2025. Október 22. Szerda - Előd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csoki73 | 2013-07-12 21:06

Koszonom a gyors valaszt

dg77 | 2013-07-12 20:33 mazda-auto.hu részére

 Kösznöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2013-07-12 15:43 csoki73 részére

 Nagyon jó autó!  Erős, megbízható, tartós. 

 

Bővebben, ha ismert az "előélete", és nem problémás, akkor a jövőben sem várhatóak kellemetlenségek. A motorolajat legkésőbb 15000 km-enként cserélni kell, és a többi karbantartási előírást is be kell tartani, ha azt várjuk az autótól, hogy tartósan megbízható legyen. Tapasztalataink alapján javasoljuk a 6 fokozatot inkább csak a sebesség tartására használni, gyorsítani, illetve erősen fékezni sem javasolt ebben a fokozatban (kivéve kuplung benyomva).

mazda-auto.hu | 2013-07-12 09:48 skee81 részére

 Erre sajnos nem fogok tudni "kézzelfogható" választ adni. Nem jellemző ez a panasz, így az autó vizsgálata nélkül nincs kiindulási pont.

mazda-auto.hu | 2013-07-12 09:43 Vanya részére

 2005.04.20-án 98110 km-nél kettős tömegű lendkereket cseréltek, a szervizelésekről nincs adat.

mazda-auto.hu | 2013-07-12 09:34 dg77 részére

 

 2008.11.14., 3km,

2009.11.24., 22485 km

2010.11.15., 43705 km

2011.11.17. 55301 km

2012.11.16. 67533 km

 

 

Magyarországon történtek a fenti szervizmunkák.

csoki73 | 2013-07-11 23:35

Tisztel mazda-auto.Szeretnek majd vasarolni egy mazda6 mps-t.Mi a velemenyetek erol a mazdarol.

csoki73 | 2013-07-11 23:29 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda.auto.Koszonom nyors valaszat.

skee81 | 2013-07-11 11:36

Tisztelt Mazda-Auto!

 

2010-es 6-os mazda (2.0 benzin), futómű kopogás után nyomozok, hogy találkozott-e már ilyennel valaki. A kopogás kb 35e km-nél kezdett jelentkezni idén tavasszal. Jelenleg győzködjük egymást a Mazda HU-val, hogy ez nem normális dolog, még akkor sem, ha szemrevételezéssel láthatóan semmi változás nincs az első futóműben, sem rázópadon és egyéb műszeres módon elváltozást nem sikerült kimutatni. Ettől függetlenül, mind üresben, mind sebességben, kissé egyenetlen úton már gurulva is az első futómű felől erős kopogó hang hallatszik. Fekvőrendőrön lassan átgurulva is, főleg lefelé jövetkor, de murvásabb úton gurulva a leginkább. 35e km-ig ilyen probléma nem volt.

Szeretném megkérdezni véleményüket, hogy ezzel hogyan lehetne foglalkozni, tekintettel arra, hogy a garancia hamarosan az autóra lejár. Illetve ha valakinek van hasonló tapasztalata, megköszönném ha megosztaná velem.

 

Üdv,

skee

Vanya | 2013-07-10 20:24

Tisztelt Mazda-auto!

az alábbi alvázszámu  JMZGY19T201153329 auto szervíztörténete érdekelne. köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó