2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-02-11 09:04 Moment részére

 A DPF eltömődése utáni "vészüzemmód" már közrejátszhatott több hibakód generálásában. Kérdéses, hogy valóban eltömődött a DPF, vagy a kipuf. gáz nyomáskülönbség érzékelő rendszerében van probléma. Az is előfordulhat, hogy túlzott motorolaj fogyasztás okozta a hirtelen növekvő korom mennyiséget. Ez elsősorban lehet turbó, vagy fellazult befecskendező okozta hiba. Az egyéb lehetőségek között a rossz üzemanyag is benne van.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:43 Nyiri részére

 Hallani kellene.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:42 kunokbalint részére

 A másik fórumunkban ugyanerre a hozzászólásra már válaszoltam.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:41 zsoldoszoltan részére

 Előfodulhat pl. izzítógyertya hiba. Melegedés közben kb. 60C fokos hűtővíz hőmérsékletig segítik a motor működését.  Befecskendezési problémára csak ez után gondolnék.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:38 t.david részére

 Max. 650 képpont széles kép fér el normálisan a fórumon.

learkiraly | 2014-02-10 22:13 mazda-auto.hu részére

 Autópálya németből hazafele egyszer csak elkezdett irtózatosan füstölni az erő  elszállt az olajszint lecsökkent.

Moment | 2014-02-10 21:04

Tisztelt Mazda autó! Villamos kontakhiba? (CD143) Kb. 150 km-rel az előző regenerálát követően, normál országuti tempőban a DPF villogni kezdett, erőtlenné vált, majd kb 40 km múlva a Motorhiba és a DSC is megjött. Kényszerregenerálás után a DPF megszünt, majd rövid használat után (20km) , újabb indításkor a másik kettó is kialudt. Hibakiolvasás a szervuzben sorrendben : P242F, P0103, P2458 és P0299. Most minden paraméter rendben volt. Hibák törölve, minden jó. Mi lehet ilyenkor a helyes teendő? Nem túl nagy feladat egy átlagos hazai szakszerviz számára? Üdv Moment

t.david | 2014-02-10 16:39

 na onnan hiányzik a fül...:-\

t.david | 2014-02-10 16:36

 Kedves Herr68! Köszönöm a választ, a rendszám világítást sikerült megcsinálnom, a belsőt úgy döntöttem hagyom csak a műszerfalban kell majd egyet cserélni, de azt rábízom valami hozzáértőre. Sikerült megállapítanom hogy a műanyagok könnyen törnek, elöl is próbáltam helyzetjelzőt cserélni de baloldalon a jobb oldali alsó fül a hátlapnál letört, lehet rosszul gondoltam a dolgokat, valaki tudja hogy azta nagyobbik fekete lámpa hátsórészt hogyan lehet levarázsolni?

Nyiri | 2014-02-10 13:27 mazda-auto.hu részére

 Már a kuplung csere előtt is megvolt a hang, ezért gondoltam a váltóra :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó