2025. Október 17. Péntek - Hedvig

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-02-12 14:37 replica6 részére

 A rendszámot nem rögzítették az autóhoz, így ez alapján nem lehet keresni.

mazda-auto.hu | 2014-02-12 14:36 Frappi részére

 Egyetlen adat van rögzítve a digitális szerviznyilvántartásban: 2008.12.17., 119953 km, és a vezérlés cseréje nincs beírva.

mazda-auto.hu | 2014-02-12 12:26 Bathori73 részére

 Nincs digitálisan vezetett szerviznyilvántartása. Egyéb utolsó adat: 2009.01.13., 104810 km. A digitális szervizre áttérést "korosabb" autók esetében a tulajdonosok kérhetik, nem automatikus.

replica6 | 2014-02-12 10:48

 

Frappi | 2014-02-11 21:03

Tisztelt Mazda Autó!

 

Amennyiben megoldható, kérem külde el az autóm szervíztörténetét a frappi@freemail címre. JMZGY19T201163034

A segitséget előre is köszönöm!

Üdv.!

 

 

 

schrene07 | 2014-02-11 19:10 toget részére

 Szia!

Én is szeretnék a 6-osomba lábtérvilágítást de nem tudom hogyan kell pontosan bekötni. Sok helyen olvastam már és kérdezősködtem is de egybehangzó véleményt nem találtam. Le tudnád írni, hogy te hogyan kötötted be? Sokat segítene ;)

Előre is köszi!

Üdv!

schrene07 | 2014-02-11 19:01

 Sziasztok!

 

Találtam neten egy eladó komplett bose hifi rendszert ami egy 2007-es sport mazda 6-ból lett kiszedve ahol a kalaptartóban van a mélynyomó.

Nekem van egy 2003-as sedan M6-som és az lenne a kérdésem, hogy megérné-e beleszerkeszteni az enyémbe? Mennyire szól jól ez a hangrendszer így? Esetleg valakinek hasonló tapasztalata? 

Előre is köszönöm! 

Bathori73 | 2014-02-11 16:59

 Tisztelt Mazda autó! El tudnád küldeni a mazda 6 autónk előéletét? Alvázszám: JMZGG14T201263679  E-mail címem: kovacstibi1973@gmail.com  Előre is köszönöm! Üdv!

mazda-auto.hu | 2014-02-11 09:11 learkiraly részére

 Valószínűleg beszívta a turbó kenését ellátó motorolajat a motor, és ezért füstölt nagyon. Ilyen mértékű turbó kopás esetén általában már a kompresszor kerék beleér a turbó kompresszor házába, így akár fémdarabok is kerülhettek a motorba (pl. hengerfal sérülést okozva), melyek magyarázatot adhatnak a turbó cseréje utáni magas olajfogyasztásra.  Egyéb lehetőség az égéstérbe került sok motorolaj okozta hőmérséklet csökkenés miatti túlzott kokszosodás, és így nem sérültek, de eltömődtek, beragadtak a fészkükbe az olajlehúzó gyűrűk. Fellazult befecskendező is okozhat nagymértékű olajfogyasztást, de ilyen hirtelen változás nem jellemző ezek esetében. A távolból persze minden csak találgatás.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 09:04 Moment részére

 A DPF eltömődése utáni "vészüzemmód" már közrejátszhatott több hibakód generálásában. Kérdéses, hogy valóban eltömődött a DPF, vagy a kipuf. gáz nyomáskülönbség érzékelő rendszerében van probléma. Az is előfordulhat, hogy túlzott motorolaj fogyasztás okozta a hirtelen növekvő korom mennyiséget. Ez elsősorban lehet turbó, vagy fellazult befecskendező okozta hiba. Az egyéb lehetőségek között a rossz üzemanyag is benne van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó