2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
jóci | 2013-08-01 21:09
Mazda Xedos gépkocsikhoz KIVÁLLÓ ALKATRÉSZEK OLCSON ELADOK!!!
A Mazda Xedos 1.6-os 1997-es évjáratú volt, garázsban tartott! Ami van belőle!.
4.DB Ajtó! KOMPLETT! szétszedve nem volt!
Hátsó csomagtartó fedél!
Hátsó szélvédő!
Jobb első sárvéddő!
GYÁRI RIASZTÓ! KULCSAL! KIVEHETŐ MAGNOS RÁDIÓ!
Két oldali alsó küszöb! ( műanyag)
KIRÁLYKÉK SZINBEN VANNAK AZ ALKATRÉSZEK!
BÁTRAN MEREM MONDANI, HOGY JOBB MINŐSÉGET AZ ORSZÁGBAN NEM TALÁLL, ÉS OLCSOBBAT SEM!
MINDEN EGYBEN 50000FT!
TEL: 209316567
mazda-auto.hu | 2013-08-01 08:57 geszti részére
Nagyon nehéz kideríteni, honnan kerül a víz a küszöbökbe, viszont annál könnyebb, miért nem folyik ki. Valószínűleg el vannak dugulva a kifolyó csatornák a küszöbök alatt végigfutó gumicsíkok alatt.
geszti | 2013-07-31 15:23
sziasztok!
nem olvastam mostanában fórumot, de volt egy számomra is érdekes probléma, aminek megoldásáról szeretnék érdeklődni.
Valaki a küszöb alatt hullámzó csapadékvízről panaszkodott, hogy került bele, hol lehet a lyuk, mi okozza és hogyan sikerült orvosolni. nekem volt ilyen problémám, de részlegesen az alsó borítások két szélen való megbontásával ki is engedem a vizet. de tél előtt szeretném felkészíteni az autót...
mazda-auto.hu | 2013-07-31 08:13 6adzam6 részére
Sajnos erre nem tudom a választ. Van rá esély, hogy működik. Bátraké a szerencse!
6adzam6 | 2013-07-30 14:45
Sziasztok!
A 2008-as évjáratú Mazda 6-om két első kerekéről hiányzik a nyomás szenzor. Mazda szalonban utána kérdeztem és kb. 25000 Ft/db árat mondtak. Érdeklődnék, hogy a Peugeot vagy Citroen jeladó, ami ugyan olyan Siemens-VDO típusú, teljesen ugyan olyan kinézetű és kb. harmad annyiba kerül nem jó az autóhoz?
bandita | 2013-07-30 08:42 mazda-auto.hu részére
Koszonom, akkor nem aggodom a dolog miatt (es legkozelebb korabban visszakapcsolok).
mazda-auto.hu | 2013-07-30 08:14 bandita részére
Extrém terhelés esetén nem lehet csodálkozni a jelenségen. Ráadásul emelkedőn célszerű hamarabb visszakapcsolni, ilyenkor kisebb terhelést jelent a magasabb fordulatszám. Valószínűleg a DPF is regenerált, mely szintén növeli a motor hőmérsékletét. Az aszfalt felett ráadásul akár melegebb is lehetett, és a hűtők hatásfoka az évek alatt összegyűlt rovarok stb...miatt szintén csökkenhetett.
bandita | 2013-07-29 16:45
Sziasztok!
Egy 2007-es DPF-es (143 lovas) mazda 6 elegedett tulajdonosa vagyok. Az autoban 175.000 km van (en tettem bele). Eddig egy kerekcsapagyat, fektarcsat (elso) es fekbetetet (elso-hatos) kellett cserelnem a szokasos olaj es szurocsereken kivul. Tehat hozza a mazdatol elvart problemamentes letet. A hetvegen Ausztriaban a Bad Ischl kornyeken tekeregtunk, 4-en utaztunk az autoban egy eleg huzos emelkedon felfele. A kinti homerseklet a homero szerint 36 fok, a klima probalkozik (egesz nap automata uzemmodban ment, eselye sem volt eco modba kapcsolni). A lenyeg: az emelkedon egy ido utan 5-ik fokozatban padlogazzal is csak tartani tudtam a 100 koruli tempot, de gyorsulni mar nem sikerult. Ugy 20-30 masodperc mulva azt vettem eszre, hogy a vizhofokmero (ami eddig mindig 45 fokos szogben allt bemelegedes utan - telen-nyaron egyarant) elkezd felfele gyalogolni es felkuszott majdnem vizszintes allasig (nem kozelitette meg a pirosat). Miutan eszrevettem visszavettem a tempobol es visszakapcsoltam 4-be. Viszonylag gyorsan (30 sec) vissza is allt a normalis ertekre.
Sikerult hazafele az A1-es autopalyan, ket bringaval a teton, 120-as temponal (ismet emelkedo, de ez nem volt annyira meredek) hasonlo jelenseget produkalnia. A kezeles es a hatas ismet hasonlo volt (lassitas, visszavaltas - vizhomerseklet csokkenes).
A hosszu bevezeto utan jojjon a kerdes:
- van okom aggodni a jelenseg miatt vagy ez teljesen normalis ilyen extrem korulmenyek mellett?
- ha hibara utal, akkor mi okozhatja? (vizpumpa, hutoviz, termosztat, valami mas?)
koszi
bandita
mazda-auto.hu | 2013-07-29 09:05 noejreka részére
Van gyári napellenző is a hátsó ajtók oldalablakaira, illetve roló a csomagtér ajtó üvegére, összesen közel 50000,-Ft-ért, vagy vannak tappancsos utána gyártott napellenzők (minta nélküli fekete is) többféle méretben, darabonként pár száz forintért.
Gratulálunk mi is a Babához!
mazda-auto.hu | 2013-07-29 09:00 T76Viktor részére
Nincs külön benzinszűrő a benzinesekben. A tankban található benzinpumpának van egy szűrője, de ez külön nem cserélhető.