2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:43 Nyiri részére

 Hallani kellene.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:42 kunokbalint részére

 A másik fórumunkban ugyanerre a hozzászólásra már válaszoltam.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:41 zsoldoszoltan részére

 Előfodulhat pl. izzítógyertya hiba. Melegedés közben kb. 60C fokos hűtővíz hőmérsékletig segítik a motor működését.  Befecskendezési problémára csak ez után gondolnék.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:38 t.david részére

 Max. 650 képpont széles kép fér el normálisan a fórumon.

learkiraly | 2014-02-10 22:13 mazda-auto.hu részére

 Autópálya németből hazafele egyszer csak elkezdett irtózatosan füstölni az erő  elszállt az olajszint lecsökkent.

Moment | 2014-02-10 21:04

Tisztelt Mazda autó! Villamos kontakhiba? (CD143) Kb. 150 km-rel az előző regenerálát követően, normál országuti tempőban a DPF villogni kezdett, erőtlenné vált, majd kb 40 km múlva a Motorhiba és a DSC is megjött. Kényszerregenerálás után a DPF megszünt, majd rövid használat után (20km) , újabb indításkor a másik kettó is kialudt. Hibakiolvasás a szervuzben sorrendben : P242F, P0103, P2458 és P0299. Most minden paraméter rendben volt. Hibák törölve, minden jó. Mi lehet ilyenkor a helyes teendő? Nem túl nagy feladat egy átlagos hazai szakszerviz számára? Üdv Moment

t.david | 2014-02-10 16:39

 na onnan hiányzik a fül...:-\

t.david | 2014-02-10 16:36

 Kedves Herr68! Köszönöm a választ, a rendszám világítást sikerült megcsinálnom, a belsőt úgy döntöttem hagyom csak a műszerfalban kell majd egyet cserélni, de azt rábízom valami hozzáértőre. Sikerült megállapítanom hogy a műanyagok könnyen törnek, elöl is próbáltam helyzetjelzőt cserélni de baloldalon a jobb oldali alsó fül a hátlapnál letört, lehet rosszul gondoltam a dolgokat, valaki tudja hogy azta nagyobbik fekete lámpa hátsórészt hogyan lehet levarázsolni?

Nyiri | 2014-02-10 13:27 mazda-auto.hu részére

 Már a kuplung csere előtt is megvolt a hang, ezért gondoltam a váltóra :(

kunokbalint | 2014-02-10 12:21

 Tisztelt Mazda-Autó!

 
Nekem egy 2006-os (5.hó) Mazda6 kombim van, 2.0 diesel (121 le) (142000km)
Ausztriába járok ki vele dolgozni és tegnap csinált egy olyat hogy menet közben mintha elment volna a turbó. 
Úgy viselkedett mint egy sima szívó dízel, nem volt az a tartomány amitől húzot volna a turbó, végig egyformán gyorsult, elég gyengén.
Előtte egyfuzamba mentem vele 350km-t, és az utolsó 20km-t az Alpokban már erőtlenül tettem meg. 
Majd amikor megérkeztem, felnyitottam az elejét, hallgatóztam, de semmit nem észleltem. 
Leállítottam majd beindítottam és utána jó volt, hallottam hogy egészségesen szól a turbó és a próbakörnél már nagyon szépen ment.
Az utolsó 20km-en a hegyekben végig 2000-es fordulat felett tartottam, mert gyanakodtam hogy a részecskeszűrő tömődött el annak ellenére hogy semmi visszajelző lámpa nem jelezte ezt.
Letiltott volna valamiért az elektronika, vagy miért csinálhatta ezt?
Válaszát előre is köszönöm! 
 
Üdvözlettel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó