2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csaba | 2013-08-21 14:03

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a szervízben próbálták tanítani az autót az új befecskendezőkhöz, de nem ment a kommunikáció a motorvezérlővel. Egészen pontosan az adatokat ki lehet olvasni, a különböző szenzorok értékei látszanak, de semmit nem lehet alapértékre állítani, a befecskendezők programozása elindul, de megszakad. Tehát a motorvezérlőt nem lehet "írni". Ők elég értetlenül álltak a dolog előtt, nektek biztosan több tapasztalatotok van. Láttatok már ilyet? Motorvezérlőt kell cserélni?

Az autó egy 2003-as Mazda 6, 136 LE-s diesel.

 

Nagyon köszönöm a választ előre is!

 

Csaba

mazda-auto.hu | 2013-08-21 11:53 csoki73 részére

Általában ezeknek a termékeknek a gyártói megállnak a biztonságosan használható mértékű módosításoknál, de nem ismerem konkrétan a terméket.

mazda-auto.hu | 2013-08-21 11:51 gigazo részére

 Nem, a csavarfejre helyezett szerelőkulccsal lehet lazítani.

mazda-auto.hu | 2013-08-21 11:49 csoki73 részére

 Nem tűnik elterjedt problémának, és ezért sajnos látatlanban nem fogunk tudni diagnózist adni.

mazda-auto.hu | 2013-08-21 11:48 DanielOniga részére

 750-800 körül van a normális alapjárati fordulatszám. Lehet, hogy csak egy normális alapjárati beállítás szükséges az alapjárat állító motor testelésével. A fojtószelep házat érdemes előtte kitakarítani.

mazda-auto.hu | 2013-08-21 11:43 buni75 részére

 Nálunk rendelhető. Évjárat?

Ára 3750,-Ft+Posta

tomasso | 2013-08-18 22:42

Sziasztok

 

Ma először olyat produkált a 6osom,hogy autópályán emelkedőn nem ment az autó,tehát ha picit nyomtam a gázpedált(mondjuk félig)akkor tartotta a sebességet de ha lepadlóztam akkor jelentős sebességcsökkenés volt tapasztalható még apró rángatás is volt ,kicsit megilyedtem,mivel külföldre jöttem,nehogy lerohadjak vele,de nem hagyott cserben.

És inditás után folyamatosan lefullad a motor,ugy inditottam hogy közben nyomtam a gázpedált hogy ne fulladjon le.

De gondolom hogy nyomásszavályzó lehet a gond,de az hogy partot kap a 2.0turbó dízel és nyomom neki de nem megy,csak csökken vissza a sebesség na az se semmi,,

 

Örülök ha valaki segítene hogy mi a nyavaja csinálhatja ezt :(

buni75 | 2013-08-18 15:15

sziasztok.

szeretném megkérdezni,hogy mazda6-hoz holtudnék egy használati útmutató könyvet szerezni?

 

csoki73 | 2013-08-17 21:15

Tisztelt mazda-auto.Vasaroltam egy tunning-box nevu nemet gyartmanyu tunningn szeted mazda6 dizelhez szerintetek beszerelheto es nem karositja a motort?

csoki73 | 2013-08-17 20:48

Tisztelt Mazda-auto.Nekem egy olyan problemam van amira a szerelo azt mondta hogy mazda betegseg.Van egy mazda6 disel autom menet kozben olyan bugo hangot erzek mintha kotyanna valami a jobb elejenel.Mind amikkor feltengelyes lenne de nem az mert azt meg nezetem.Remelem enyibol tudtok nekem mondani valamit.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó