2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jakuszoli | 2013-08-07 21:14

 Sziasztok!

 

2006-os mazda 6-hoz keresek vezető oldali külső kilincset,amiben benne van a központi zárt nyitó kis gumikülsejű gomb. A gyakorlott kezű polírozó emberkének sikerült a gomb gumi tetejét lekapni.Találtam gyári komplett kilincset,de az 25e ft.Ennél valami olcsóbbat keresnék.

Moment | 2013-08-07 13:43 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazdaautó

A hibajelenség átmenetileg megszűnt, de most ismét fellépett.

Megmértem a  MAP szenzort (RF7J-18-211).

feszültségek   0 bar  - 1,10 V, 1,5 bar  - 2,85 V.

A hiba továbbra is az, hogy nagy gázadásnál néhány sec után visszaveszi a teljesítmény, ez jól látszik a fogy mérrőn is azonos gázpedál és sebesség mellett 21 l/100 km-ről 15-re). Hibakód nincs és nem is volt

Várom válaszát, Üdv MomentiHx

viktore | 2013-08-07 09:42 pusi65 részére

 koszi szepen a tippeket pusi65,

ha Mo.-on lenne az auto, be is jelentkeznek hozzad egy allitasra :)

viktore | 2013-08-07 09:37 mazda-auto.hu részére

 koszonom a valaszt

mazda-auto.hu | 2013-08-07 08:15 murmuc részére

 Elsősorban a gyári rendszerrel lehet a probléma, mert a nyitás vagy zárás megtörténte vezérli a Spalt, és nem fordítva. Legegyszerűbb hibalehetőség, hogy gyenge az elem a kártyában.

murmuc | 2013-08-06 20:46

 Tisztelt Mazda-Auto!

Segítséget szeretnék kérni,a következő hiba behatárolásához.Mazda 6 2.0d 143le 2006 évjárat,kúlcs nélküli indítás plusz SPAL riasztó.Hiba a következő :a kilincsen lévő nyomógombra bezáráskor nem reagál az autó háromszor kettő rövid sípolást hallat és nem vezérli a SPAL riasztót.Van amikor a kártyán lévő gombot is többször kell megnyomni hogy bezárjon az autó.Ha úgy zárom,hogy először a nyitást nyomom utánna a zárást elsőre zárja az autót.Egyszercsak az egész elkezd normálissan működni és a SPALT is minden alkalommal ki és bekapcsolja,tehát a két dolog össze függ.Most a riasztó kavar a gyári rendszerbe vagy a gyári rendszer nem vezérli.Építő ötleteket várnék.Köszönöm.

toget | 2013-08-06 20:19 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

 

Egy kérdésem még lenne, ma nézettem át a futóművemet, és kiderült, hogy a bal hátsó futóműállító csavarnál az egyik szilent kiment, így cserés, viszont utángyártott alkatrészt nem találtunk hozzá. A kérdésem az, hogy ezt a szilentet lehet külön cserélni, vagy csak kompletten az egész csavart szilentestől, mindenestől? Mennyibe kerül a gyári alkatrész hozzá?

 

Alvázszám: JMZGG128231113584

tocsa5 | 2013-08-06 20:08 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-08-06 14:53 tocsa5 részére

 28756,-Ft a szinkrongyűrű. Javaslom, hogy megrendelés előtt szét kellene szedetni a váltót, mert ha esetleg más alkatrészekre is szükség van, nem feltétlenül gazdaságos a javítás.

tocsa5 | 2013-08-06 13:13 mazda-auto.hu részére

 JMZGG14R201219159

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó