2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda3 teszt.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda MX-5 Kupé 2009.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-07-10 10:22 Hebo1179 részére
16218 Ft (bruttó) a gyári tárcsák darabja. Minőség/ár arányban gyakorlatilag verhetetlen. A betét szett 28127,-Ft. Utángyártottakkal nincs nagy tapasztalatunk, de a Nipparts is egy lehetőség.
mazda-auto.hu | 2013-07-10 10:17 Nyiri részére
Nem jellemző az injektorok kokszosodása olyan helyeken, ahol a befecskendezési képet érinti. Ez szívócső befecskendezéses autó, így az alacsony benzinnyomás is képes tisztán tartani a problémás helyeket. Más jellegű belső lerakódásokra az üzemanyagellátó rendszerben, megoldást jelenthetnek a tankba önthető adalékok.
Hebo1179 | 2013-07-09 20:02
Kedves Mazda-Auto!
Van egy 2003-as Mazda6 2.0 Sport TE autónk és első féktárcsát és fékbetétet kellene csereléni. A gyári fékekek elég drágák, esetleg milyen más márkájú fékeket lehetne használni? Egy páran a Nipparts-ot ajánlották.
Válaszukat előre is köszönöm.
Üdv, Heni
tocsa5 | 2013-07-09 15:14 mazda-auto.hu részére
Köszönöm A Válaszát!
A Szinkrongyűrű csere milyen árban van Kb.?
Nyiri | 2013-07-09 15:08
Tisztelt Mazda-Auto!
2003-s Mazda6 2.0 Sport TE autómban 180.000km van. 10.000 km-ként olajcsere periódust tartom. Kérdésem az lenne, hogy ekkore futásteljesítménynél nem kellene már tisztítani a injektorokat vagy valami? Nincs korom lerakódás? Gyertyacsere/Gyertyakábel csere nemrég volt.
Köszi
mazda-auto.hu | 2013-07-09 12:35 nandiloki részére
Amennyiben sikerül kideríteni, hogy hol szervizelték korábban, akkor esetleg számlák alapján (ha fel van rajta tüntetve a km-óra állás). Az importőr, illetve diagnosztikai kiolvasás ebben nem tud segíteni.
mazda-auto.hu | 2013-07-09 12:33 csoki73 részére
A piros indításgátló jelnek villognia kell.
mazda-auto.hu | 2013-07-09 12:32 tocsa5 részére
Valószínűleg szinkrongyűrű probléma lesz a váltó belsejében. Esetleg a motortartó bakok túlzott "lógása" rásegíthet.
nandiloki | 2013-07-09 09:04
Tisztelt Mazda-Auto!
Köszönöm a gyors választ! Tudnának nekem abban segíteni, hogy hol tudnék ezen információknak utánajárni? Importőr, stb?
Hogyan tudnék a valós km óra állásnak utánajárni?
Üdv,
Nándor
mazda-auto.hu | 2013-07-09 08:40 mazda-auto.hu részére
Az "utolsó" szerviz már Siracusa-ban történt.