2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
jakuszoli | 2013-08-07 21:14
Sziasztok!
2006-os mazda 6-hoz keresek vezető oldali külső kilincset,amiben benne van a központi zárt nyitó kis gumikülsejű gomb. A gyakorlott kezű polírozó emberkének sikerült a gomb gumi tetejét lekapni.Találtam gyári komplett kilincset,de az 25e ft.Ennél valami olcsóbbat keresnék.
Moment | 2013-08-07 13:43 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazdaautó
A hibajelenség átmenetileg megszűnt, de most ismét fellépett.
Megmértem a MAP szenzort (RF7J-18-211).
feszültségek 0 bar - 1,10 V, 1,5 bar - 2,85 V.
A hiba továbbra is az, hogy nagy gázadásnál néhány sec után visszaveszi a teljesítmény, ez jól látszik a fogy mérrőn is azonos gázpedál és sebesség mellett 21 l/100 km-ről 15-re). Hibakód nincs és nem is volt
Várom válaszát, Üdv MomentiHx
viktore | 2013-08-07 09:42 pusi65 részére
koszi szepen a tippeket pusi65,
ha Mo.-on lenne az auto, be is jelentkeznek hozzad egy allitasra :)
viktore | 2013-08-07 09:37 mazda-auto.hu részére
koszonom a valaszt
mazda-auto.hu | 2013-08-07 08:15 murmuc részére
Elsősorban a gyári rendszerrel lehet a probléma, mert a nyitás vagy zárás megtörténte vezérli a Spalt, és nem fordítva. Legegyszerűbb hibalehetőség, hogy gyenge az elem a kártyában.
murmuc | 2013-08-06 20:46
Tisztelt Mazda-Auto!
Segítséget szeretnék kérni,a következő hiba behatárolásához.Mazda 6 2.0d 143le 2006 évjárat,kúlcs nélküli indítás plusz SPAL riasztó.Hiba a következő :a kilincsen lévő nyomógombra bezáráskor nem reagál az autó háromszor kettő rövid sípolást hallat és nem vezérli a SPAL riasztót.Van amikor a kártyán lévő gombot is többször kell megnyomni hogy bezárjon az autó.Ha úgy zárom,hogy először a nyitást nyomom utánna a zárást elsőre zárja az autót.Egyszercsak az egész elkezd normálissan működni és a SPALT is minden alkalommal ki és bekapcsolja,tehát a két dolog össze függ.Most a riasztó kavar a gyári rendszerbe vagy a gyári rendszer nem vezérli.Építő ötleteket várnék.Köszönöm.
toget | 2013-08-06 20:19 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
Egy kérdésem még lenne, ma nézettem át a futóművemet, és kiderült, hogy a bal hátsó futóműállító csavarnál az egyik szilent kiment, így cserés, viszont utángyártott alkatrészt nem találtunk hozzá. A kérdésem az, hogy ezt a szilentet lehet külön cserélni, vagy csak kompletten az egész csavart szilentestől, mindenestől? Mennyibe kerül a gyári alkatrész hozzá?
Alvázszám: JMZGG128231113584
tocsa5 | 2013-08-06 20:08 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-08-06 14:53 tocsa5 részére
28756,-Ft a szinkrongyűrű. Javaslom, hogy megrendelés előtt szét kellene szedetni a váltót, mert ha esetleg más alkatrészekre is szükség van, nem feltétlenül gazdaságos a javítás.
tocsa5 | 2013-08-06 13:13 mazda-auto.hu részére
JMZGG14R201219159