2025. December 21. - Tamás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Mazda6 Skyactiv-D 2.2.
Kiváló eredménnyel zárta a Euro-NCAP töréstesztet az új Mazda6.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










toget | 2013-08-05 01:15
Kedves Mazda-autó!
Az lenne a kérdésem, hogy a 2002-es, 1.8-as 6-osnak az első lengéscsillapítói milyen rögzítésűek? Nézegettem az utángyártott alkatrészeket, és nem igazán tudtam eldönteni, hogy nekem melyik is a megfelelő. Lehetőségek: felül csavarorsó/alul bilincs ill. alul-felül csavarorsó. A Boge márka egyébként jó választás lehet?
Köszönettel!
jóci | 2013-08-01 21:09
Mazda Xedos gépkocsikhoz KIVÁLLÓ ALKATRÉSZEK OLCSON ELADOK!!!
A Mazda Xedos 1.6-os 1997-es évjáratú volt, garázsban tartott! Ami van belőle!.
4.DB Ajtó! KOMPLETT! szétszedve nem volt!
Hátsó csomagtartó fedél!
Hátsó szélvédő!
Jobb első sárvéddő!
GYÁRI RIASZTÓ! KULCSAL! KIVEHETŐ MAGNOS RÁDIÓ!
Két oldali alsó küszöb! ( műanyag)
KIRÁLYKÉK SZINBEN VANNAK AZ ALKATRÉSZEK!
BÁTRAN MEREM MONDANI, HOGY JOBB MINŐSÉGET AZ ORSZÁGBAN NEM TALÁLL, ÉS OLCSOBBAT SEM!
MINDEN EGYBEN 50000FT!
TEL: 209316567
mazda-auto.hu | 2013-08-01 08:57 geszti részére
Nagyon nehéz kideríteni, honnan kerül a víz a küszöbökbe, viszont annál könnyebb, miért nem folyik ki. Valószínűleg el vannak dugulva a kifolyó csatornák a küszöbök alatt végigfutó gumicsíkok alatt.
geszti | 2013-07-31 15:23
sziasztok!
nem olvastam mostanában fórumot, de volt egy számomra is érdekes probléma, aminek megoldásáról szeretnék érdeklődni.
Valaki a küszöb alatt hullámzó csapadékvízről panaszkodott, hogy került bele, hol lehet a lyuk, mi okozza és hogyan sikerült orvosolni. nekem volt ilyen problémám, de részlegesen az alsó borítások két szélen való megbontásával ki is engedem a vizet. de tél előtt szeretném felkészíteni az autót...
mazda-auto.hu | 2013-07-31 08:13 6adzam6 részére
Sajnos erre nem tudom a választ. Van rá esély, hogy működik. Bátraké a szerencse!
6adzam6 | 2013-07-30 14:45
Sziasztok!
A 2008-as évjáratú Mazda 6-om két első kerekéről hiányzik a nyomás szenzor. Mazda szalonban utána kérdeztem és kb. 25000 Ft/db árat mondtak. Érdeklődnék, hogy a Peugeot vagy Citroen jeladó, ami ugyan olyan Siemens-VDO típusú, teljesen ugyan olyan kinézetű és kb. harmad annyiba kerül nem jó az autóhoz?
bandita | 2013-07-30 08:42 mazda-auto.hu részére
Koszonom, akkor nem aggodom a dolog miatt (es legkozelebb korabban visszakapcsolok).
mazda-auto.hu | 2013-07-30 08:14 bandita részére
Extrém terhelés esetén nem lehet csodálkozni a jelenségen. Ráadásul emelkedőn célszerű hamarabb visszakapcsolni, ilyenkor kisebb terhelést jelent a magasabb fordulatszám. Valószínűleg a DPF is regenerált, mely szintén növeli a motor hőmérsékletét. Az aszfalt felett ráadásul akár melegebb is lehetett, és a hűtők hatásfoka az évek alatt összegyűlt rovarok stb...miatt szintén csökkenhetett.
bandita | 2013-07-29 16:45
Sziasztok!
Egy 2007-es DPF-es (143 lovas) mazda 6 elegedett tulajdonosa vagyok. Az autoban 175.000 km van (en tettem bele). Eddig egy kerekcsapagyat, fektarcsat (elso) es fekbetetet (elso-hatos) kellett cserelnem a szokasos olaj es szurocsereken kivul. Tehat hozza a mazdatol elvart problemamentes letet. A hetvegen Ausztriaban a Bad Ischl kornyeken tekeregtunk, 4-en utaztunk az autoban egy eleg huzos emelkedon felfele. A kinti homerseklet a homero szerint 36 fok, a klima probalkozik (egesz nap automata uzemmodban ment, eselye sem volt eco modba kapcsolni). A lenyeg: az emelkedon egy ido utan 5-ik fokozatban padlogazzal is csak tartani tudtam a 100 koruli tempot, de gyorsulni mar nem sikerult. Ugy 20-30 masodperc mulva azt vettem eszre, hogy a vizhofokmero (ami eddig mindig 45 fokos szogben allt bemelegedes utan - telen-nyaron egyarant) elkezd felfele gyalogolni es felkuszott majdnem vizszintes allasig (nem kozelitette meg a pirosat). Miutan eszrevettem visszavettem a tempobol es visszakapcsoltam 4-be. Viszonylag gyorsan (30 sec) vissza is allt a normalis ertekre.
Sikerult hazafele az A1-es autopalyan, ket bringaval a teton, 120-as temponal (ismet emelkedo, de ez nem volt annyira meredek) hasonlo jelenseget produkalnia. A kezeles es a hatas ismet hasonlo volt (lassitas, visszavaltas - vizhomerseklet csokkenes).
A hosszu bevezeto utan jojjon a kerdes:
- van okom aggodni a jelenseg miatt vagy ez teljesen normalis ilyen extrem korulmenyek mellett?
- ha hibara utal, akkor mi okozhatja? (vizpumpa, hutoviz, termosztat, valami mas?)
koszi
bandita
mazda-auto.hu | 2013-07-29 09:05 noejreka részére
Van gyári napellenző is a hátsó ajtók oldalablakaira, illetve roló a csomagtér ajtó üvegére, összesen közel 50000,-Ft-ért, vagy vannak tappancsos utána gyártott napellenzők (minta nélküli fekete is) többféle méretben, darabonként pár száz forintért.
Gratulálunk mi is a Babához!