosan jártam vele, és egyik reggel arra lettem figyelmes, hogy hidegen a motor ciripel (kuruttyol, nem tudom pontosan megnevezni, mintha szalajtana az ékszíj olyan hangja van). Ez később felerősödött, így elvittem az autót szerelőhöz, aki mondta, hogy talán a vezérlés cseréjével megoldódik a probléma, így szíjakat, vízpumpát, görgőket cserélt remélve, hogy megszűnik a probléma. Sajnos nem így lett. A motor "hangja" megmaradt. Javasolta, hogy olvasgassak fórumokon, így is tettem, de nem nagyon találtam erre megoldást 1 hónap elteltével sem, igaz szerviz biztosan megoldotta volna már, csak nagyjából szeretném felmérni, nagy-e a baj. Ezért belinkeltem egy videót ahol az autómat járatom. Jobban az elején hallatszódik folyamatosan (a normál dízelhangon kívül) az a bizonyos hang. Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy esetleg találkozott-e már ilyen jellegű problémával, valamint van-e rá valamilyen megoldás?
237000 km van az autóban, ebből 16000 km-t tettem bele én.
http://www.youtube.com/watch?v=U9OH5ar1Iq0
Még van egy másik problémám is, de ez kezdetektől amióta megvettem, hogy amikor például bent vagyok a városban megállok a piros lámpánál, alapjáraton egy pillanatra leesik a fordulatszám majd visszaáll. De ez teljesen véletlenszerűen és többször is egy ilyen alkalomnál. Hidegen eddig nem vettem észre, csak miután megtettem az autóval legalább ~10 km-t. Erre esetleg tudna-e valamit tanácsot adni?
Köszönöm szépen előre is!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó